Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Moet zeggen dat ik ook niet denk dat het veel kwaad kan. Het stinkt niet, brand niet… 🤷 maar goed, haar heeft misschien wel ff rust nodig.

1 like

Ik zit op de bank met warme chocolademelk (met slagroom en marshmallows) en de eerste kruidnoten van het jaar. Jammer dat het morgen 17 graden wordt, maar het is hier gewoon tijd voor hoor.

9 likes

Mag hopen van niet.

8 likes

Steeds meer mensen in mijn omgeving beginnen te geloven in alternatieve media, complotten, dat is wat ‘ze’ willen dat je denkt, de establisment blablabla etc.
Verbaal ben ik niet zo sterk en kan niet altijd mijn mening goed verwoorden. Wat zou ik graag jullie op deze mensen afsturen wanneer ze weer met hun onzin aankomen, aangezien jullie altijd zo slim en scherp zijn. Ik weet gewoon niet wat ik tegen ze moet zeggen.

1 like

Wait, kan je daar subsidie voor krijgen? Beneden hebben we dubbelglas maar boven niet (huis is des tijds opgeknapt door die mensen en hebben het weer snel door verkochten). En je merkt het verschil zo erg

Ik kan daar ook echt niet bij ontspannen, zit de hele tijd te wachten tot er ineens hard geschreeuw voorbij komt ofzo haha.

tenor (1) (3)
Nee joh, je betaalt juist meer als je het neemt. Hier iig wel. Wacht al drie jaar op dubbel glas, maar de woonbouw weigert het te geven en zelf laten zetten kost duizenden

Meestal alleen als je 2 verschillende energiebesparende maatregelen tegelijk neemt, en dan alleen als je een minimaal aantal vierkante meters per maatregel doet. Maar zeker even informeren bij je gemeente, je kunt 20-30% subsidie krijgen.

1 like

Jezus en de woningbouw geeft daar niks van terug? Onbeschoft. Wat een ellende… :pensive:

@Merel binnenkort maar eens in verdiepen dankjewel!

Ik kijk undercover in Nederland en echt ik ben in shock over deze man. Al een paar keer opgepakt wegens pedofilie en hij gaat gewoon verder zodra die weer op vrije voeten is!

1 like

Ja gatver ik kijk ook, wat een vreselijke vent. Ik hoop dat t lukt om hem achter de tralies te krijgen

1 like

nachtcreme is marketing

9 likes

Ik ben er laat mee… maar beter laat dan nooit. Zojuist de kerstboom neergezet en versierd. Hurrrrrlak!

22 likes

In de meeste gevallen heeft het inderdaad geen zin om in discussie te gaan en kan ik het goed naast me neer leggen, bij collega’s bijvoorbeeld. Ik maak me wel zorgen omdat ik het idee heb dat steeds meer mensen zo gaan denken. Oude bekenden op social media etc. Dat zijn inderdaad mensen die anti maatregelen zijn.

Een goede vriend heeft altijd al zijn eigen wereldbeeld gehad maar helaas wordt dit steeds vreemder. Hij voelt zich weggezet als een complotgekkie en niet gehoord waardoor ik wel de moeite wil nemen om naar hem te luisteren. Ik moet zeggen dat, wanneer ik lang genoeg naar hem luister het soms nog wel sense maakt ook. Hij is er gewoon echt zo van overtuigt dat machthebbers ons proberen te manipuleren via media en dat dingen niet kloppen. Ik wou dat ik iets tegen hem kon zeggen waardoor hij weer wat meer contact heeft met de (mijn) realiteit.

ah dat oudere stel waarbij de man met covid in het ziekenhuis ligt nu bij pauw :cry:

@Clancy @kleinmaargroot thanks voor jullie reacties! Denk dat ik toch maar ff ga checken dan…

2 likes

Als het een geruststelling is, ik heb ook stadsverwarming en echt nog nooit gedoe gehad met dat ik m’n verwarming niet aan kon zetten ofzo en de kraan is altijd lekker snel heet :+1:t2:

1 like

Ik lig high op de bank van de Tramadol, voelt echt chill :joy::joy: en en enn ik heb even geen pijn :partying_face::love_you_gesture:

38 likes

Pff echt zo’n rotnacht gehad. De laatste weken heb ik op zondag weer steeds dat ik pieker over de aankomende week.

1 like

Eerste stagedag vandaag… ben zenuwachtiger dan ik dacht en de wekker 6:00 is eeeecht niet chill haha. Ook onrustig geslapen, elke droom die ik had ging over dat ik te laat kwam door het OV

3 likes