Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wat was het cijfer dan? Dan zou ik gebruiken voor de interpretatie.

Een 8, dus ik ben helemaal tevreden hoor, maar ik vond dit echt de meest nutteloze feedback ooit haha. Als hij niet verder komt dan mooi verhaal (hoezo ook verhaal? het is helemaal geen verhaal) had hij beter niks kunnen zeggen.

7 likes

Ah wow ik voel me al een paar jaar schuldig omdat ik een ring van mijn oma (ovl) kwijt was. Nu vind ik hem opeens tijdens het opruimen!

61 likes

Gebruiken om te humblebraggen op het forum!

1 like

Hahaha sorry

1 like

Het is je van harte gegund hoor;)!

1 like

Krijg net een berichtje van mijn nieuwe leidinggevende dat ze mij willen uitnodigen voor een virtuele borrel. Hoe leuk, ik begin pas in januari maar vind dit dus echt super attent en ze gaat ook een borrelbox opsturen.

51 likes

Wil je bij mij ook op komen ruimen, ben ook een ring van oma kwijt en ben bang dat ik m heb opgezogen ofzo. :sob:

Ik bedacht me net: oh ja leuk ik wil met oud en nieuw in luxe hotelkamer/huisje met hot tub. Maar ik ben blijkbaar veel te laat daarmee en 1000 mensen gingen me al voor. Heeft iemand misschien nog een tip?

2 likes

Geen tip. Maar ik wil dit nu ook door jou.

4 likes

Snap ik. Hopelijk vinden we wat haha

1 like

Is er al een bestaande vve? Heb je notulen ontvangen?

Hangt er vanaf wie plaatsneemt, of zo’n vve-kantoor dingen oppakt (tegen veel bemiddelingskosten) en hoe voorzichtig ze zijn met onderhoud (lees: irritatie dat er nooit iets kan worden opgepakt terwijl er veel in kas zit)

1 like

Niemand klaagt over z’n perfecte VvE, dat maakt geen leuk kroegverhaal :stuck_out_tongue:

1 like

Wat is een leuke winterjas vinden toch lastig.

1 like

@Oprah ja ik zou hier ook eens kijken! Is bij sommige projecten ook alleen doordeweeks en er word eigenlijk altijd rekening gehouden met de thuissituatie.

1 like

15 likes

Er zijn werkzaamheden voor m’n deur met de elektra en nu hoor ik die man de hele tijd zingen. Hij kan het nog goed ook dus echt een beetje een live concert zo ondanks dat de deur dichtzit

9 likes

Ik ben de serie outlander super hard aan het bingewatchen (heb gister en vandaag weekend) en ga straks even naar de rituals om veel te veel geld uit te geven aan een douchegel en handcreme.
Vanavond vegan butter chicken koken today is a good Monday :herb:

11 likes

Zit bij de ikea te wachten om iets te retourneren.
En twee vrouwen proberen steeds voor te dringen. Zodra iemand niet snel reageert staan zij snel op. Maar helaas

Leuke entertainment tijdens het wachten

18 likes

Zou het maar als een compliment zien dan!
Het kan toch letterlijk zo bedoeld zijn?

1 like