Jaa echt bizar!! Maar normaal hadden we nooit problemen met geluid van hun kant, gelukkig. Maar vond dit zo’n rare actie…
Een schoonmaker inhuren voor jouw corvee uren?
huh woon jij in Denemarken?
Ik ben niet goed met namen.
Ik ga je even een bericht sturen over het onderwerp waar ik hier het meest overpraat
Ik vind het zo stom dat Lubach nu weer probeert populair te worden met een filmpje in de US. Mijn man kijkt het altijd via YouTube en daar was alles Nederlands al Engels ondertiteld. Zo geforceerd.
Ik zit in het lubach vertalers team, alles wordt in twee talen vertaald voor de toegankelijkheid (ook door dove mensen), heb t filmpje wat je bedoelt zelf nog niet gezien
Oh er zit hier een stagiair zo goor te eten en dan tegelijk te drinken bahhhh
Nee dit was niet zoals de ondertiteling op YouTube, maar echt verwerkt in het filmpje zelf. Ik weet niet of het op tv ook zo was, maar de rest van het filmpje was sowieso Engels.
Ik was net bij de tandarts en toen hij met mij bezig was zei die: ‘mag ik van jou AAA…’ dus ik heel hard: AAAAA… Had ie ‘t blijkbaar tegen de assistente, of ze A19 wilde aangeven. Lol
Ja
Heb een borrelpakket gekregen van werk en het is zo leuk. Bier, fles cava, focaccia, thee, een thee adventkalender en als afsluiter raw cookie dough balletjes om zelf af te bakken.
Moest laatst mn adres geven dus verwachtte wel iets maar dit is wel heel groot/veel!
Heftig zeg, dat is mentaal ook een klap. Logisch dat je hier mee zit. Huilen lucht ook op hoor.
Je 1e auto is ook echt iets sentimenteels. Stapje naar eigen autonomie
Omdat je specifiek schrijft over de auto en het geluk dat het je bracht; staat bijna onomstotelijk vast dat zij aansprakelijk is? Dan zou ik (evt via jouw jurist/verzekeraar) vragen of je een voorschot kunt ontvangen. Of wil je nog geen vervangende auto? Ik weet dat dit soms in bepaalde gevallen mogelijk is.
Ipv hele rompslomp en afgeronde traject afwachten. Hopelijk brengt dit snel finaliteit en opluchting zodat je je op je herstel kunt focussen
Echt zo vreselijk wat je hebt meegemaakt.
En door zo’n domme trien.
Krijg je ook geen goede vergoeding van (de verzekering van) die vrouw die het ongeluk heeft veroorzaakt?
Je hebt iets vreselijks meegemaakt, is volledig normaal dat je hier ondersteboven van bent. Jank zoveel je wil, praat erover met mensen om het te verwerken.
Ik heb twee jaar geleden ook een auto-ongeval gehad waarbij de tegenpartij in fout was en ik had na bezoek van de expertise heel snel mijn geld terug. Dat zal bij jou ook zo zijn.
Dikke knuffel
Ik ben weer eens mijn containerpasje kwijt geraakt pff maar gelukkig heb ik vrienden bij de milieustraat en nu krijg ik morgen gratis (i.p.v. 10 euro) een nieuwe.
Ik ben mijn favoriete pen kwijt geraakt op mijn werk dus die zie ik nooit meer terug. En heb een kut gesprek gehad met mijn stagebegeleidster.
Het appartement naast mij staat al iets van 3 maanden leeg en de verbouwingen zijn ook al meer dan een maand klaar. Snap niet waarom er nog geen nieuwe bewoners zijn aangezien het tekort aan woningen hier in Nederland.
Die is ondertussen opgevreten…
Ik heb na 8 jaar als financieel medewerker voor het eerst een financiële rekenmachine.
Met BTW knop, en automatisch decimalen en een kantelbaar scherm!
wauw
Tering wat is voor de klas staan toch vermoeiend, mijn god
Nee! Geen idee of het kwaad kan maar ik heb eht een keer gehad toen ik mijn oesterzwammen te kant had laten liggen.