Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik vier Sinterklaas digitaal met een aantal vrienden, maar ook iemand die ik niet ken. Ik ga ze nu allemaal een kaartje sturen, omdat het Sinterklaasjournaal is begonnen. Ik heb ook een kaart naar mijzelf geschreven, omdat ze anders natuurlijk gelijk weten dat ik dat heb gedaan. Heb mijzelf natuurlijk gecomplementeerd met mijn goede gedrag de afgelopen maanden.

30 likes

Ik heb 5 minuten naar L1 zitten staren en toen ben ik boodschappen gaan doen. :broken_heart:

1 like

Ik heb nu alweer pijnlijke oren van de kou als ik gefietst heb en het is niet eens superkoud mehhh zomer waar ben je

Jezus. Middenin mijn workout werd de sportschool ontruimd. Iedereen moest zo snel mogelijk hun spullen pakken en naar buiten. Ben maar een bagel gaan halen :+1:

8 likes

Netjes om 10 voor 1 in het ziekenhuis voor m’n onderzoeken, blijk ik pas om half 2 de afspraak te hebben. :woman_facepalming:t2:

Mijn vriend heeft per ongeluk m’n Paula’s Choice dagcrème op z’n tandenborstel gedaan ik ga stuk. Nu is hij helemaal verontwaardigd dat die stomme tubes zo op elkaar lijken en dat ze ook nog eens naast elkaar staan.

38 likes

:joy: deze fout heb ik zelf ook weleens bijna gemaakt. Die blauwe tube dagcreme?

1 like

Haha maar die dagcreme is zo freaking vloeibaar, hij heeft het niet in zn mond gestopt hoop ik?

Ik moet bij het lezen over dat Pfizer-vaccin steeds denken aan deze meme haha

28 likes

Het is sint maarten dus ik eet snoep, mij nie bellen ik deel niet uit

10 likes

Ik heb het idee dat ik vanochtend niet echt wakker ben geworden.

Ik ook! Wil gewoon weer terug naar bed.

Ik heb echt uit het niks opeens allemaal rimpels gekregen man, ze staren me aan in de weerspiegeling van mijn scherm. Ik vind het echt lullig dat dit hele jaar non-existent is maar ik ondertussen wel ouder word en niet eens 1 jaar maar gelijk 10.

06

11 likes

Ja de blauw met witte haha. Ik zie de gelijkenissen ook wel, maar voor mij is die tube natuurlijk veel bekender.

@kleinmaargroot Gelukkig niet, maar dan was ik echt nooit meer bijgekomen van het lachen.

2 likes

Bij mijn overburen zijn ze zonnepanelen aan het leggen en dat zijn dezelfde mannen als vorige week bij mij, een van hen is zo knap dat ik de hele dag al uit het raam zit te staren. Kan me echt niet concentreren op mijn werk. :joy:

16 likes

Same ik keek laatst in de spiegel en opeens zag ik er 1 :woozy_face: :woozy_face: platspuiten dan maar of ben ik nu al te laat?

Goed dat je het zegt, dadelijk de rolluiken dicht doen :joy:

Echt een trip down memory lane naar EGF 2007 als ik jouw avatar zie. @Wonderland

2 likes

Dit jaar duurt ook nog eens 53 weken ontdekte ik vandaag? En hoe is het met je haar?!

1 like

Concentratievermogen van een pinda vandaag en mijn koffie valt niet zo prettig waardoor ik me een beetje gestresst voel. GOEIE COMBI :-1:

3 likes