Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Hij was (helaas) grijs. Ik adviseer z’n familie om lekker in de kruipruimte te blijven, of pas tevoorschijn te komen als ik in bed lig en ze dus niet zie. Dan negeer ik hun bestaan gewoon.

Dat snap ik ja, is wat ik eigenlijk ook bedoelde!

1 like

Ik ben erachter gekomen dat ik via een databank van de uni gratis premium telegraaf artikelen kan lezen. Ik zou niet zo snel een abonnement nemen om de telegraaf maar er zit een columnist tussen die juicy stukjes schrijft die ik graag lees. Nu hoef ik die niet meer te missen :thumbsup:

9 likes

Hahaha ahw schat

Ja ik had dat ook. Als je 1500 verdient en 500 huur betaalt mocht het wel, maar 1000 verdienen en geen huur dan mocht het niet. Had zelf niet echt zin om erover te liegen dus heb hem toen (gelukkig had ik die mogelijkheid) los gekocht (bij een andere winkel want was boos haha). Stom inderdaad dat ze voor je bepalen of je wel of niet 30€ pm kan missen voor een telefoon

1 like

Als je op dat Apple ID klikt krijg je waarschijnlijk het emailadres te zien. Vaak is dat een heel raar e-mailadres met allerlei cijfertjes @icloud of iets in die richting. Daaran kan je het wel zien.

Maar als het ook nog aan anderen gericht is en niet alleen aan jou mag je er ook al wel vanuit gaan dat het spam is.

3 likes

Ja de email is raar. Plus zon lange inhoud dingens is ook niet normaal.

1 like

Oooh :joy::joy:

1 like

Die functie heet ‘Snelonderdelen’!

1 like

Ik kreeg deze mail ook, maar heb geen eens apple producten

Wat ik bij dit soort dingen als ik twijfel vaak doe is even naar de website van het account zelf te gaan en zelf in te loggen (dus niet op links klikken, maar in dit geval gewoon naar icloud.com). Als daar dan geen melding of bericht te vinden is weet je dat het sowieso fake is, maar ben je wel gerustgesteld.

1 like

Oooh nee dat leg ik verkeerd uit, de vrouw aan de telefoon bij de klantenservice van de provider deed heel stom, daarom was ik ‘boos’

1 like

Ik zit in een meeting die om 10.00 uur begon en nu dus nog steeds doorgaat. Deze meeting loopt altijd uit omdat niemand de leiding neemt, ook de leidinggevende niet. Pff soms verlang ik terug naar de meetings van commerciële bedrijven, die gingen zo veel sneller.

1 like

Is er geen voorzitter? Oh dit zou me echt ergeren. Het is ook niet te doen om zo lang naar een scherm met video call te kijken zonder pauzes haha

Hmmm ik zou zeggen SBTRKT (en dan vooral de oudere albums), Caribou, James Blake en Hot Chip
Of zoek op Spotify artiestenradio!

3 likes

Ja die is er dus wel maar die doet er niks aan. Hij is net afgelopen, duurde 50 min langer dan gepland! :tired_face:

Jessses. Dan moet je gewoon inbreken haha

1 like

Ja ze als in de mensen die die regel hebben gemaakt, niet de providers die zich er aan moeten houden.

1 like

Ik las eerst Ellie in Wonderland en ik dacht even dat ze een nieuw programma had en dat die andere WIDM-kandidaat daar ook in opdook. :upside_down_face:

4 likes

Starbucks bonen in de aanbieding bij de Plus en ze hebben de Holiday Blend, leven geeft soms dingen.
Bespaart me weer bezoekje aan de Starbucks voor de blend.

5 likes