Whoehoe goed bezig! Elke dag is er eentje.
Nou vanochtend nog in tranen omdat ik zo onzeker ben door mijn huid nu maar heb nu iets gekregen van de dokter wat ik een maand op mijn gezicht moet smeren. Ben benieuwd. Wel apart om steeds via de telefoon met de huisarts te praten i.p.v. dat ik langs moet komen (ik begrijp het wel hoor).
Kan zijn dat je vulling dan te hoog zit, dat is echt heel irritant. Wellicht even bellen met ze?
Hahaha een schaapā¦hoe komen ze erop
Belgiƫ is gonna Belg
Mijn God wat een schijtdag. En het lijkt wel alsof iedereen er last van heeft ook nog.
Ho joh wat een knappe man bij Hunted
Wat ik kijk op Videoland: slechte kerstfilms, scripted reality, romcoms, Disney
Wat Videoland steevast bij mijn aanbevolen films op de homepage zet: horror, thriller, crime
Gaat toch iets mis daar mensen zeuren altijd over het Instagram algoritme maar dat werkt als een zonnetje vergeleken met dit haha
Heeft iemand toevallig de Scholl elektrische voetvijl gebruikt en die van de Action? Ik wil misschien die van Scholl halen omdat die van de Action niet zoveel kracht heeft, maar misschien die van Scholl ook niet š¤·. Iemand ervaring?
@kali Oh nee, ik ben nog niet eens bijgekomen van de fotoās van spinnen die gespot waren in de natoer/ergens in huis (in het foto wat je even kwijt wil topic)
Zo zijn het eigenlijk wel zachte schatjes
Van het woord alleen al lopen de rillingen over mijn rug
Oh die aanslag in Oostenrijk sowieso wat een aanslagen weer ineensā¦
Was het de vorige x niet gelukt? Beterschap
Verkeerd ingepland de vorige keer!
Inmiddels weet ik niet meer of ik mij zo kut voel door Corona, een sluimerende winterdepressie, therapie die al weken niet doorgaat, de maatschappij, het gevecht met mijn kat of gewoon een algehele afwezigheid van levensenergie.
Ik ben me stiekem al aan t verheugen op mn kerstpakket⦠hoop echt op iets leuks nu de normale manier niet door kan gaan
Hoezo gaat therapie tijdelijk niet door, ivm Corona? is er niet iets online (was bij mij wel mogelijk).
Dat klinken al met al als grote themaās zo gecombineerd. Ik zag hier onlangs tips voor een dag-licht lamp tegen winterdepressie/dips, ook 2e hands op MP te vinden kennelijk.
Helpt het als je elke dag iets onderneemt, al is het maar heel kleins en gewoon thuis als je niet naar buiten kunt/wil, maar dat je een doel voor jezelf neerzet? Of iedere dag beetje wandelen? Misschien zit je niet op deze tips te wachten hoor maar wie weet kan het wat verlichting (hehe) brengen. Ik hoop dat je deze dagen toch wat ontspanning kunt vinden of een luisterend oor in jouw omgeving?
Wel een mooi beestje maar alsnog gadverdamme als huisdier. Maar kan die ook springen???
Ik heb geen zin in werkkk. Mn kinders waren brutaal en irritant gisteren en nu heb ik geen zin om weer een dag mn best te gaan doen voor ze. Zoek t uit.