Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ja ze vond het ook lullig voor mij, ik ben er alleen maar blij mee haha

1 like

Haha ja dat snap ik, hopelijk kan het!

Ik ben een kastje van IKEA in elkaar aan het zetten en het ging heel snel en voorspoedig tot de laatste schroef, die wil er niet in, hij draait alleen maar. Grrrr. Nu gestopt voor eten (en wijn) en zo verder haha.

1 like

Godver donder net de helft van de trap af…niks ernstigs ofzo wel mega pijn bij me elleboog, billen en enkel.

Ik vind ineens spruiten echt ZO lekker

4 likes

Ah ok ik snapte het al niet, maar vanuit die dame nog steeds niet XD. Zou wel raar zijn als ze wat met die normering doen, maarja als ze daar zelf mee komen zou ik ook niet ‘laat maar’ zeggen haha

1 like

Haha ja er is nu zo’n Jerry Springer achtige reclame van gemaakt, vind m echt grappig.

Zou het alsnog niet kopen want het is niet te vreten.

3 likes

Ik weet niet wat jij googled haha. Maar als ik google op fred v leer dan staat er dat hij het ziekenhuis heeft verlaten en dat het goed met hem gaat.

2 likes

Ik heb die vorige week vooruit gekeken, maar ik vond die man wel leuk/lief. Vond hem gewoon erg enthousiast :grin:

Gvd het lukt echt niet :@ Heb alles al meerdere keren losgehaald en vastgeschroefd. Er is niks aan de hand met de gaten. Er is telkens 1 schroef die niet goed pakt, ook niet als ik een beetje wiebel.

Ja ze zijn allemaal vrij soepel en chill, het is ook maar een minor, dus wie weet

Ja, die van Kärcher heeft een speciaal tapijtreiniger en opzetstuk. Heb idd in het verleden bij Gamma wel eens zo een tapijtreiniger gehuurd met zo een zuigsysteem, maar vond dat zo een drama/ onding.

Dan is die schroef dol of dat gat beetje te groot denk ik haast?

1 like

Nee ik zag echt niks geks, maar het is na een beetje grof geweld gelukt!

1 like

Geweld en IKEA go hand in hand

1 like

Ik heb altijd een thuiskapper, maar doordat ze een tia heeft gehad kan ze een tijd niet komen. Dus ik wil nu bij een lokale kapper een afspraak maken, kost alleen ff puntjes knippen gewoon 20 euro?! Of nouja het is 20 euro voor wassen/knippen/drogen maar ik wil alleen knippen. Mijn kapster is daar met 5 minuten klaar mee, daar heb ik geen 20 euro voor over hoor.

Jeetje kom er nu zelfs 1 van 43,50 tegen!!

3 likes

Ik heb zilvershampoo met kaneelgeur voel me nu net een geurkaars

14 likes

ik zit op de bank met pizza en wijn en the holidate :christmas_tree: merry christmas ya filthy animalssss

21 likes

Is de liefde voor Hugo over?

1 like

20 euro is volgensmij best een gemiddelde prijs… (helaas)

1 like

Ja ik betaal bij de Cosmo of Kinki makkelijk €50,- voor wassen knippen drogen (ook met stylen geloof ik). Thank god dat sinds een tijdje bij Cosmo daar een wasmassage bij in zit (is wel iets van 55 euro nu daar) maar het blijft een klap geld, vooral als je weinig wilt laten doen