Hahaha ik wacht met spanning af
Ehhh iemand uit Frankrijk wil spullen via Vinted kopen, is dat te doen? Gaat dat goed? Ze wil een hele zooi tegelijk.
Ja is bij mij altijd goed gegaan!
Mân vriend en ik zijn echt heel slechte verlanglijstje-makers voor onze dochter.
Ik: âOoo dit is leuk! En nu in de aanbieding! We kopen het nu zelf wel.â
cadeautje in huis
Mân vriend: âZullen we het alvast geven? Ze gaat het zo leuk vinden en ze is echt toe aan iets nieuwsâ
Dit schiet echt totaal niet opâŠ
Is die feestdag morgen over? Misschien zou je dan zo vroeg mogelijk kunnen bellen en hopelijk snel terecht. En als je gevoel verergerd of je krijgt koorts dan gewoon spoed hoor.
Is er geen spoedlijn of huisartsenpost die je kan bellen? Wie neemt er normaal waar 's avonds en in het weekend? Je kan altijd bellen om te overleggen, eventueel advies te krijgen. Dan kan je misschien met een gerust gevoel de avond/nacht in. En als je gestoord moet worden tijdens een bereikbaarheidsdienst dan wordt ik persoonlijk liever overdag dan 's avonds of midden in de nacht gestoord.
N.B. Ik heb totaal geen idee hoe het Belgische zorgsysteem precies anders is dan het Nederlandse systeem en heb dus ook geen idee hoe zwaar het financieel weegt, etc.
Ik snap niet waarom het zo fucking moeilijk is voor mensen om tijdens college gewoon ff je webcam aan te doen en je microfoon. En weer uit. Je hebt gewoon twee knopjes met plaatjes. Zet ze aan of uit, Einstein
Altijd mijn lievelingsmoment als iemand met webcam uit en microfoon aan hardop door een college zegt âja ze kunnen me nu wel zien maar niet horenâ dit jaar echt al een paar keer gebeurd
Ik wil dus ook zon spencer zoals de influenzaas. Maar dan heb ik weer een speciefieke kleur in mn hoofd enzo. Dus nu gaat mn moeder er een voor me maken
Oh lol ben een match met mijn andere buurman op Tinder. Maar ben benieuwd of hij het doorheeft want op de momenten dat ik hem tegen kom zie ik er niet uit . Ik voel een nieuw avontuur, ik ga even hoi typen.
Wat is zijn nationaliteit. Want dan kan ik een nieuwe versie verzinnen voor jalapenis.
Heâs a potato (en cock zie ik op zijn Insta/FB)
je mâappelle frikandel < denk niet dat ze dan nog reageren. Maar zijn Fransen nog erger dan Nederlanders?
Ik heb Facebook waar ik eigenlijk niks meer mee doe, maar ik wilde een anonieme profielfoto en ik heb twee likes gekregen, TWEE:â) Ik voel me echt zielig ook al doe ik niks met fb.
âĂa sera ce prix ou rien. Merci beaucoup dâavance ». Mag ik met hen via jou ruzie maken? Ik wil rellen
haha wie is hier ook alweer Hugo fan
Nooo dinsdag alweer hoeveel lelijke schoenen moeten we nog zien.
HUULEN
ALAAAFFF
Ik ga de laatste weken iets minder lekker mentaal, en dan ben ik altijd nogal geneigd om slecht voor mezelf te zorgen. Ik moet dadelijk alleen voor mezelf koken aka hét moment om troep (of niks lol) te eten natuurlijk, dus als iemand tips heeft voor iets heel makkelijks en snels maar wel gezonds (en vegan) houd ik me aanbevolen Kan het zelf even niet bedenken