Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn moeder had een haattttt aan sinterklaas (niet overdreven, ze vond het de grootste onzin ooit) dus heeft altijd gezegd dat hij niet bestond. Maar mijn moeder zei dus: hoevaak ik ook tegen je zei dat die domme klaas niet bestond, je ging gewoon twijfelen omdat alle kinderen in de klas zeiden dat hij wel bestond #beinvloedbaar. Ondanks alle twijfel bleef ik natuurlijk meedoen voor de cadeautjes (die kregen we trouwens thuis gewoon, dan zei mijn moeder: je hoeft niet in sinterklaas te geloven hoor om cadeautjes van ons te krijgen, love her).

7 likes

Ik had zo’n aandrang net om te janken, dus ik heb One More Light van Linkin Park aangezet. Doet het hem altijd wel :+1:

9 likes

Deze conchiglie is mijn go to bij gebrek aan tijd en inspiratie maar als ik wel iets lekkers wil eten. De yoghurt kun je vervangen door een plantaardige en de feta ook of weglaten.

En mijn nog makkelijkere het is zondag en we hebben niks in huis en niemand wil koken is Turkse linzensoep! Die is sowieso al vegan dus nog simpeler.

2 likes

Ohhhh ja, voel altijd een steek als dat nr voorbijkomt in mijn lijst (en skip hem daarom vaak). Hopelijk luchtte het huilen een beetje op

1 like

Ik vind dit fijn om op zo’n dag te eten! Niet het allergezondst misschien maar ook niet extreem ongezond denk ik (ik doe altijd volkoren pita en maak er een yoghurtsausje bij met sojayoghurt+limoen/citroen+zout/peper/anderekruidenwaarikzininheb)
4 likes

Ik maak dan vaak groentes (courgette en paprika) met tomatensaus en veel ras el hanout ofzo en dan met couscous. Eventueel opleuken met falafel ernaast en sausje van vegan yoghurt met kruiden.

Hopelijk voel je je snel beter!

1 like

@Lemongrab @Chuckie dankjulliewel! Klinkt heel lekker allebei :blush:

Edit: @ferris oh dat is ook een goed idee ja, wordt nog lastig in de supermarkt zo haha. En lief!

Ik heb door jullie in ieder geval zin gekregen in eten dus dat is al een win :blush:

4 likes

Kom hier via het omatopic en dacht even dat je groentes haakt. Volgens mij is een grote gehaakte courgette trouwens best lekker om tegenaan te liggen in bed. Vrolijker dan zo’n saai zijslaapkussen

8 likes

O m g ik las: volgens mij is een grote gehaakte courgette lekker om tegen aan te rijden in bed. Migaaaaad. Waar het hart vol van is he…

5 likes

Ja, soms is die aandrang er gewoon ineens en daarna is alles beter

1 like

Nou als jij graag tegen een courgette aan wil rijden is dat je goed recht hoor. Ieder zo z’n voorkeuren

2 likes

Vandaag echt de allerlekkerste chocolade melk ooit gedronken. Nu wil ik gewoon nog een mok vol maar zo niet gezond

1 like

Bij Binnenstebuiten* make-over van een tuin: interieur man: welke kleur mag ik echt niet gebruiken?
Antwoordt de andere man: ā€œpaarsā€
Ok helder

Komt ie vervolgens met verf in aubergine kleur aanzetten :rofl:

*kneuterig programma wat mn moeder kijkt maar wel rustgevend ofzo

8 likes

Jamie Woon vind ik ook heel chill wegluisteren

2 likes

Omg ik had er vanmiddag nog eentje die vroeg of ik de onderkant van mijn schoenen in 23 verschillende composities wilde fotograferen. Zoek het uittttt. Toen ik ze had verkocht vroeg ze ook gelijk, wanneer stuur je ze op???

2 likes

23 composities ook echt, hoe krijg je dat überhaupt bedacht :joy:

Aaargh ik hoorde een groep kinderen buiten en besefte me ineens dat zij vast Sint Maarten lopen! Ben heel snel naar de deur gesprint om de bel uit te schakelen. Had nooit gedacht dat het dit jaar zou doorgaan

1 like

Ja kut, zag net ook kinderen lopen. Heb echt niks in huis dus kan niet eens open doen. Of kan ze eerst ook laten zingen en dan zeggen: sorry, ik heb niets :grimacing:

1 like

Voor mijn gevoel zijn het vandaag een soort van Amerikaanse verkiezingen, maar dan tel ik de stemmen aka inleveropdrachten van studenten en is de uitslag minder spannend. Al is dit net zo vermoeiend. :upside_down_face:

1 like

Volgens mij wordt het ook landelijk afgeraden, waarvan in sommige regio’s dat nóg strenger wordt afgeraden. Las inderdaad al dat mensen gordijnen dichtdoen en lichten uit.

1 like