Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Klinkt als een droomsupermarkt!

2 likes

Ik dacht dat de buurvrouw een pakketje van de IKEA had aangenomen. Blijkt het een pakket van plantje met een te lief kaartje van mijn vriend erbij. Ik janken uiteraard. Maar nu weet ik niet waar mijn pakket van IKEA is gebleven.

11 likes

ik heb zojuist een opkoper gecontact over het laten ophalen van m’n auto :frowning_face: zo jammer maar de apk en alles kost zoveel dat het de investering niet meer waard is helaas

1 like

Ja!
En ook echt voor het eerst in weken niet overprikkeld thuis komen van boodschappen doen (en niks vergeten van het lijstje!!) dus driedubbele winst.
Stukje verder fietsen maar das niet zo erg.

2 likes

Nee hoor, ik snap je wel!
Ik durf sinds corona weer alleen boodschappen te doen, omdat het een stuk rustiger is in de supermarkten. Dat is zo’n bevrijding.

3 likes

Ik had eindelijk een beetje ok geslapen afgelopen week. En nu toch zo belabberd weer vannacht, heb elk uur gezien zowat. Ik ben er helemaal misselijk van en zou echt een slaappil willen zodat ik eindelijk eens een nacht in slaap kom en doorslaap en fris wakker word. Wat een ellende. Worstel me echt door deze dag heen en dat terwijl gisteren zo’n fijne en productieve dag was.

Het is niet mijn dag vandaag. Alllemaal dingen op mijn werk die niet goed opgepakt worden, ongesteld en doorverwezen naar het ziekenhuis gister. Dus nul concentratie. Met gierende banden straks naar huis en dan hopeljik opgevrolijkt worden door mijn vriendinnen in de video call vanavond.

1 like

Thats it ik kan 2020 niet meer aan. Covid en alle rellen enzo was al erg. Maar nu is er een Grieks restaurant hier in de omgeving dat sushi maakt met Gyros en Tzaziki…

49 likes

Kijk, ik begrijp dat dit heiligschennis is maar dit lijkt me wel goed te eten stiekem

Lijkt mij echt goor haha. Vooral tzaziki en rijst…

Vliegende superhelden zien er net zo achterlijk uit als zwerkballende tovenaars

Dank je wel voor je lieve reactie.

Moet denk ik ook gewoon met mijn vriend erover hebben, maar ik vind zelf werk ook echt heel belangrijk. Mja, het doet me wel goed dat je even naar me geluisterd hebt!

2 likes

Misschien is er toch meer mogelijk dan je denkt! Veel succes ermee :kissing_heart: Probeer ook af en toe ff tijd voor jezelf te nemen en te ontspannen

@Perzik ik zou zeker niet op een vast contract wachten, want afhankelijk van je branche kun je dan wel erg lang wachten. Ik neem aan dat je wel recht op ww hebt opgebouwd, dus dan heb je in ieder geval een vangnet. En misschien kunnen jullie de dingen zo inrichten dat jullie het indien nodig ook op 1 salaris kunnen redden. Dat kan wat geruststelling geven.

1 like

Ik weet niet hoor maar Amerikaanse verkiezingen, persconferentie en Ajax in de champions league op ƩƩn dag vandaag en ik moet me concentreren op werk??

18 likes

Nja dat is toch meer een soort pasta rijst dan plakkerige sushi rijst.

@monkeyslut same. Ik was hier in de jumbo eem keer helemaal enthousiast omdat ze empanadas verkochten keek ik op t bordje wat voorn vlees er in zat… Kebab!! HOE VERZINNEN ZE HET

2 likes

Dit is ook mijn probleem vandaag, ben elke keer wel over een van de onderwerpen iets aan het lezen of opzoeken. En ik heb nog een online boeklancering vanavond die ik bij wil wonen. Dus nu ben ik aan het plannen hoe ik dat allemaal ga/kan combineren, wat uiteraard ook niet meewerkt voor mijn productiviteit op dit moment.

1 like

ohhh dat was ik aan het doen… werk…

Mijn vriend heeft een vast contract gekregen en ook getekend :partying_face: :partying_face:

27 likes

Ja triest!! Ook een stomme oorzaak gewoon (van de ontsnapping)

Ja las het ook net. Zo treurig😢
Oh en deze reactie van een bezoeker vind ik ook zo kut en misplaatst:

ā€œIk vind het vooral heel jammer. Onze kleine is vandaag ƩƩn jaar oud. Dus we gingen even met z’n drietjes naar de dierentuin, maar dat was van korte duurā€.
Jammer joh dat jouw dagje uit hierdoor verpest is maar ik vind het erger dat dieren, die toch al hun hele leven in een kooi moesten doorbrengen, vervolgens ook nog eens doodgeschoten worden.

17 likes