Ja mensen zijn zo kut!! Wat een onzin zeg, ongelofelijk.
Gewoon doen. Ben je straks nog wat waard
Nog nooit?? Vroeger ook niet?
O wauw dat vind ik serieus wel bijzonder! Dan snap ik ook wel dat je er nu ook nooit heen gaat of die behoefte hebt.
Volgens mij ben ik er ook gewoon met school heen geweest. Maar dat kun je natuurlijk als ouder verbieden
Ik heb het naar aanleiding van jou bericht opgezocht.
Jemig wat kut actie. Kan ook wel janken.
Waarom moeten ze meteen dood. Ik snap dat echt niet.
Er zal vast wel over nagedacht zijn maar ik snap het niet.
Hele apenroedel of hoe dat heet bij apen zal nu ook in de war zijn.
Mmm een perfecte mandarijn kan toch echt je dag maken
Hier ok nog nooit in een dierentuin geweest! Al denk ik meer hier omdat mijn ouders er geen geld voor hadden vroeger. Nu heb ik google, zie hoe die beesten er uit zien, hoef ik niet voor naar een dierentuin.
Dat is echt geniaal! Ik heb wel eens een klacht ingediend omdat een bedrijf een of ander keiharde rock had mét een keiharde kraak/ruis in de lijn en daar stond ik 20 minuten mee in de wacht
Maar wil je dan niet weten welke foute cd ze aan hebben staan?
Wat maken jullie zoal in de airfryer (als in echt koken/bakken, dat je er patat en snacks en broodjes enzo in kan gooien weet ik)
Ik heb een airfryer gekregen maar weet bij god niet wat ik ermee aan moet ben ook geen mega held in de keuken
Ik heb een aantal weken geleden een afval insta aangemaakt maar er zit al weken een meid berichten te sturen (ze volgt me niet) Helemaal prima en leuk, dus reageerde zojuist weer eens, maar zodra ik niet snel genoeg reageer krijg ik allemaal âjoehoeeeâ âhalloooâ berichten Laat me lekker
Pfff vind het zo erg. Ik vraag me echt af, waarom moesten ze dood? Hoezo geen slaapspuitje oid
Ik snap het echt niet, dit doen we toch ook niet met mensen.
Ik ben onlangs die Fadimâs beautyspace facebookgroep gejoined en zoveel dingen die daar gepost worden zijn echt topkwaliteit irritainment
Mijn DNS server gaf een foutmelding en nu heb ik dankzij een stappenplan van de consumentenbond weer internet. Maar weet iemand of dit kwaad kan ofzo? Heb een andere DNS ingevuld, open DNS
Dit lees ik op de NOS:
Volgens gedragsbioloog Godelieve Kranendonk van Stichting AAP hebben de dierenverzorgers de juiste keus gemaakt. âChimpansees zijn in potentie levensgevaarlijk. Zeker als ze agressief gedrag vertonen. Geen risico nemen en de dieren doodschieten is dan het beste.â
Kranendonk stelt dat het simpelweg verdoven van de dieren geen optie was. âIn films zie je dat een aap wordt neergeschoten met een verdovingspijltje en dat het dier meteen wegzakt. In het echte leven kan dat wel een halfuur duren, of werkt het verdovingsmiddel helemaal niet doordat het dier vol adrenaline zit.â Bovendien kan de aanval en de pijn die een pijltje teweegbrengt de dieren nog agressiever maken.
Dus dat lijkt me wel iemand met verstand van zaken.
ik dacht afval insta? plaatst ze daar fotoâs van zwerfafval? of spreekt ze mensen aan op hun hoeveelheid afval? oh nee misschien bedoelt ze een afval insta zodat je naar shit van anderen kan kijken zonder dat ze weten dat jij het bent! ja dat zal het zijn
ik ben zo dom soms hahaha
Haha was ook mijn eerste gedachte!
great minds think alike haha
Is dat een bekende van je of een random fan?