Hoort de zaterdag na vrijdag de 13e nog kutter te zijn?
Ik lig lekker op de bank wijn te drinken terwijl mijn vriend quesedillas staat te maken met verse guacamole. Vanavond meer wijn drinken, kaasjes eten en Harry Potter Hogwarts Battle spelen. Life is gooooood.
Net toen ik aan het bedenken was of ik ging wandelem of eten stond mijn vader aan de deur. Dus toen samen gaan wandelen en daarna gegeten. Zometeen nog lekker in bad denk ik en dan met warme chocolademelk lezen of film kijken
Hahahaha ik kijk op Netflix, staat er opeens een kerstfilm op 67 van 128 minuten gekeken. Dus ik app m’n moeder: “Leuke film aan het kijken?? Trots op je dat je Netflix aan hebt gekeken!!!”
Appt ze terug: “Ja, heerlijke film. Alleen ik krijg 'm niet stopgezet en ik moest heel nodig plassen. Kan jij helpen?”
Love m’n a-technische mama.
Ik ben een soort oma aan het worden. Zojuist allerlei gaten gestopt van kledingstukken en nieuwe knopen erop gezet. Spannendste zaterdagavond van 2020.
Kan ik ook nog influencer toevoegen aan mijn bezigheden van vanavond.
Ik ben al 3 weken gestopt met drinken (was nodig) alleen nu zit ik te denken wanneer ik dan wel weer wil drinken, ga dan niet zo skeer maar 2 glazen drinken want wil wel ff all out
Ik heb dat ook gedaan en beste beslissing ever! (Mocht je nog enige twijfel hebben haha)
Ik ga morgen eens kleding verkopen via Vinted. Ik ben benieuwd.
Verschrikkelijk… Zo’n figuren moeten opgesloten worden, waarom kan dit zelfs??
Ik durf het niet op te zoeken, docu ook niet gezien uit zelfde reden. Oh bah bah wat voor persoon ben je dat je dit doet.
Ik heb met het afsnijden van bloemen een stuk van mijn eigen vinger eraf gesneden.
Lekker bezig geweest dus
@VickyViolence woo thanks voor de tip over die inruilbox bij zalando. Vandaag mooi voor 30 euries kleding op kunnen sturen die al heel lang stof lag te happen.
Ik las inruilbox dus ging ff googlen, staat er bij dingen die ze niet accepteren
- Basics zoals effen, eenkleurige t-shirts
Mijn hele kledingkast is zwart dus ik lees niet eens verder
Truien, broeken, jurken, jassen etc mogen wel hoor. Ik snap wel dat ze basic t-shirts weigeren, dat lijkt me iets wat alleen de fervente tweedehandsshopper tweedehands zou kopen.
Mijn zusje is al jaren verliefd op een jongen in haar klas, maar nu heeft haar BFF een crush op hem en dat is dus gemeen. Dus ik vroeg hoe deze adonis er dan wel niet uit ziet, zegt ze: “hij is gewoon echt ZO knap. Hij heeft echt DE looks
”
🥲 lol ja echt een 10 jarig jochie met DE looks
, ben echt heel benieuwd nu(en daarna ging ze hem voor me opzoeken op google, maar helaas)
Mijn buurkinderen zijn een tiktok aan het opnemen op de trampoline. Naast dat het ijskoud is buiten, is het ook gewoon midden in de nacht en maakt die trampoline een TERINGHERRIE. Heb echt zin om als zure buurvrouw een emmer water uit het raam te gooien.
Haha, ik denk alleen maar: hoe kan jij zo groot zijn
En daarna zei ze iets over “dat je ook lekker kan gaan brommers kiekn ”
En toen ik vroeg waar ze dat had geleerd zei ze:
Topo!!
Lol ik zie al voor me hoe kinderen op een kaart van Nederland het regionale woord voor seks moeten leren.
Ugh, wat vervelend! Hoe oud zijn die kinderen? Ik zou misschien wel even aanbellen als het lang aanhoudt.
Het is niet kouder dan 12 graden nu in NL, dus met dat ijskoud valt het wel mee. Maar dat is misschien wel de reden dat ze nog zo actief zijn.
Hahahaha ik kom nou toch iets tegen: maanwater. Water dat gebotteld is bij volle maan. Want dan zijn er mensen die even 2,49 neerleggen voor een litertje.
Haha maar echt, wie koopt dit dan?
En moet je je voorstellen dat dit je baan is en je telkens op verjaardagen moet uitleggen wat voor werk je doet. Ik ga echt al stuk bij het idee.
(Ja ik moet eigenlijk ook gewoon gaan slapen)