Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb iets van mijn (denkbeeldige) to-do list van vandaag uitgevoerd maar ik had het niet opgeschreven dus nu kan ik het ook niet afvinken of wegstrepen :frowning_face:

3 likes

lifehack; gewoon opschrijven en afstrepen :sunglasses:

4 likes

Haha ja ik doe dit wel eens maar dat is toch niet zo satisfying

2 likes

Ik moet naar de supermarkt want anders heb ik geen ontbijt morgen maar het regent zo hard :exploding_head:

Je kan het geluid in maps gewoon uitzetten door op die luidspreker te klikken of gebruik waze, veel beter

1 like

Ik had net twee kaarten gekocht voor twee feestelijke gelegenheden. Ik twijfelde op het moment al maar ik heb ze afgerekend en ben naar een andere winkel gegaan. Daar hadden ze ook kaarten en ik vond daar kaarten die ik beter vind passen bij de gelegenheden. Op de terugweg bracht ik daarom de eerste twee kaarten terug, maar ik kon mijn geld niet terugkrijgen, alleen een voucher. Ik word daar ZO chagrijnig van. Het gaat om 8 euro dus het is het grote geld niet maar wel het principe. Ik zie het echt als MIJN geld waarover anderen nu beslissen wat ik ermee mag. Volgens de vrouw achter de kassa had dit voor mij duidelijk moeten zijn want er staat bij de kassa een bordje met informatie over retouren. Dat bordje moest ze alleen wel goed mijn kant omdraaien omdat het eigenlijk helemaal niet richting de koper stond en de tekst op dat bordje was in het Engels geschreven. Ik raak zo chagrijnig van dit soort dingen, het is echt ongekend. Ik vind het echt klantonvriendelijk om geen geld terug te geven. Nu zit ik met een voucher van een winkel waar ik nooit meer wil komen. :expressionless:

2 likes

Mijn vader is altijd mega pro brandveiligheid, hij heeft overal rookmelders in de kamers geplaatst. In het vorige huis was een keer de vraag hoe we dan konden ontsnappen van het vuur. Dus mn vriend zei, ja eh ik sla deze ramen wel in en dan kan ze naar buiten. Wtf, dan zou ik dus 15 meter ofzo naar beneden vallen. Toen zei hij, ik val wel eerst, en daarna vang ik haar op. Hahaha ik ga helemaal stuk om hoe serieus mn vader het neemt en hoe niet serieus mn vriend. En mn vader is niet eens een brandweer.

10 likes

Man en ik hebben gisteren een legpuzzel gekocht voor wat burgerlijk, coronabestendig vermaak, maar nu blijkt dat ik getrouwd ben met iemand die bloedfanatiek non-stop doorpuzzelt en heel zuinig op de stukjes is (net haalde ik twee stukjes “verkeerd uit elkaar” en met chipsvingers eraan zitten mag ook niet). Gast, het is een SPELLETJE.

66 likes

Hahaha, mannen/mensen kunnen soms zo onverwachts uit de hoek komen. Ik heb een keer ruzie gehad met een vriend die helemaal terror ging tijdens scrabble. Als ik eraan terugdenk weet ik niet of ik moet huilen of lachen.

18 likes

Mijn vriend had zelfgemaakte appelsap van zijn klanten gekregen, dus ik had vanmorgen croissantjes met heel lekkere appelsap als ontbijt. :orange_heart:

8 likes

Hahaha, ik moet in ieder geval lachen :smile: Wat mij betreft mag man de puzzel oprollen en in zijn kont steken momenteel.

9 likes

Nee nee, daar worden de puzzelstukjes vies van en dat MAG ABSOLUUT NIET!!! :joy:

12 likes

Ik zit op de lege parkeerplaats van de spoedtandarts op mijn man te wachten die een wortelkanaal behandeling krijgt, en ik voel me net iemand die met een steekwonden naar de dierenarts gaat
Heel clandestien dit

Ik wil sneakers van €600 kopen en dit vind ik zelf ontzettend belachelijk, zou ik eigenlijk nooit doen, maar sinds de pandemie praat ik alles goed met ‘kan toch niet op vakantie’.

19 likes

Dit kun je niet zeggen zonder te delen welke hoor!!

5 likes

Morgen is de dag van de waarheid. Ik ga een coronatest én een zwangerschapstest doen, beter is het allebei negatief :no_mouth:

36 likes

Dat is nog een flink dilemma als men moest kiezen :thinking::joy:

3 likes

Jawel want ik heb zo’n gevoel dat het in het rijtje Reinders, Nikkie & Josh V valt hier en dat het uitgekotst wordt en dan gaat iedereen zeggen dat ze het niet waard zijn met allemaal argumenten maar ik wil het gewoon :grimacing:.
Maar ik weet nog niet of ik het over m’n hart kan verkrijgen, meer dan de helft van duizend euro.

De Balenciaga sok (speed trainer)

8 likes

Haha, mijn relatie van destijds 7 jaar ofzo (dus best stabiel zou je denken) is bijna uitgegaan door een potje Monopoly :thumbsup: Het was ook nog op oudjaarsavond en om 12 uur wilden we elkaar niet eens gelukkig nieuwjaar kussen. We hebben ook nooit meer Monopoly gespeeld daarna.

54 likes

Dubbel post maar n.a.v. jouw post voel ik weer ff stress.

Ik had vorige week dinsdag seks. Met een prille date. Gaat verder ook niks worden maar bon, dat terzijde.
Ik slik gewoon de pil dus in principe veilig. Maar iedere dag begin ik een uur te panikeren - stel dat ik toch zwanger ben geraakt?!
Toevallig was donderdag m’n strip op dus inmiddels op dag 4 zonder pil. Natuurlijk nog niet ‘ongesteld’.
Ik voel me pas opgelucht als ik over 4 maanden nog niks heb gemerkt en al drie keer ongesteld ben geworden - echt vreselijk vind ik het.

Altijd als ik seks heb gehad, is dit het gevolg.
Behalve binnen een relatie / vaste date wanneer het veel regelmatiger gebeurt, dan zijn de zorgen er plots niet meer.

1 like