Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wow ik wil dit en daarna de fles gebruikem voor bloemen.

1 like

Waarom ben ik nog wakker (06:33)
Update: 08:02 nog niet geslapen

26 min diepe slaap :partying_face:

2 likes

ik zit nu te kijken in mijn slaap en zie dat ik door de weeks ongv gemiddeld een half uur diep heb en nu afgelopen nacht 1 uur en 27 min. raar contrast.

Ik ben aan het thuiswerken en hoewel ik op zondag wel aardig verdien is het zo lastig dat mijn man nu nog lekker op bed ligt. Ik heb ook heel slecht geslapen, dat helpt niet echt. Maar ik wil gewoon weer in bed kruipen.

1 like

Ik ben op m’n werk, hoef vandaag alleen maar de ochtend en het is best rustig. Maar ipv dat ik dan wat achterstallige taken wegwerk, zit ik maar een beetje doelloos te internetten. Blij als ik vanmiddag weer lekker op de bank kan kruipen.

1 like

Ik heb zo’n teringhekel aan lege petflessen die met een miniscuul duwtje helemaal naar ameland weten te stuiteren met een kutgeluid.

33 likes

Aaah een vriendin van me heeft dit gehad en die had haar voet gebroken. Echt super suf bij het uit bed stappen. Hopelijk is het bij jou minder erg!

Huizen aan het bekijken op Funda en dan zie ik opeens een confederate vlag hangen aan de muur. Je zou maar zo racistisch zijn dat je dit als Nederlander ophangt.

@Maestoso

https://www.instagram.com/p/CHieBzkHW2x/?igshid=15e62n61xat9k

9 likes

Heel naar :pensive: ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en ze weer gauw opknapt.

2 likes

Hahaha 6 minutes in de nieuwe afl van grey’s en ze zijn al weer on antiracist fire :boom: geen tijd voor grapjes dit seizoen

3 likes

Stomme Taylor Swift platenmaatschappij nog steeds heb ik je vinyl plaat niet binnen gekregen en de herfst is straks al voorbij. :pensive:

Eindelijk een goede French press koffie kunnen zetten. @TanteBetje

2 likes

Heeft iemand ervaring met een Samsung Galaxy Active 2? Heb ook nog my eye on de special edition. Ik ben na jaren fitbit toe aan iets wat mooier is om mijn pols, maar duuurrr dus hoor graag ervaringen :grin:

Ik zou de situatie nog even aankijken. Mocht het inderdaad zo zijn dat hij de aankomende weken meer buiten de boot valt of nog een keer een bepaalde opmerking maakt die niet in goede aarde valt bij de meeste collega’s dan pas zou ik hem even apart nemen.

Ik had een studiegenoot die heel erg tegen religieuze huisjes aan zat te trappen en hoewel ik zelf geen georganiseerde religie aanhang, heb ik hem daar toch een keer op aangesproken. Uiteraard toen we alleen waren. Dat had ik pas gedaan toen het nog een keer gebeurde. In mijn situatie had ik toen vooral geprobeerd te peilen of hij zich er bewust van was dat hij anderen daarmee pijn kon doen. Dat bleek hij niet echt te zijn omdat zijn omgeving totaal niet religieus was.

3 likes

Ik heb hem nu een half jaar en ben er nog steeds blij mee. Ben niet heel actief en gebruik heb vooral voor de stappenteller + handig om apps en smsjes te lezen als ik mijn telefoon niet bij de hand heb. Heb de zilveren versie met grijze sportband gekocht, en daar nette bandjes bij besteld via ali

Ik mis wel de (fitbit) challenges

1 like

Ik heb gistermiddag een coronatest gedaan, en zou binnen 24 uur de uitslag moeten hebben. Nog een paar uur voor die 24 uur voorbij is en ik zit mezelf echt op te vreten. Als-ie positief is moet ik ineens als de wiedeweerga afspraken voor morgen gaan verzetten. Hoop echt dat ik snel meer weet.

@Quinn @desecretaris oeeh dit klinkt goed! Die challenges zijn inderdaad altijd wel tof maar doe ik weinig. Challenge vooral mezelf haha. Oké nou dan gaat ie toch op mijn verlanglijstje :grin: nu al zin in. Dank voor jullie uitgebreide reacties!

1 like

Ik probeer ook al heel de ochtend mijn boodschappen te bestellen. Al ge-update, uithelogd en al, maar niets helpft

1 like