Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Nou in het geval van dierenmishandeling vind ik dat je best mag schreeuwen hoor. Goed dat je er iets van hebt gezegd.

2 likes

Nah klinkt prima hoor!

Ik moet naar de supermarkt voor :wine_glass: maar geen zin om de deur uit te gaan. Tevens ben ik nu ook op mijn hoede voor buurman nummer II (lang verhaal kort; ben met andere buurman match op Tinder maar hij herkende me niet lol. En nu berichten we hele tijd heen en weer. Hij is zeg maar de buurman van ‘mijn’ buurman :joy:). Gelukkig zijn gister mijn wenken weer gedaan dus mocht ik hem tegenkomen zit er in ieder geval iets goed. Mand.

17 likes

Helemaal vergoeden is nergens, maar er zijn dus wel verzekeringen die tot 500 euro vergoeden en al het vooronderzoek en nacontroles etc, dus dat is iig iets (het kost ongeveer 1200 per oog). Hij heeft zitten rekenen en als ik overstap naar Unive zal dat het goedkoopst zijn. Verder snap ik er ook lang niet alles van, daarom doet hij dat ook voor me :yum:

1 like

Haha, ik zei dus iets van ‘je gaat toch geen stenen naar dieren gooien? Ben je wel helemaal lekker??’ en mijn broertje er zachter achter aan tegen mij: ‘ja, laat ze lekker stenen naar elkaar gooien’. Zou idd beter zijn.

3 likes

Hahahaha vanochtend heb ik dus een ‘baas in eigen buik’-poster voor mijn ramen gehangen. Ik vind net allemaal christelijke folders in mijn brievenbus. Oa een gebed om god te vragen mij te helpen niet meer te zondigen :joy:

40 likes

Misschien iedereen vragen om een bijdrage in een fotoboek? Foto van hen met je tante samen en er een leuke herinnering bij, of een gedicht, of wat dan ook.
Je kan mensen dan zelf de link geven van het boek (iig. Ik Albelli), dan kan iedereen een eigen pagina maken en kost het ook niet veel tijd voor één iemand om in elkaar te zetten.

2 likes

Ik ga zo samen met m’n beste vriend een borrelplank samenstellen en opvreten heb me hier toch een zin in :heart_eyes:

5 likes

Ik zat vanmiddag lekker op de bank totdat de voordeur bel ging. Ik snel opstaan om de deur open te doen maar mijn voet sliep en toen ik een stap zette klapte mn voet helemaal dubbel :sob: nu doet mn voet super veel pijn als ik hem van links naar rechts en naar boven beweeg. Mehhh

‘OkĂ©, lekker’ en ik liep door.

2 likes

Ik ben een (totaal niet authentieke) boeuf bourguignon aan het maken, dus ik had rode wijn gekocht.

En van wat ik over had, heb ik nu glĂŒhwein gemaakt. Heerlak.

4 likes

Lief van je! Ze weten het helaas nog niet precies dus even afwachten :cry: maar in ieder geval fijn dat ik er eventjes kon zijn

Mijn kat had een muis gevangen en die brengt hij dan naar binnen. Ik ben vandaag te levensmoe om hem naar buiten te sturen, maar dat gekraak bij het opeten hoef ik niet nogmaals te horen. Gadver.

Even liefde uiten voor deze zaterdag: 2 x een uur gewandeld met leuke collega’s (jajaja gewoon apart, niet met z’n drieĂ«n), gesport, schoongemaakt, piano gespeeld, herfstzonnetje en vanavond eet ik pompoen. :heart_eyes:

9 likes

De zoete aardappelgratin dingen van Lidl zijn lekker chefs kiss

1 like

Vroeger waren we heel arm met veel schulden en zaten mijn ouders bij de stadsbank. Schaamde ik me heel lang voor, inmiddels ben ik daar heel open over naar anderen. Ik kan me herinneren dat we als gezin van €50 (gulden) per week moesten leven ofzo.
Ik moet er de laatste tijd weer veel aan denken, zo vaak elektriciteit uitgehad in huis en deurwaarders aan de deur met een brief op de voordeur als mijn ouders niet open deden. We hadden een hele lieve buurvrouw die de brieven dan meteen van de deur afhaalde en in de brievenbus deed zodat niet iedereen die voorbij liep mee kon genieten van onze situatie. Wat mij nu zo erg tegenzit is waarom zij in godsnaam die brieven zo openbaar op de fucking voordeur hingen. Echt, hoezo eigenlijk? Konden ze niet bedenken hoe erg zo’n gezin al in de shit zat, dat het echt totaal niet bijdroeg aan de situatie om die fucking brieven zo open en bloot te delen met de hele buurt? Ik word er nu nog steeds echt boos en verdrietig van. Zo schaamteloos te kakken zetten van een gezin met jonge kinderen.

Die buurvrouw is er nog steeds en elke keer als ik langs mijn ouders ga, zwaait ze en is ze altijd zo gtrots. Echt een wereldwijf.

108 likes

Wie heeft nou weer die tering grote berg kleding op m’n bank gelegd waardoor ik nu niet languit gestrekt kan :rage::angry:

2 likes

Ik mag morgen de deur weer uit na thuisquarantaine omdat ik bij een vriendin was geweest die later positief getest werd. En ik kan echt niet wachten om morgenochtend gewoon lekker even naar de HEMA te gaan en boodschappen te doen. Al gaat het volgens mij wel echt mega hard regenen.

5 likes

Like voor de buurvrouw, maar zo raar dat dat op de deur hangt inderdaad? Alsof arm zijn betekent dat je geen briefgeheim meer hebt, heeeeel vreemd. Hoop toch dat dat inmiddels anders gedaan wordt

2 likes

Ik heb zo’n buikpijn dat ik misselijk ben.