Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik probeer ook al heel de ochtend mijn boodschappen te bestellen. Al ge-update, uithelogd en al, maar niets helpft

1 like

Moet vandaag werken, maar had voor de laatste 2 uurtjes verlof aangevraagd, maar dit verzoek was afgekeurd. Nou ja, dikke prima, ik wilde het gewoon proberen haha. Zie ik nu dat het verlof tóch is goedgekeurd met de opmerking: ‘ik doe het gewoon toch! geniet ervan!’

Lief haha, echt handig als je goed kunt opschieten met de roosteraars.

24 likes

Nee, ik zou mijn collega hier niet om afwijzen. Ik vind het een opmerkelijke/onhandige uitspraak als je stage loopt bij een christelijke organisatie, maar religie en de kijk daarop is zoiets persoonlijks, iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. Ik hoop dat je collega’s professioneel genoeg zijn om dit niet van invloed te laten zijn, maar ze kunnen hem er natuurlijk wel op wijzen dat zijn visie niet aansluit van de visie van de organisatie.

2 likes

Ik heb er een wat wil je weten? Ik hiervoor fitbit charge 2 gehad.

Goed dat je niet op het moment zelf iets hebt gezegd. Je kan het zegt prima nog even aankijken denk ik hoor. Voor hem is het vast ook lastig om in een situatie te zijn waar bijna iedereen christelijk is maar je zelf een nare ervaring hebt met christenen (als ik je bericht goed interpreteer)

En stel dat je collega’s hem daarom afwijzen, dan mag ik hopen dat ze wel eerst het gesprek met hem zijn aangegaan.

Opzich denk ik dat als jij het gevoel hebt dat je het beste wel even met hem dit kan bespreken, dan zou ik zeggen doen. Als je er open en persoonlijk in gaat met een goh ik hoorde je dit zeggen en moest even aan mezelf denken maar ook aan hoe dit kan overkomrn op de anderen. En ik zou het jammer vinden dat… want je doet je werk goed vandaar dat ik het toch bespreek. Kan je niet echt iets fout doen lijkt me. Ik zou het lastig vinden om zoiets te horen, maar ook fijn vinden omdat er mee word gedacht.

2 likes

Ik zou hem denk ik wel even aangeven dat je het snapt, maar zijn stageplaats (zeker deze niet) niet echt de plek is om dit soort dingen te uiten. Zeker niet tijdens een stage. Meningen over politiek of religie zijn over het algemeen niet de binnenkomers.

Ik kwam hier posten dat mijn katten echt een lui en goed leven hebben. Sinds ik zo goed als 24x7 thuis ben, zie ik wat die een hele dag doen. Van slaapplek naar slaapplek en af en toe wat eten of 2 min naar buiten en dat is het.

3 likes

Ik kom net terug van de intratuin en jeetje zeg, ben helemaal overprikkelt? Ik zit natuurlijk alleen maar thuis, maar had niet gedacht dat het dit met mij zou doen omdat ik normaal wel veel onder de mensen ben

5 likes

Ik had vanochtend een stokbrood in de prullenbak gegooid. En bedacht me net dat ik toch zin had in stokbrood, net uit de prullenbak gevist. No shame in mijn katergame

36 likes

Bah, mijn tante had een of ander raar ‘kritisch’ boekje in de brievenbus gekregen. Over ‘de media’ etc. Ik zag aan de lay-out en manier van schrijven meteen dat het niet pluis was, maar zij had dat niet in de gaten. Ik was juist zo blij dat al die onzin op Facebook haar (70+, digibeet) bespaard was gebleven :disappointed:

1 like

Heel milieubewust, toppie!

5 likes

Ik ben bezig in mijn tuin (a.k.a. balkon met planten), maar nu begint het te regenen :unamused:. Gelukkig wel bijna klaar.

o yeah vriend heeft baumkuchen mee gekregen van zijn ouders. Hij was daar ff op bezoek. love it. daar maak ik graag een uitzondering voor.

1 like

Ken dit niet maar na te hebben gegoogled wil ik dit ook echt eten. En wel nu :sunglasses:

1 like

Ik heb iets van mijn (denkbeeldige) to-do list van vandaag uitgevoerd maar ik had het niet opgeschreven dus nu kan ik het ook niet afvinken of wegstrepen :frowning_face:

3 likes

lifehack; gewoon opschrijven en afstrepen :sunglasses:

4 likes

Haha ja ik doe dit wel eens maar dat is toch niet zo satisfying

2 likes

Ik moet naar de supermarkt want anders heb ik geen ontbijt morgen maar het regent zo hard :exploding_head:

Je kan het geluid in maps gewoon uitzetten door op die luidspreker te klikken of gebruik waze, veel beter

1 like

Ik had net twee kaarten gekocht voor twee feestelijke gelegenheden. Ik twijfelde op het moment al maar ik heb ze afgerekend en ben naar een andere winkel gegaan. Daar hadden ze ook kaarten en ik vond daar kaarten die ik beter vind passen bij de gelegenheden. Op de terugweg bracht ik daarom de eerste twee kaarten terug, maar ik kon mijn geld niet terugkrijgen, alleen een voucher. Ik word daar ZO chagrijnig van. Het gaat om 8 euro dus het is het grote geld niet maar wel het principe. Ik zie het echt als MIJN geld waarover anderen nu beslissen wat ik ermee mag. Volgens de vrouw achter de kassa had dit voor mij duidelijk moeten zijn want er staat bij de kassa een bordje met informatie over retouren. Dat bordje moest ze alleen wel goed mijn kant omdraaien omdat het eigenlijk helemaal niet richting de koper stond en de tekst op dat bordje was in het Engels geschreven. Ik raak zo chagrijnig van dit soort dingen, het is echt ongekend. Ik vind het echt klantonvriendelijk om geen geld terug te geven. Nu zit ik met een voucher van een winkel waar ik nooit meer wil komen. :expressionless:

2 likes

Mijn vader is altijd mega pro brandveiligheid, hij heeft overal rookmelders in de kamers geplaatst. In het vorige huis was een keer de vraag hoe we dan konden ontsnappen van het vuur. Dus mn vriend zei, ja eh ik sla deze ramen wel in en dan kan ze naar buiten. Wtf, dan zou ik dus 15 meter ofzo naar beneden vallen. Toen zei hij, ik val wel eerst, en daarna vang ik haar op. Hahaha ik ga helemaal stuk om hoe serieus mn vader het neemt en hoe niet serieus mn vriend. En mn vader is niet eens een brandweer.

10 likes