Man en ik hebben gisteren een legpuzzel gekocht voor wat burgerlijk, coronabestendig vermaak, maar nu blijkt dat ik getrouwd ben met iemand die bloedfanatiek non-stop doorpuzzelt en heel zuinig op de stukjes is (net haalde ik twee stukjes “verkeerd uit elkaar” en met chipsvingers eraan zitten mag ook niet). Gast, het is een SPELLETJE.
Hahaha, mannen/mensen kunnen soms zo onverwachts uit de hoek komen. Ik heb een keer ruzie gehad met een vriend die helemaal terror ging tijdens scrabble. Als ik eraan terugdenk weet ik niet of ik moet huilen of lachen.
Mijn vriend had zelfgemaakte appelsap van zijn klanten gekregen, dus ik had vanmorgen croissantjes met heel lekkere appelsap als ontbijt.
Hahaha, ik moet in ieder geval lachen Wat mij betreft mag man de puzzel oprollen en in zijn kont steken momenteel.
Nee nee, daar worden de puzzelstukjes vies van en dat MAG ABSOLUUT NIET!!!
Ik zit op de lege parkeerplaats van de spoedtandarts op mijn man te wachten die een wortelkanaal behandeling krijgt, en ik voel me net iemand die met een steekwonden naar de dierenarts gaat
Heel clandestien dit
Ik wil sneakers van €600 kopen en dit vind ik zelf ontzettend belachelijk, zou ik eigenlijk nooit doen, maar sinds de pandemie praat ik alles goed met ‘kan toch niet op vakantie’.
Dit kun je niet zeggen zonder te delen welke hoor!!
Morgen is de dag van de waarheid. Ik ga een coronatest én een zwangerschapstest doen, beter is het allebei negatief
Dat is nog een flink dilemma als men moest kiezen
Jawel want ik heb zo’n gevoel dat het in het rijtje Reinders, Nikkie & Josh V valt hier en dat het uitgekotst wordt en dan gaat iedereen zeggen dat ze het niet waard zijn met allemaal argumenten maar ik wil het gewoon .
Maar ik weet nog niet of ik het over m’n hart kan verkrijgen, meer dan de helft van duizend euro.
De Balenciaga sok (speed trainer)
Haha, mijn relatie van destijds 7 jaar ofzo (dus best stabiel zou je denken) is bijna uitgegaan door een potje Monopoly Het was ook nog op oudjaarsavond en om 12 uur wilden we elkaar niet eens gelukkig nieuwjaar kussen. We hebben ook nooit meer Monopoly gespeeld daarna.
Dubbel post maar n.a.v. jouw post voel ik weer ff stress.
Ik had vorige week dinsdag seks. Met een prille date. Gaat verder ook niks worden maar bon, dat terzijde.
Ik slik gewoon de pil dus in principe veilig. Maar iedere dag begin ik een uur te panikeren - stel dat ik toch zwanger ben geraakt?!
Toevallig was donderdag m’n strip op dus inmiddels op dag 4 zonder pil. Natuurlijk nog niet ‘ongesteld’.
Ik voel me pas opgelucht als ik over 4 maanden nog niks heb gemerkt en al drie keer ongesteld ben geworden - echt vreselijk vind ik het.
Altijd als ik seks heb gehad, is dit het gevolg.
Behalve binnen een relatie / vaste date wanneer het veel regelmatiger gebeurt, dan zijn de zorgen er plots niet meer.
Is voor mij idd een gevalletje zou ik zelf niet kopen, maar boeiend. Iedereen heeft wel een corona aankoop gedaan toch onder het mom van ‘ja vakantiegeld he ’. Gewoon doen zeg ik! Stimuleer de economie!
Zou het geen oplossing zijn om standaard wat van die simpele zwangerschapstest in huis te hebben? Die zijn geloof ik online wel in wat grotere verpakkingen te krijgen voor weinig en scheelt misschien een hoop stress?
De Albert Heijn plaatst een bericht dat de app het niet doet. Deze mannen denken een Watergate-schandaal te hebben ontdekt. Censuur!!! Fijn dat het aan het licht komt, Deep Throat.
Laat het even weten als ik de namen moet blurren, maar dit staat gewoon openbaar.
Ja doen als je het geld hebt zonder dat je water afgesloten word oid ! Dit weekend aangehad bij de bijenkorf en ze zaten iig heerlijk
Het is wel echt een zondagmiddag: kaarsjes aan, gordijnen dicht en keiharde regen buiten.
Ja ik zou het doen. Vanuit de gedachte dat ik hoop dat mensen mij ook willen toelichten hoe de hazen lopen (goedbedoeld), of hoe ik meer “sensitief” kan overkomen in een groep zodat ik niet ineens buiten de boot val (mede als gevolg van mijn eigen gedrag).
Denk ook een nuttige stage ervaring voor hem (zolang hij ervoor open staat)
En?