Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik kijk nu de documentaire serie KL2020 en het maakt me ineens zo verdrietig dat dit nu al bijna een jaar de realiteit is? En dan doel ik niet op alle reisjes die we moeten missen maar de faillissementen, mensen die niet weten of ze hun baan houden en iedereen die met zijn of haar (mentale) gezondheid strugglet.

4 likes

Inshot

1 like

Oh shit ik heb echt last van mn ogen vandaag, zou het daardoor komen? Ben ook supermoe.

1 like

Ik heb een leren rokje op Marktplaats staan en iemand heeft een bod gedaan en we hadden afgesproken dat ze het morgen komt halen. Ik heb nog geen adres gegeven maar nu vraagt ze opeens of ik ook panty’s verkoop? Is dit een normale vraag of denken jullie dat dit een creepy figuur is hahaha. Het account heeft een normale vrouwennaam maar ik ben een beetje verpest door dit soort verhalen over gekke mannen op marktplaats en heb geen zin in rare mensen aan de deur. Wat denken jullie?

Oeh, dat lijkt mij best lastig. Misschien nog wat vragen stellen? En sowieso niet alleen thuis zijn, als het rokje wordt opgehaald.

1 like

Oh nee, ik zou meteen afhaken. Zeker als je alleen woont en het niet vertrouwt.

5 likes

@MevrWillem en @Vaiana Ja hoe langer ik erover nadenk hoe slechter mijn gevoel erbij is en dat vind ik het niet waard voor een paar euro. Dus ik negeer het maar gewoon. Thanks!
Edit: ik heb echt vijf minuten niet gereageerd en nu vraagt ‘ze’ voor de tweede keer heel dwingend wat mijn adres is. Byeee

4 likes

Ik heb net met @Bunnyslippers in m’n achterhoofd nog een uur gelopen nadat ik thuis kwam met maar 1200 stappen op de teller. Nu 7000 :sunglasses:

12 likes

Goed zo! Niet het risico nemen voor een paar euro (überhaupt als het niet goed voelt, eigenlijk).

1 like

Ik twijfel of ik moet stoppen met mijn huidige werk, omdat ik het helemaal niet leuk vind en het niet mijn passie is. Aan de andere kant heb ik wel een mooi carrière perspectief. Niet een keuze die ik nu direct moet maken, maar het houdt me wel bezig.

Zo klinkt de G niet zo zacht.

9 likes

Sluit ik me bij aan.

WA BEDOEL JE

4 likes

Ik kreeg vrijdag alle les en studiematerialen voor mijn premaster in februari. Ik heb het alleen vluchtig doorgelezen maar dit geeft me zo’n energieboost heerlijk :blush:

21 likes

Wat idd hierboven ook al gezegd wordt, als je weet wat je wel wilt, zeker gaan kijken hoe je dat zou kunnen bereiken. Ik had een aantal jaar terug ook mijn altijd al gewenste ‘droombaan’, waarvan iedereen zei dat het zo leuk was. Ik vond het verschrikkelijk. Ik ben nu omgeschoold en ik had nooit gedacht dat ik gewoon met plezier naar werk zou gaan, dacht dat dat niet mogelijk was. Als je iets echt niet leuk vindt en geen energie eruit haalt, dan is het zo lastig vol te houden (en we moeten nog zo lang doorwerken), ondanks dat het misschien een mooi perspectief heeft en/of goed betaald.

Ik ben nu 6 maanden bezig om zwanger te worden.
Hoop zo dat het deze keer is gelukt.

26 likes

Elke keer als ik Bram voorbij zie komen denk ik “jaaaa Sinterklaas :smiling_face_with_three_hearts:”, echt gek dat dat voor de generatie na ons weer iemand anders is.

9 likes

Ik duim mee :+1:

Heh ja ik dacht dit ook! Is de Sinterklaas die zaterdag aankwam nieuw ofzo? Ik snapte het al niet

2 likes

Maar waarom is de bol Sint niet de echte meer :pensive:

Nee sorry hij blijft altijd de echte. Maar is hij de commerciële kant opgegaan?