Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Haha herkenbaar. Ik heb al jaren een brandladder van m’n vader in m’n kast liggen die ik uit m’n raam kan hangen in geval van brand om zo naar beneden te klauteren hahaha

3 likes

Nou ik zou dat gewoon doen hoor! Of van die warmtepleisters

1 like

Ik heb mijn sollicitatiebrief geschreven dat het me zo fijn leek om elke woensdagmiddag naar het marktje in de buurt te gaan. Lekker lokaal shoppen.

Woning gekregen , nog nooit naar die markt geweest.

43 likes

Haha ik heb nu gezegd dat ik een zachte stem heb en dat ik geen schoenen draag in huis. Maar de buurt ophemelen is ook wel een goeie.

3 likes

Heb net nog even geslapen en heb nu zoveel moeite om wakker te blijven. Nog even volhouden en dan lekker vroeg naar bed.

1 like

Wat heerlijk om het huis voor mezelf te hebben en alleen te zijn met mijn twee katjes. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Kun je niet gewoon gaan en het ter plekke zien? Wat wil je precies weten? De meeste locaties hebben een soortgelijk protocol neem ik aan.

@Lila, je bericht is verwijderd. Crossposten is niet toegestaan. Graag de huisregels even doornemen.

Soms is een wasdroogmachine echt de hemel op aarde. Ik ga in bad, doe tegelijkertijd mijn pyjama in de wasmachine en 3 kwartier later kom ik uit bad en is mijn pyjama gewassen, droog en super lekker warm :heart::heart::heart::heart::heart:

24 likes

Wow dit klinkt precies als iets wat ik nu wil. Helaas geen bad en wasdroogmachine haha

3 likes

Heb ze nu twee jaar en zijn echt m’n lievelings schoenen! Ik zou het zeker doen.

Zolang het deze maar niet zijn zou ik het gewoon doen
afbeelding

5 likes

Waar heb je dat andere bericht geplaatst? Misschien dat we daar kunnen kijken.
Snap dat je paniek hebt maar de regels zijn er niet zomaar.

Gadverdamme wie bedenkt dit? En sterker nog, die DRAAGT dit?

1 like

Vriend en ik rondje lopen, dikke stort bui. Vriend is gelijk genezen van het lopen :joy: ik kreeg een ‘jij met je goeie ideeën’ :full_moon_with_face:

2 likes

Sok uit Ik Mik Loreland is voor.

3 likes

Krijg gelijk weer een paniek aanval.

Snel, ga coole bratz bewonderen die zijn niet eng. :wink:

Ik vroeg me vanmiddag af wat het hoogtepunt van dit jaar was en ik kon gewoon niks bedenken? :roll_eyes:

1 like

Is er een gratis app of andere manier om video’s aan elkaar te plakken? Ik ben een tiktokcompilatie aan het maken voor mijn vriend want hij vindt die op Youtube staan niet grappig

Nikkie Plessen die over Jill Biden praat, hou toch op

3 likes