Ik heb echt 3 minuten zitten staren naar deze gif. Was helemaal gehypnotiseerd
Ik heb echt totaal geen tijdsbesef meer
Het is 28 maart 2020
Hier ook heel veel, maar het weer is heel zacht en in de omgeving hier is veel water. Maar wordt er wel een beetje gek van want weet niet goed hoe ze binnen komen.
Maar eerlijk. Soms voelt het zo. Alsof je in de Corona loop zit en iedere dag opnieuw beleefd.
Het duurt ook zo lang al allemaal. Op social media staat bij posts soms niet de datum maar bijvoorbeeld “53 dagen geleden” of “3 maanden geleden.” Ik verdeel social media posts onbewust in gedachten tussen voor/na Corona en het was altijd zo dat alles wat recent was hoorde bij “na de komst van Corona”, en alles van 1,5 maand of ouder was dan van ervoor. Alles van een pa maanden geleden was dan van ruuuim ervoor. Dus als ik nu een post zie van 8 maanden geleden en er wordt en verwijzing gemaakt naar Corona denk ik eerst “heh maar toen was dat toch nog helemaal niet aan de orde?” en besef ik me daarna pas dat we al 8 maanden in deze shit zitten
Saaame
Pff ik was hartstikke moe toen ik om 22.30 naar bed ging maarja het is weer zondag-op-maandag-nacht en als ik dan vroege dienst heb maandagochtend slaap ik aaaaaaltijd slecht dus lig ook al heel de tijd klaarwakker in bed verdomme.
Ik ook weer. En ik heb gisteren een docu gekeken over de aanslagen in Parijs en ik had een nachtmerrie er over
Behalve de Delicieux truffelchips!!!
En ik had ooit geitenkaaschips tijdens de Griekse weken, ook vet lekker. Laatst hadden ze weer die smaak maar was helaas niet hetzelfde
Argh heb echt onrustig geslapen door die wind en een mug. En zo naar de tandarts en dan een voooolle dag.
Heb afgelopen vrijdag gewerkt (normaliter altijd vrij) en nu heb ik dus helemaal geen zin in deze week. Terwijl ik normaliter geen last heb van de maandag, maar ben zo verwend en gewend aan mijn driedaagse weekend .
Oke wth, 9 uur geslapen. Gisteren 8,5. Maar even in de gaten houden anders word het weer een vitamine d check (dit is een terug kerend ding dus no worries)
Hih wat is daar zorgwekkend aan? ik slaap altijd zo veel
Het moment dat ik weer kan twerken in de club is het moment dat ik corona vergeten ben.
Omdat ik nooit zoveel slaap? Tenzij ik een tekort heb. Dus ja, voor mij wel gek ja. Zeg ook nergens dat het zorgwekkend is, het is alleen voor mijn doen apart.
Heb er ook gezellig hoofdpijn van dus dat is fijn
Oh vandaar, ja als je van jezelf weet dat het afwijkend is snap ik het! Ik slaap meestal gewoon zo lang als ik wil, dus heb daar nooit zo aan gedacht!
Kan ik me ook wel voorstellen ja. Zit normaal tussen de 7 / 7,5 uur. Met soms een uitschieter rond de 8. Dus dit is een uitschieter. Lang leven Fitbit voor het bijhouden. Dus ff aan kijken en anders maar weer prikken. Ieder jaar z’n tekort dat ze het amper kunnen zien in m’n bloed dus liever te vroeg er bij dan dat ik weer super veel slaap en geen energie van krijg.
Overigens wel jaloers dat je zo lang kan slapen
Vandaag zou mijn moeder 60 zijn geworden, pff ik mis haar zó erg
Hartje voor sterkte…