Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik ga denk ik ff in bad, omdat het kan :v:t2:

13 likes

groetjes vanuit bad :v:t2:

2 likes

Nouuu vorige week gaf m’n tandarts ook 2 van die flos staafjes mee, daar zou ik 2 weken mee moeten doen. Na 1x gebruiken knapte 'ie al doormidden (beiden) en 't zijn ook nog eens van die dure krengen dus ik dacht laatmaarrrrr. Welgeteld 2 dagen geprobeerd. Hoezo kunnen ze flossen niet leuk maken :thumbsdown:

Ik vind het leuk om te glimlachen naar honden en om erna te zien dat hun baasjes glimlachen naar mij. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Nou ik ga morgenochtend naar de tandarts, door jullie reacties hier zie ik er nu ook echt tegeop. Want vorige keer zei hij dus al dat ik elke avond moet ragen, nooit gedaan ja af en toe als er echt eten tussen mijn tanden zit maar thats it.

Jawel, ik heb hetzelfde…en haat dat ook echt, elke keer spijt wanneer ik bij de mondhygiëniste in de stoel ligt met die rot geluiden van dat geschraap.

Mijn tandarts is gestopt met dit verhaaltje vertellen steeds want ze weet dat ik het toch niet doe. :rofl::innocent:

1 like

Ik ben een appeltaart aan het bakken, je moet wat met zo’n dag.

11 likes

Haha, ik ben juist het omgekeerde gewend. Dat ik zelden iets heb. En dat vertrouw ik niet :joy:

2 likes

Yes, lekker bezig. Ik heb mezelf die dag deels door de regen gesleept, maar ben er nog steeds blij mee.

3 likes

Ik heb vanmiddag ook een cake gebakken. Neem morgen wel een gedeelte mee naar mijn ouders anders moet ik die hele cake zelf opeten :sweat_smile:

5 likes

Meeste dingen kan je invriezen!

Ik zie het probleem niet.

23 likes

Welke iPad raden jullie aan? Ik wil hem ten eerste casually gebruiken maar ik heb ook plannen om een webshop te beginnen, dus dan zou ik hem ook daarvoor gebruiken + om designs te tekenen etc. Ik heb nog een oude Macbook Pro maar die gebruik ik amper nog, dus het zou die ook een beetje vervangen. Het zal vooral voor thuisgebruik zijn.

Edit: oeps, ik wou dit in het Durf te vragen topic posten!

Wow ik leef al jaren in de veronderstelling dat McDonalds hier niet bezorgt en dat was prima, maar nu kwam ik erachter dat ze dat wel gewoon doen, maar mijn huis net buiten hun zone ligt.

Net is het me met een omweg wel gewoon gelukt en nu voel ik me een genie. Maccie over een halfuurtje :partying_face:

4 likes

Ik krijg volgens mij sinds corona zo een van mijn 1e picnic bestellingen zonder alcohol binnen. Goed er staat nog genoeg wijn in het voorraadhok ennn we moeten echt hoognodig uit die ‘dit voelt als een vakantie’ stemming.

Over iets minder dan een maand ben ik jarig en ik heb maar 1 plan: een grote Schwarzwalder Kirsch taart cadeau krijgen van mijn man en de hele dag, van 's ochtends tot 's avonds die taart verorberen. CANT WAIT.

20 likes

Tip voor de kerstlovers. Bij aankoop van 2 vellen decemberzegels krijg je gratis een Vondels kerstbal. Is niet online en zolang de voorraad strekt.

Had toevallig vandaag alvast mijn zegels gekocht en kreeg ‘m. Zal nog even foto maken morgen, maar is dus in de vorm van een envelop met postzegel en zo.

Edit: foto online gevonden

6 likes

Oeh ik volg even, zelfde vraag. Wil graag een iPad om te tekenen (met procreate) en een beetje artikelen lezen, aantekeningen maken etc. Ik twijfel of een gewone iPad “genoeg” is of dat ik toch voor de pro moet gaan? Heb geen oneindig budget dus dat speelt wel mee haha.

1 like

Zo mee eens!!! Waarom kunnen die klootzakken zelf geen excuses aanbieden?!
Ik had vorige week echt bijna precies zo’n zelfde confrontatie. Die staat hierboven ook nog ergens, maar kan hem niet meer vinden. Een man reed met zijn scooter over de stoep en belandde bijna op mijn (geparkeerde) auto. Dus ik schreeuw ook precies ‘Kijk uit idioot!!!
En in plaats van een ‘Sorry dat was echt niet handig van mij’, kwam hij dreigend op me af en ging zo’n 30cm van m’n gezicht staan schreeuwen dat ik niet hysterisch moest doen en hij anders wel even een deuk in m’n auto zou trappen :open_mouth:
Was echt heel trots op mezelf dat ik dit keer heel hard vragend riep of hij me soms stond te bedreigen en dat een paar keer herhaalde zodat iedereen het hoorde en hij de benen nam. Normaal reageer ik altijd ook zoals jij omdat dat vaak als veiligste optie voelt. Heb daarna nog wel ruim een uur nagetrild. Ben ook nog steeds kwaad erover. Doe met je mee: HAAT aan die types! HAAT HAAT HAAT

13 likes