Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ah, dat lijkt me een extra moeilijke dag! Sterkte vandaag :heart:

1 like

Maar als je ieder jaar een tekort heb, kan je toch ook voor deze periode gewoon vitamine D bijslikken?

Sterkte vandaag.

1 like

Dat doe ik ook het hele jaar. Al haal ik schijnbaar niet genoeg uit de pot vitamines. Can’t help it 🤷

(Aangezien ik hier al een paar jaar voor bij de huisarts loop is het ook niet zo dat ik er niets aan doe of niet met hun bespreek. Het is gewoon een irritant ding wat terug komt. Ik loop genoeg buiten, ik neem dus potjes vitamines, ik eet ook genoeg groenten etc ik houd het gewoon niet vast in de herfst/ winter waardoor ik een te kort krijg)

Ik heb al, als ik een film/serie kijk, en mensen daarin dichtbij elkaar staan of elkaar omhelzen, dat ik denk: ERROR!
Bizar hoe snel dat dan ook al weer “gewoon” wordt in je hoofd. Dan hoop ik maar dat after-corona dat ook weer snel omdraait. :upside_down_face:

10 likes

Oh lijkt me leuk, als je wil mag je me een dm sturen

1 like

Hahahahha fantastisch

1 like

Ja kommaar dooor.

1 like

Nee, de melding is anoniem.

1 like

Als je nog een verjaardagskalender zoekt https://www.marinierskalender.nl

1 like

Klopt en er gebeurt helaas helemaal niks mee (tenminste tot nu toe, heb iemand al 11 keer gerapporteerd, gebeurt helemaal niks)

Oh, wat voor dingen heb je gerapporteerd? De foto’s van zwarte piet die ik heb gerapporteerd zijn wel allemaal weg.

dikke knuffel :heart:

ik ben dus weer even bij m’n ouders thuis en het is zo saai. mag geen lawaai maken want ze werken allebei thuis wat resulteert dat ik alleen in de woonkamer kan zitten zonder ze te horen. voelt echt als een soort quarantaine dit. en ik moet nog drie weken :woman_facepalming:t3:

1 like

Echt? Jeetje ben al bezig sinds FB naar buiten bracht dat blackface niet mocht. Die persoon heeft zijn achternaam in Zwarte veranderd, hij heet nu zeg maar Willem Zwarte. En een profielfoto van Zwarte Piet die zijn middelvinger opsteekt. Ook heeft hij een nieuwsbericht gedeeld over vluchtelingen op een boot met erbij de tekst ‘lekker allemaal laten verzuipen’ ook al een aantal keer gerapporteerd, wordt niks mee gedaan.

@SpecialK Ja, zelf krijg je inderdaad een melding met wat FB met je rapportage heeft gedaan. Fijn dat de plaatjes weg zijn! Ik ga het ook maar weer eens proberen.

1 like

Wat gek! Ik heb ook wel eens gehad dat bij de eerste keer melden ik bericht kreeg dat het niet in strijd was met de regels van FB, maar toen heb ik het nogmaals gerapporteerd en ging het wel goed. Hopelijk lukt het alsnog! Als je via DM een bericht stuurt wil ik de persoon ook rapporteren.

Bedankt voor het aanbod! Ik kijk even wat er nu gebeurt, dus voor de 12e keer maar weer eens gerapporteerd. Ik krijg inderdaad steeds te horen dat het niet in strijd is met de richtlijnen, ben benieuwd.

1 like

Ik was vanmorgen bij de tandarts en wat is deze praktijk een verademing met mijn vorige tandarts zeg, zo fijn.

1 like

@monkeyslut hoe is het met je haar?

Ik ben vandaag begonnen op mijn nieuwe werk en het is ZO leuk en iedereen is ZO lief. Ik kan er niet over uit.

28 likes

Ja goed! Het is vooral donker met een paarsige gloed haha, niet heel spannend. Heb overigens geen directions gebruikt want ik was bang dat dat te heftig zou zijn. Ik pb je wel even een foto!

1 like