Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

haha sorry maar dit nieuwsbericht :joy: wie houden ze nog voor de gek

30 likes

Via uberEats? Als ik mijn adres invul kan ik gewoon bestellen bij mac en KFC ja, Ofj weet niet of het ook daadwerkelijk gaat want heb nog niet geprobeerd echt te bestellen.

Je kan ze toch van de cloud afhalen en op een harde schijf zetten ofniet?

Ik ben nog niet klaar met werken maar ik ga alvast een glas wijn inschenken voor de laatste loodjes. Fuck you all (niet het forum!!).

33 likes

Hahahah echt he

Hahaha. Kunnen we hier please jouw titel van maken?

20 likes

Van mij mag het :stuck_out_tongue:

1 like

Ah ja sommigen hebben echt een bijzondere manier van groeten etc.
Mijn collega schrijft soms: met verhelderende groet, dat vind ik wel gek lezen

Hmm uit een pakje (zo ja welke is lekker?) hier heb ik ook zo’n trek in. Of maak je het zelf (ook niet moeilijk maar drink nooit melk)

Ik maak hem zelf! Ik had vandaag toevallig ook met havermelk want die had ik deze week meegenomen Ipv gewone melk. Heel easy; gewoon melk opwarmen in een steelpannetje, als het bijna kookt een paar flinke stukken pure chocola er bij doen, een schep suiker en wat kaneel … Goed blijven roeren tot de chocolade helemaal gesmolten is en dan in een mok doen. Ik heb zo’n zak kleine marshmellows en daarvan gooi ik er wat bovenop!

Ook lekker … kaneelstokjes en laurierblaadje laten mee “koken” in de melk en als ie klaar is Ipv marshmellows wat nootmuskaat erop raspen voor een beetje spicy “Indiaanse” hot chocolat :blush:

2 likes

Jaa, moet ik doen. Maar dan heb ik ze niet meer op mijn telefoon en ik ben panisch genoeg dat ik bang ben dat de harde schijf ooit wordt gestolen en ik dan alles kwijt ben.

Ik zit nog steeds tegen die paper aan te hikken en gesterkt door dit bericht ga ik nu een glas wijn inschenken. Misschien sparkt het mijn creativiteit wel. :sparkles:

4 likes

Vind ik niet misleidend. Zou het zelf ook niet noemen.

De kleine paarse hond is weer thuis na zn operatie. Hij leeft nog (was ervan overtuigd dat hij dood zou gaan??) hij is wel echt helemaal naar van alles maar heeft wel een blokje kaas gegeten net.

47 likes

Neuh, je kunt natuurlijk zeggen dat je van 2015-2020 bij bedrijf X hebt gewerkt. Daar is op zich niets aan gelogen.
Ik zou het zelf als nieuwe werkgever overigens niet zo erg of raar vinden als een nieuwe werknemer een jaar is gaan reizen.

4 likes

Ahhh zo zielig als diertjes helemaal naar zijn na een dierenartsbezoek, sterkte voor hem!

Ik heb echt geen zin om te koken en wil eigenlijk gewoon afhalen/iets in de oven gooien. Maarja, dan heb ik morgen en zaterdag weer hetzelfde probleem :upside_down_face:. Hopelijk hebben ze nog een lekker verspakket liggen, daar kan ik wel drie avonden mee door

1 like

Ik ben daar ook bang voor, dus heb via Google foto’s een acount, een harde schrijf en alles staat op de laptop haha :joy:

1 like

Afhankelijk van de sector kan je ook juist vermelden dat je op reis bent geweest. Sommige werkgevers vinden dat juist wel positief want het getuigt ook dat je zelfstandig bent, niet bang bent voor een uitdaging, etc. Ik zou dat zelf als werkgever niet raar vinden (juist tof), maar het hangt natuurlijk wel een beetje af van wat voor type baan en werkgever je zoekt.

2 likes

Ohh nee dat is ook wel echt een te flauwe manier om het testen zeg :rofl::rofl: (gelukkig was het wel een test en was je niet de enige die erop geklikt had)