Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb dus perongeluk een random tinder date (gewoon seks, hij in een open relatie) naar mijn therapeut doorverwezen :joy::joy:

15 likes

:heart_eyes:

1 like

Visgraat hebben ze nu al :yum:

2 likes

Ik heb net besloten om te gaan fitnessen, omdat ik nu heel weinig aan sport doe. Normaal ging ik vaak 's avonds hardlopen, maar sinds ik alleenstaand ben kan dat niet meer zonder oppas (dochter ligt dan op bed). Nu heb ik alles zo bedacht dat ik ga sporen wanneer ze op school zit en ik heb er zoveel zin in. Morgen nieuwe kleren kopen haha. Alleen vind ik het ook wel spannend ofzo, maar zal wel goed komen allemaal.

11 likes

@lightbox oh yes, jaren 30 it is!

3 likes

Ik ben zeker niet vies van off-topic maar Het was de vorige keer een enorme slowchat. Dat is echt anders irri vind ik

8 likes

Ik ben 25 en toch heb ik af en toe nog dezelfde pijn die ik vroeger omschreef als “groeipijn”. Zo irritant want ik groei al 10 jaar niet meer (in de lengte).

1 like

Ik zie ook al allemaal kerstbomen staan bij verschillende overburen (en hier op FF), ik wil oooooook. Maar nog even geduld, heb zoals elk jaar “kerstboomhaaldag” groot in m’n agenda gekalkt, dit keer zaterdag 5 december :ok_hand:

1 like

Ja mee eens, er is een topic voor zoveel tv-programma’s, dus waarom niet voor deze.

3 likes

Ik kreeg vandaag een compliment over mijn haar. Heb maar niet gezegd dat het door de Sims geïnspireerd was :shushing_face:

11 likes

Gadver ik lig in bed en mijn maag knort, ik heb zo geen zin om er weer uit te gaan

Hahaha :smile: Wel schattig ergens, maar idd, hoe dan?!

1 like


Heel simpel eigenlijk, maar ik doe normaal niks met mn haar

12 likes

Dit gaat goed nieuws voor mij aangezien ik eigenlijk van mijn achternaam afwil om psychologische redenen.

10 likes

Nou dat gelukkig zeker! Net thuis van dat bevriende stel, lekker gehuild en geklaagd en gegeten en toen een spelletje gespeeld. Voel me alweer een stuk opgeluchter

4 likes

Wow ik moet zo aan Lily denken!! Van Dash&Lily!

1 like

wat vervelend. :frowning:
klinkt alsof die vrouw niet helemaal in orde is. misschien melden bij een wijkagent of geen spoed wel politie? ze veroorzaakt overlast, is wel reden om te melden toch?

Word je vroeg oud van racist zijn?

De ex FvD’er nu bij op1 is 23!!! Ziet eruit als achterin de 30

19 likes

Als ik haar nog een keer zie en ze is weer zo gek aan het doen ga ik dat zeker doen!

Kijkt iemand Danny and the brotherhood
doet me echt denken aan dit

2 likes