Wat je even kwijt wil #45

Waar jij jij het? Ik wacht al eeuwen op seizoen 16 ergens… nu ben ik helemaal benieuwd!

Ja ik heb vet lang gezocht naar een goede website, zelfs na lang overwegen Videoland account gekocht maar toen was het er vanaf gehaald :face_with_monocle::joy:

Kijk nu op https://www.123movie.show ! Even addblock aan en dan ben je helemaal good to go

3 likes

Ik heb m ook gekocht voor mn vriend als kerstcadeau. Ik had m even uitgepakt en geprobeerd, moet wel weten of ie t doet. Maar nu wil ik dus eigenlijk zelf steeds dat kussen gebruiken en dat kan niet :joy: duurt nog lang voor t kerst is…

1 like

Amazon Prime!

1 like

Ik ken dit niet maar ik wil het wel.

Seizoen 16 is niet te kijken via de reguliere streamingsdiensten helaas :cry: hij komt in januari wel op videoland te staan!

1 like

Ik kan dat nergens terugvinden, maar dat zou fantastisch zijn!
Anders maar een proefabonnement Prime…

Thanks!

Thanks, dit werkt idd prima op alle reclame na!

Op prime staat alleen seizoen 1 t/m 15 dus kan het je aanraden om een proefabonnement te nemen als je die nog eens wilt zien! Informatie over seizoen 16 heb ik hier gevonden:

1 like

Geweldig, dank je! Echt lief dat je zo uitgebreid geantwoord hebt.

1 like

Oh ja ik zie het nu. Ik zie in Prime wel alle afleveringen staan van het seizoen maar kan ze inderdaad niet afspelen. Misschien met een VPN?

Shit ik zit door YouTube te scrollen en zie ineens een aanbevolen video staan met, wie was Rory (Gilmore Girls) beste vriendje; Dean, Jess of Logan. En ik zit alleen maar zo: WIE IS LOGAN :eek::cry:

1 like

Tijd om alles te bingen! Logan is the rich college boiii, iedere fase heeft rory een ander vriendje.

1 like

Ik ben nu net bij seizoen 4 haha, waar ze eindelijk naar de universiteit gaat en Paris HEEL TOEVALLIG haar roommate is.

10 likes

ā€œā€"ā€œToevalligā€"""" . Vind echt zodra zij naar college is, de serie beetje een dip hebben, dan weer wat beter worden en nu bij seizoen 7 zit ik echt weer van; sigh. lorelaaaaaaaai.

1 like

Het is heerlijk. Stukjes zalm en tonijn in een dikke romige saus. Te bestellen in Amsterdam:p

1 like

Ik vind geluid van de vaatwasser echt zo onprettig, alleen daarom doe ik het liever gewoon op de hand afwassen. :pensive:

Oooh dat is maar aan de andere kant van NL voor mij. :worried:

Ik ben aan the undoing begonnen na alle berichten die ik heb gelezen op internet. Afgezien van Nicole Kidman’s kapotgespoten gezicht is het vooralsnog wel interessant!

We gaan zo de kerstboom uit het opberghok halen en opzetten. Om vast in de stemming te komen nu vast Home alone aan het kijken.

1 like