Maar dat is toch juist het fijne aan vakantie hebben?
Oud-collega post fotoâs van een Sinterklaas feest met ongeveer 16 anderen in een huisje. Gezellig arm in arm. Terwijl ze ook frequent fotoâs post dat ze naar kantoor gaat. Maar ze is ook fan van Wybren van Haga dus waarom zit ik me te verbazen
Jaaa dat is ook zo! Maar de tijd ging zo snel??? Bizarrrrr
Hij kan niet echt op een verstopte plek maar ik ga gewoon wat snoeien en dan zie ik wel hoe ie eruitkomt. Anders is ie misvormd, is ook geen ramp.
Volgens mij kan ik vanmiddag nog een dutje op de bank doen samen met mijn bf (zo klef op zijn borst liggend met mijn hoofd). Altijd hele week zin in maar het kan alleen in het weekend en is al paar weken niet voorgekomen.
Jemig mijn werk is kut vandaag zeg. Ze geen zin meer in. Zeik klanten met hun non problemen waar ze heel dramatisch over doen, flikker op. Oké nog anderhalf uur vriendelijk doen en dan klaar. Adem in, adem uit.
Ik ben een interview over hersenziekten aan het uitwerken, maar alleen het stuk over alzheimer geeft me al genoeg boeiends om een veel te lang artikel te schrijven. Wordt nog ingewikkeld dit.
Ze zijn hier in de buurt van die babypijltjes aan het afschieten. Rot op met je kut hoge gepiep, word gek en wil rust
Vanaf november staat hier in de buurt een wafelkraam met perfecte dikke wafels met witte chocola erop. Ik vreet me er ieder jaar zo ziek aanâŠ
Ik voel me zo neerslachtig vandaag, en ik weet gewoon niet waardoor het komt. Heb ook geen motivatie om mezelf op te vrolijken. Is dit herkenbaar/heeft iemand tips?
Heb zon stuk in de kou gefietst ( vind ik heerlijk daar niet van)
Maar nu moet ik echt ff douchen om weer warm te worden haha.
Ik zou even naar buiten gaan om te wandelen en daarna thuis een kop thee of chocolademelk nemen met wat lekkers. Filmpje er bij en lekker onder een dekentje liggen.
Even 5 minuten de muziek hard aanzetten en dansen helpt ook nog wel eens bij mij
Daar lijkt het wel op!
Ik ga je advies opvolgen en een koffietje halen en dan een lange wandeling maken
Ik ging net huissleutels bij Gamma bijbestellen. Dan hebben ze natuurlijk je gegevens nodig.
Toen ik net naar huis liep vond ik het toch even heel stom dat je dus je adres moet achterlaten daar.
Ik morgen voor het eerst sinds corona weer met de trein. In de spits.
Lees dat je bij drukte weer op de roodgemarkeerde stoelen mag zitten. Doen mensen dat echt of moet je eerst de hele trein door om een groene plek te zoeken?
(Ja, ik maak me te druk, maar eerste dag bij nieuwe baan en nieuwe reisroute dus ik overdenk alle details)
Je mag overal zitten in de trein, of reis je niet in Nederland?
E8S16 van greys anatomy is zoooooân bijzondere aflevering ik ben recent weer begonnen met kijken vanaf seizoen 13, maar heb seizoenen 1 tm 7 allemaal minstens 5 keer gezien haha. En deze aflevering is één en al flashbacks naar eerdere seizoenen en eerdere verhaallijnen. Kippenvel, love love love it.
Is dat die met de rechtszaak? Dat al die oud patiënten komen?
Ik weet meteen welke aflevering je bedoelt, heb echt zitten janken toen
Gesprek tussen twee mannen in de tram:
Man 1: âAls je dan zegt dat je hond dood is zegt hijâŠâ
man 2: âJa en mijn hond is doder, weet precies wat je bedoeltâ
zouden het FFâers zijn?