Wat je even kwijt wil #45

Een kaartje, wat lekkers, een berichtje hoe t met haar gaat of afleiding. Dat waardeerde ik toen heel erg.

1 like

Iets anders voor een lager budget kan je ook wel bedenken toch? Favo chocolade reep / dropjes / pakje thee whatever ze normaal lekker vindt met een kaartje is ook meer dan prima naturlijk.

een vriendin van me en ik sturen elkaar altijd kaartjes als het niet goed gaat. Met wat troostende woorden en inside jokes. Iets waardoor echt blijkt dat we aan elkaar denken. Ik weet niet of ze dat nog hebben maar bij de Zeeman hadden ze altijd hele goedkope kaartjes en je kunt hem desnoods zelf in haar brievenbus doen!

Ah wat naar! Inderdaad, wat anderen zeggen. Kaartje of berichtje sturen of iets anders. Misschien wat eten voor haar maken en dit brengen?

Noem em dan roetveeg piet of gewoon piet?

1 like

Ik had terpentine nodig, maar kreeg met geen mogelijkheid die dop eraf. Nu heb ik met een spijker een gat in de fles gemaakt, maar ik heb natuurlijk niet de hele fles in een keer nodig. Ik kon nergens de ductape vinden en nu heb ik de fles maar dichtgeplakt met van die bruine pleisters.

10 likes

Duik zo denk ik mijn koffer in. Jezus ben gesloopt :joy:

Juist heel goed dat je voor jezelf opgekomen bent.
Ik ben blij als mensen dat doen.

1 like

O sorry, dan een lief berichtje per kaart en anders gewoon via wat dan ook! Het gaat uiteindelijk alleen om de aandacht :slight_smile:

Jeeej morgen nieuwe kringloop winkels bezoeken. Goedkope meuk here i come!

12 likes

Ik wil echt een keer een kringloopdag doen met jou. Je bent zo heerlijk enthousiast bij elk bezoekje.

1 like

Haha ik ben ook echt zo van “Omg kijk dit” bij alles… en de " Als ik een oude boederij had dat zou ik sws deze vage kast daar in zetten"

2 likes

Had de laatste dagen erg last van jeuk down under. Vandaag durfde ik eindelijk de stap te zetten om zo’n tablet tegen vaginale schimmel te halen (vond 't awkward om te halen), zijn mijn klachten opeens spontaan over??

Hahahaha same! Altijd honderd foto’s naar mijn vriend. “Kijk hoe leuk dit is!” Hij is het zelden met me eens.

1 like

Haha, dit doet mij denken aan mijn vader (eind 50). Hij heeft sinds november een telefoon met Whatsapp en nu appt hij 's ochtends soms uit het niets: ‘Goede morgen’. Haha, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Je hebt een risicocontact gehad en moet in quarantaine?

1 like

Jazeker :blush:, wel heel intensief moet ik zeggen. Morgen naar kantoor, daar ben ik echt zenuwachtig voor pfff. Vooral dat moment dat je dan zo nieuw komt binnen gelopen, ja eh hoi :flushed:

4 likes

ja dit haat ik zo altijd, weet niet wat ik erger vind, ontmoetingen op werk of je blind date in een cafe ontmoeten

scheelt nu iig dat je niet hoeft na te denken of je een hand geeft of niet

1 like

Nee nu doe je zo’n dom zwaaitje “haha ja mag geen hand geven he hihaho” :expressionless:

6 likes