Wat je even kwijt wil #45

1 like

Ik had terpentine nodig, maar kreeg met geen mogelijkheid die dop eraf. Nu heb ik met een spijker een gat in de fles gemaakt, maar ik heb natuurlijk niet de hele fles in een keer nodig. Ik kon nergens de ductape vinden en nu heb ik de fles maar dichtgeplakt met van die bruine pleisters.

10 likes

Duik zo denk ik mijn koffer in. Jezus ben gesloopt :joy:

Juist heel goed dat je voor jezelf opgekomen bent.
Ik ben blij als mensen dat doen.

1 like

O sorry, dan een lief berichtje per kaart en anders gewoon via wat dan ook! Het gaat uiteindelijk alleen om de aandacht :slight_smile:

Jeeej morgen nieuwe kringloop winkels bezoeken. Goedkope meuk here i come!

12 likes

Ik wil echt een keer een kringloopdag doen met jou. Je bent zo heerlijk enthousiast bij elk bezoekje.

1 like

Haha ik ben ook echt zo van ā€œOmg kijk ditā€ bij allesā€¦ en de " Als ik een oude boederij had dat zou ik sws deze vage kast daar in zetten"

2 likes

Had de laatste dagen erg last van jeuk down under. Vandaag durfde ik eindelijk de stap te zetten om zoā€™n tablet tegen vaginale schimmel te halen (vond 't awkward om te halen), zijn mijn klachten opeens spontaan over??

Hahahaha same! Altijd honderd fotoā€™s naar mijn vriend. ā€œKijk hoe leuk dit is!ā€ Hij is het zelden met me eens.

1 like

Haha, dit doet mij denken aan mijn vader (eind 50). Hij heeft sinds november een telefoon met Whatsapp en nu appt hij 's ochtends soms uit het niets: ā€˜Goede morgenā€™. Haha, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Je hebt een risicocontact gehad en moet in quarantaine?

1 like

Jazeker :blush:, wel heel intensief moet ik zeggen. Morgen naar kantoor, daar ben ik echt zenuwachtig voor pfff. Vooral dat moment dat je dan zo nieuw komt binnen gelopen, ja eh hoi :flushed:

4 likes

ja dit haat ik zo altijd, weet niet wat ik erger vind, ontmoetingen op werk of je blind date in een cafe ontmoeten

scheelt nu iig dat je niet hoeft na te denken of je een hand geeft of niet

1 like

Nee nu doe je zoā€™n dom zwaaitje ā€œhaha ja mag geen hand geven he hihahoā€ :expressionless:

6 likes

Ja vreselijk, kan me daar helemaal druk over maken :joy: en ik start morgen met een meeting, kan ik zeker ook mezelf gaan voorstellen voor iedereen haha. Fiƫsta dit hoor.

2 likes

Kan niet eens meer lopen laat staan wegrennen haha :hot_face: Wel mijn pepernoten dubbel en dwars verdiend gelukkig. Nog 2x en dan ben ik fitgirl in ruste

2 likes

Over pieten (zwarteā€¦)
Ik werk ik een dorp waar veel kinderen en ouders ā€˜gewoonā€™ nog zwarte piet zeggen. Nou ik dus niet en ik zeg dus gewoon piet. In boeken waar hij zwarte piet genoemd wordt, lees ik gewoon piet. Simple as it is. Maargoed bij sommige kinderen zit zwarte piet nogal vastgeroest, want die horen thuis niet anders. Dus zij gebruiken soms nog wel zwartepiet uit gewoonte. Nou ik probeer dat uit te leggen en te ā€˜verbeterenā€™ door gewoon piet te zeggen.
Lang verhaal kort het heeft wat voeten in de aarde maare vorige week moesten ze een sintverhaal schrijven en geen enkel kind (en ik heb er een hoop he) heeft zwarte piet gebruikt, iedereen gewoon piet :blush::blush:
Zo zie je maar dat iets heel vaak negeren en op de 'juisteā€™manier benoemen effect heeft.

Disclaimer: ik hoef geen schouderklopje, totaal niet. Maar wil even een positief iets plaatsen, zodat de toekomst wat betreft pieten er goed uitziet.

Disclaimer 2: het ligt niet aan de taalvaardigheid van mijn koters dat zwarte een te moeilijk woord is, want die letters hebben ze al geleerd en de ie van piet nog niet. Dat lukte ook dus daar ligt het niet aanšŸ™‹šŸ¼ā€ā™€ļø

:joy:

65 likes

Ik heb 2 glazen rose op en kijk allemaal filmpjes van toen we nog uit konden gaan <33 Ik wil zo graag op stap!

5 likes

Ughhhh mijn vriend heeft koorts dus nu moeten we in quarantaine mehhhh