Wat je even kwijt wil #45

Nja ik vind het niet onbeschoft overkomen omdat ik het lees als ¨godver nog langer wachten op mn geld¨
Maar dan in 1 letter.

En als mensen het dan zo onbeschoft vinden waarom vragen zij zelf dan niet netjes ´’Wat bedoel je daarmee´ ipv net zo gemeen ´ wat ben jij kattig´

3 likes

My god die laatste loodjes wegen wel echt het zwaarst hoor… Ik heb nog genoeg te doen, maar ik voel zo weinig druk om het ook daadwerkelijk te doen. Echt niet oké. Nog vier dagen te gaan…

Een hele poos terug heb ik een collega een vuilniszak vol kleding gegeven. Ze heeft niet veel besteden en op MP liep het niet. Nu heb ik Vinted ontdekt en daar gaat het een stuk vlotter.
Hier had ik het van de week over met haar en nu appt ze me met welke kledingstukken ze wil hebben… Heeft ze gewoon mijn account opgezocht :joy:. Ik vroeg nog voor welke prijs, maar echt hebben want ik kan het wel missen…

Oh sorry dan heb ik het idd verkeerd geïnterpreteerd, heeft niet zoveel te maken met hier snel aangevallen voelen overigens. Maar excuses @Banananana, mijn fout

3 likes

Oeps, ik word net pas wakker terwijl ik een ziekenhuisafspraak had deze ochtend. Mijn horloge heeft 2.5 uur non-stop getrild en mijn wekker van de telefoon ging af. Ag, tenminste uitgeslapen :sweat_smile:

Dit vind ik wel een beetje aso/ondankbaar van haar. Ze moet blij zijn dat ze al een hele zak kleding heeft gekregen. Zou de kledingstukken niet zomaar weggeven als je er nog geld mee kan verdienen. Als iemand al zo no shame is gaat ze straks alleen maar meer vragen.

15 likes

godver waarom heb jij nou weer een nieuwe ava!!!
ik dacht echt; who dis!?

3 likes

Soy be it

5 likes

Ook dit is bad bunny maar dan toen ieh nog jong was bij een kerstboom.

@anon50301661 me 2 ik vind die daar onder worden gepost dan weer helemaal niks haha

3 likes

De studs op de achterkant verpest het voor mij. :frowning:

Bands kondigen tours aan voor ergens in 2022. Duurt lang. :hot_face:

1 like

Schoenen shampoo en nagellak remover gebruiken?

Nou ik vond het ook een behoorlijk brutaal voorstel. Ik had met haar te doen, klaagt vaak over dat ze ergens geen geld voor heeft.

@Luipaard yep, deze zijn het. Maar heb dit model al x3…

1 like

Best wel brutaal of ligt dat aan mij? Is al super lief dat je haar een zak vol hebt gegeven maar het komt van haar kant nogal hebberig over.

2 likes

Ben perenflappen aan het maken om uit te delen aan vrienden en familie en heb er net eentje op en zoooo lekker. Zou bijna die hele bakplaat kunnen leegvreten.

3 likes

Heb je het haar toegezegd? Judge niet, gewoon benieuwd.

Jeetje wat brutaal! Alsof ze in jouw portemonnee kan kijken? Misschien kan jij ook wel dat extraatje gebruiken. En al superlief dat je al eerder kleding hebt gegeven.

1 like

Hoe ik het begrijp is dit niet de kleding die @MevrouwMand eerder aan haar gegeven heeft.

Awww :pleading_face::heart:

4 likes

Hahaha de mijne houd er ook niet van. Had eigenlijk verwacht/gevreesd dat ie er gelijk in zou zitten en alles zou mollen maar hij wijkt idd steeds opzij als ie genoeg moed heeft verzamelt om die richting op te vliegen.

4 likes