godver waarom heb jij nou weer een nieuwe ava!!!
ik dacht echt; who dis!?
Soy be it
Ook dit is bad bunny maar dan toen ieh nog jong was bij een kerstboom.
@anon50301661 me 2 ik vind die daar onder worden gepost dan weer helemaal niks haha
De studs op de achterkant verpest het voor mij. 
Bands kondigen tours aan voor ergens in 2022. Duurt lang. 
Schoenen shampoo en nagellak remover gebruiken?
Nou ik vond het ook een behoorlijk brutaal voorstel. Ik had met haar te doen, klaagt vaak over dat ze ergens geen geld voor heeft.
Best wel brutaal of ligt dat aan mij? Is al super lief dat je haar een zak vol hebt gegeven maar het komt van haar kant nogal hebberig over.
Ben perenflappen aan het maken om uit te delen aan vrienden en familie en heb er net eentje op en zoooo lekker. Zou bijna die hele bakplaat kunnen leegvreten.
Heb je het haar toegezegd? Judge niet, gewoon benieuwd.
Jeetje wat brutaal! Alsof ze in jouw portemonnee kan kijken? Misschien kan jij ook wel dat extraatje gebruiken. En al superlief dat je al eerder kleding hebt gegeven.
Awww 

Hahaha de mijne houd er ook niet van. Had eigenlijk verwacht/gevreesd dat ie er gelijk in zou zitten en alles zou mollen maar hij wijkt idd steeds opzij als ie genoeg moed heeft verzamelt om die richting op te vliegen.
Ik ben bezig met een zaak waarin de woonplaats Peñíscola voorkomt, en diegene schrijft het steeds als Penis Cola
Best veel mensen die Animal Crossing spelen hebben hun eiland Pen Island genoemd, en hoe kinderlijk het ook mag zijn, iedere keer moet ik daar nog hard om lachen als ik het weer zie.
Ben echt aan het niksen, te zenuwachtig voor presentatie om 3 uur. Moet een vaca voor gym schrijven en heb alleen ‘oeh ah ochtendgymnastiek’ getypt
Schrijf er nog even “oeh ah fanatiek” bij
The end. Klaar om te plaatsen
haha rob jetten is nu live op insta met arie boomsma