Wat je even kwijt wil #45

Ik kijk ook echt uit naar loon + 13e maand + thuiswerkvergoeding :money_mouth_face: kan ik eindelijk plinten en gordijnen bestellen (jeetje wat zijn die krengen duur)

4 likes

Heb ook al mijn salaris gehad. Moet me extreem inhouden om niet sneakerpaar 6 te kopen sinds corona. Must contain myself :grimacing:

1 like

Ik drink echt teveel koffie als ik thuis werk, ik heb helemaal zweethanden :joy: Nu al zin in de dip straks

4 likes

Haha ik helemaal blij dat er meer geld op m’n lopende rekening staat, is het gewoon mijn spaargeld wat ik gister moest overmaken omdat er bijna niets meer op stond… salaris komt altijd al laat, en nu ook zonder extra’s :disappointed:.

Shit is dit een ding? Ik was er vrij blindelings vanuit gegaan dat ik m’n eindejaarsuitkering/13e maand (weet niet wat het precies is) gewoon met m’n salaris zou komen, ik hoop het maar!

ik denk meer dat het een ding is van het bedrijf waar ik werk.

2 likes

I feel you. Het zal dit jaar wel niet sneeuwen maar het heeft sinds corona wel 3 paar Nikes, een paar Puma’s en Asics geregend. Terwijl ik in mijn depressieve periode bijna alles had weggedaan. De diagnose sneakerhead zal toch wel blijvend zijn. :joy:

3 likes

Helemaal erg he… Stomme is dat ik verdoeme de hele dag in m’n joggingpak op sloffen in huis zit!!!

En toch blijft dit paar sneakers lonken… Heb ook ps 3 paar karhu’s en dat is weinig he…

2 likes

Waarom zou je het niet doen? Corona duurt al 9 maanden, dat is gemiddeld minder dan 1 paar schoenen per maand :nerd_face:

2 likes

Laatste dag voor de vakantie en ik heb 0 motivatie om te werken :tired_face:

1 like

Ik kan in ieder geval 2 dagen per week mijn studenten imponeren met mijn shoe game. :joy:

2 likes

Hahahaha omdat het eigenlijk te achterlijk is!!!

Wacht dan tot ze in sale komen :yum: heb je iets specifieks op t oog?

Ze zijn in de sale :rofl: karhu fusion 2.0 in donkerblauw met een roze zool. Ook nog in de sale bij de lokale sneakerwinkel dus ook nog #shoplocal

Misschien zal deze lelijkheid jouw honger naar sneakers doen afnemen.

5 likes

Ik trek het echt slecht dat al die cadeautjes al onder de kerstboom liggen. Dit is echt een mega first world problem maar ik kijk er de halve dag naar en ik wil gewoon weten wat er in zit.

Met sinterklaas trek ik het beter dat die cadeautjes gewoon ergens verstopt liggen.

2 likes

Ze zegt volgens mij gewoon K. omdat ze het kut vind dat ze niet eerder haar geld krijgt. En niet omdat ze diegene die haar antwoord geeft stom vind. Mja hier voelen mensen zich al snel aangevallen.

3 likes

Ohja dan moet je eigenlijk wel

Zijn het deze? Die zijn wel tijdloos genoeg om na corona ook nog leuk te zijn (vind ik)

1 like

Is wel heel erg voordeel vd twijfel :sweat_smile::sweat_smile: Het is gewoon een ondankbaar kut antwoord.

3 likes

k

4 likes