I feel you.  Het zal dit jaar wel niet sneeuwen maar het heeft sinds corona wel 3 paar Nikes, een paar Puma’s en Asics geregend. Terwijl ik in mijn depressieve periode bijna alles had weggedaan. De diagnose sneakerhead zal toch wel blijvend zijn. 
Helemaal erg he… Stomme is dat ik verdoeme de hele dag in m’n joggingpak op sloffen in huis zit!!!
En toch blijft dit paar sneakers lonken… Heb ook ps 3 paar karhu’s en dat is weinig he…
Waarom zou je het niet doen? Corona duurt al 9 maanden,  dat is gemiddeld minder dan 1 paar schoenen per maand 
Laatste dag voor de vakantie en ik heb 0 motivatie om te werken 
Ik kan in ieder geval 2 dagen per week mijn studenten imponeren met mijn shoe game. 
Hahahaha omdat het eigenlijk te achterlijk is!!!
Wacht dan tot ze in sale komen  heb je iets specifieks op t oog?
 heb je iets specifieks op t oog?
Ze zijn in de sale  karhu fusion 2.0 in donkerblauw met een roze zool. Ook nog in de sale bij de lokale sneakerwinkel dus ook nog #shoplocal
 karhu fusion 2.0 in donkerblauw met een roze zool. Ook nog in de sale bij de lokale sneakerwinkel dus ook nog #shoplocal
Ik trek het echt slecht dat al die cadeautjes al onder de kerstboom liggen. Dit is echt een mega first world problem maar ik kijk er de halve dag naar en ik wil gewoon weten wat er in zit.
Met sinterklaas trek ik het beter dat die cadeautjes gewoon ergens verstopt liggen.
Ze zegt volgens mij gewoon K. omdat ze het kut vind dat ze niet eerder haar geld krijgt. En niet omdat ze diegene die haar antwoord geeft stom vind. Mja hier voelen mensen zich al snel aangevallen.
Ohja dan moet je eigenlijk wel

Zijn het deze? Die zijn wel tijdloos genoeg om na corona ook nog leuk te zijn (vind ik)
Is wel heel erg voordeel vd twijfel 
 Het is gewoon een ondankbaar kut antwoord.
 Het is gewoon een ondankbaar kut antwoord.
k
Nja ik vind het niet onbeschoft overkomen omdat ik het lees als ¨godver nog langer wachten op mn geld¨
Maar dan in 1 letter.
En als mensen het dan zo onbeschoft vinden waarom vragen zij zelf dan niet netjes ´’Wat bedoel je daarmee´ ipv net zo gemeen ´ wat ben jij kattig´
My god die laatste loodjes wegen wel echt het zwaarst hoor… Ik heb nog genoeg te doen, maar ik voel zo weinig druk om het ook daadwerkelijk te doen. Echt niet oké. Nog vier dagen te gaan…
Een hele poos terug heb ik een collega een vuilniszak vol kleding gegeven. Ze heeft niet veel besteden en op MP liep het niet. Nu heb ik Vinted ontdekt en daar gaat het een stuk vlotter.
Hier had ik het van de week over met haar en nu appt ze me met welke kledingstukken ze wil hebben… Heeft ze gewoon mijn account opgezocht  . Ik vroeg nog voor welke prijs, maar echt hebben want ik kan het wel missen…
. Ik vroeg nog voor welke prijs, maar echt hebben want ik kan het wel missen…
Oh sorry dan heb ik het idd verkeerd geïnterpreteerd, heeft niet zoveel te maken met hier snel aangevallen voelen overigens. Maar excuses @Banananana, mijn fout
Oeps, ik word net pas wakker terwijl ik een ziekenhuisafspraak had deze ochtend. Mijn horloge heeft 2.5 uur non-stop getrild en mijn wekker van de telefoon ging af. Ag, tenminste uitgeslapen 
Dit vind ik wel een beetje aso/ondankbaar van haar. Ze moet blij zijn dat ze al een hele zak kleding heeft gekregen. Zou de kledingstukken niet zomaar weggeven als je er nog geld mee kan verdienen. Als iemand al zo no shame is gaat ze straks alleen maar meer vragen.