Ben perenflappen aan het maken om uit te delen aan vrienden en familie en heb er net eentje op en zoooo lekker. Zou bijna die hele bakplaat kunnen leegvreten.
Heb je het haar toegezegd? Judge niet, gewoon benieuwd.
Jeetje wat brutaal! Alsof ze in jouw portemonnee kan kijken? Misschien kan jij ook wel dat extraatje gebruiken. En al superlief dat je al eerder kleding hebt gegeven.
Awww
Hahaha de mijne houd er ook niet van. Had eigenlijk verwacht/gevreesd dat ie er gelijk in zou zitten en alles zou mollen maar hij wijkt idd steeds opzij als ie genoeg moed heeft verzamelt om die richting op te vliegen.
Ik ben bezig met een zaak waarin de woonplaats Peñíscola voorkomt, en diegene schrijft het steeds als Penis Cola
Best veel mensen die Animal Crossing spelen hebben hun eiland Pen Island genoemd, en hoe kinderlijk het ook mag zijn, iedere keer moet ik daar nog hard om lachen als ik het weer zie.
Ben echt aan het niksen, te zenuwachtig voor presentatie om 3 uur. Moet een vaca voor gym schrijven en heb alleen ‘oeh ah ochtendgymnastiek’ getypt
Schrijf er nog even “oeh ah fanatiek” bij
The end. Klaar om te plaatsen
haha rob jetten is nu live op insta met arie boomsma
In de categorie wanneer je denkt dat 2020 niet gekker kan
Oh god. Ik wil weer kleding maken maar dan ook helemaal met een patroon op eigen maat. Maar nu heb ik ook een boek over lingerie gezien. Dus dat wil ik ook doen. En ondertussen zit ik videos over leren tassen te kijken.
Maak voor mij even een leren tassie
Het is de laatste dag voor mijn vakantie en ik ben echt niet vooruit te branden. Heb ook het gevoel alsof ik geen reet meer hoef te doen
Snap dat het vervelend is, maar het is nu bij de post gewoon echt mega druk. Zeker door alle kerstkaarten en doordat alle winkels gesloten zijn waardoor iedereen bestelt. Oke dit weet je vast wel maar ik wil gewoon even opkomen voor de postbodes haha.
Koop voor mij ff een leren naai machientje dan maak ik voor jou een tassie haha.
Houd ik mij aan als ik de loterij dit jaar win (maar dan koop ik er ook 1 ) en gaan we samen op cursus.