Wat je even kwijt wil #45

Dat vind ik ook zo lekker! Lekker oordopjes in met n fijn muziekje en glas wijn naast t fornuis :ok_hand:

1 like

Ik had eten besteld maar ik vind het niet lekkerrrrrrrrrrrr dus nu maar zien of er nog iets eetbaar bijeen valt te schrapen in mijn keuken :frowning_face:

1 like

Ik heb een masker op mn gezicht, drink Hugo (want moet op) en kijk Geer en Goor. Mijn avond kan niet meer stuk

12 likes

Ik heb 2 weken vrij en mijn god I’m out of ideas

Oh god uiteraard weer veeeeeels te laat (lees: vandaag) begonnen met secret santa dingen regelen die ik a.s. maandag online vier

:woozy_face:

Ik ga zondag 20 km enkele weg fietsen om het af te leveren maarja eigen schuld had ik maar op tijd moeten beginnen

3 likes

Verveel me dodt, zin om uit te gaan

11 likes

Jongens hoe lang gaat Gerard Joling nog door!! Zit ie weer bij Beau met z’n glitterjas

2 likes

Ik zag vandaag echt buitenproportioneel veel loslopende mannen met baby’s in draagzakken/wagens en ik kan nu officieel zeggen dat het een turn on for me is :fire::comet:

21 likes

Mijn zusje vraagt of ik op haar kinderen van bijna 3 en 3 maanden wil passen voor 4 uur lang!!! Hoe vermaak ik ze op de minst vermoeiende manier???

3 likes

Ik heb warme chocomel met rum maar ben de slagroom vergeten :weary: Dan maar extra scheutje rum als troost

7 likes

Youtube

1 like

Buikgriep is zo zwaar klote :frowning:

Ja vorige keer met oppassen hoopte ik dat ook, maar toen wilde ze steeds met mij spelen :frowning: ik heb al bedacht dat we brownies gaan bakken!

2 likes

Ik ben zo burgerlijk geworden dat ik blij word van een volle voorraadkast.

8 likes

Naar de mac:

• Nee kind ga slapen.
  • Tuurlijk, gaan!

0 stemmers

Side note: heb nog niks gehad voor het avond eten.

Luister naar je forumnaam!

18 likes

He shit… :fries::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

hahaha hij zit ook nog te vloggen, wat een man

1 like

Hahah echt? Tot t bittere eind blijft hij showbizz

Ik wil dansen en dat zeg ik niet gauw. :frowning:

6 likes