Wat je even kwijt wil #45

Ik zag vandaag echt buitenproportioneel veel loslopende mannen met baby’s in draagzakken/wagens en ik kan nu officieel zeggen dat het een turn on for me is :fire::comet:

21 likes

Mijn zusje vraagt of ik op haar kinderen van bijna 3 en 3 maanden wil passen voor 4 uur lang!!! Hoe vermaak ik ze op de minst vermoeiende manier???

3 likes

Ik heb warme chocomel met rum maar ben de slagroom vergeten :weary: Dan maar extra scheutje rum als troost

7 likes

Youtube

1 like

Buikgriep is zo zwaar klote :frowning:

Ja vorige keer met oppassen hoopte ik dat ook, maar toen wilde ze steeds met mij spelen :frowning: ik heb al bedacht dat we brownies gaan bakken!

2 likes

Ik ben zo burgerlijk geworden dat ik blij word van een volle voorraadkast.

8 likes

Naar de mac:

• Nee kind ga slapen.
  • Tuurlijk, gaan!

0 stemmers

Side note: heb nog niks gehad voor het avond eten.

Luister naar je forumnaam!

18 likes

He shit… :fries::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

hahaha hij zit ook nog te vloggen, wat een man

1 like

Hahah echt? Tot t bittere eind blijft hij showbizz

Ik wil dansen en dat zeg ik niet gauw. :frowning:

6 likes

Kunnen we eindelijk ‘ik heb stiekem met je gedanst’ eens begrijpen.

Net zitten spelen tot mijn vriend thuis kwam van werk en niet eens door gehad dat het alweer zo laat was. Ik voel mijn stardew verslaving weer aanwakkeren.

6 likes

Ik heb gisteren en vandaag een nieuwe serie op Netflix direct afgekeken en nu baal ik heel erg van het open einde. Hopelijk komt seizoen 2 snel!

Tiny pretty things toevallig? If yes, deel ik je gevoel haha

Ik ben een stuk gaan fietsen om mijn lievelingsafwasmiddel te kopen. Ik herken mijzelf niet meer, zo mutsig.

5 likes

Ja! Heb echt genoten van deze serie. I love ballet en vond het ook heel mooi in deze serie maar dat EINDEEEEEE :sob:

Irritant, vooral omdat het ook niet duidelijk is of er een tweede seizoen komt. Nog niks over bekend gemaakt :woman_shrugging:

Is het een beetje een soort Elite achtig? Of PLL?