Dat vind ik ook zo lekker! Lekker oordopjes in met n fijn muziekje en glas wijn naast t fornuis
Ik had eten besteld maar ik vind het niet lekkerrrrrrrrrrrr dus nu maar zien of er nog iets eetbaar bijeen valt te schrapen in mijn keuken
Ik heb een masker op mn gezicht, drink Hugo (want moet op) en kijk Geer en Goor. Mijn avond kan niet meer stuk
Ik heb 2 weken vrij en mijn god I’m out of ideas
Oh god uiteraard weer veeeeeels te laat (lees: vandaag) begonnen met secret santa dingen regelen die ik a.s. maandag online vier
Ik ga zondag 20 km enkele weg fietsen om het af te leveren maarja eigen schuld had ik maar op tijd moeten beginnen
Verveel me dodt, zin om uit te gaan
Jongens hoe lang gaat Gerard Joling nog door!! Zit ie weer bij Beau met z’n glitterjas
Ik zag vandaag echt buitenproportioneel veel loslopende mannen met baby’s in draagzakken/wagens en ik kan nu officieel zeggen dat het een turn on for me is
Mijn zusje vraagt of ik op haar kinderen van bijna 3 en 3 maanden wil passen voor 4 uur lang!!! Hoe vermaak ik ze op de minst vermoeiende manier???
Ik heb warme chocomel met rum maar ben de slagroom vergeten Dan maar extra scheutje rum als troost
Youtube
Buikgriep is zo zwaar klote
Ja vorige keer met oppassen hoopte ik dat ook, maar toen wilde ze steeds met mij spelen ik heb al bedacht dat we brownies gaan bakken!
Ik ben zo burgerlijk geworden dat ik blij word van een volle voorraadkast.
Naar de mac:
- Nee kind ga slapen.
- Tuurlijk, gaan!
0 stemmers
Side note: heb nog niks gehad voor het avond eten.
Luister naar je forumnaam!
He shit…
hahaha hij zit ook nog te vloggen, wat een man
Hahah echt? Tot t bittere eind blijft hij showbizz
Ik wil dansen en dat zeg ik niet gauw.