Wat je even kwijt wil #45

Kunnen we eindelijk ‘ik heb stiekem met je gedanst’ eens begrijpen.

Net zitten spelen tot mijn vriend thuis kwam van werk en niet eens door gehad dat het alweer zo laat was. Ik voel mijn stardew verslaving weer aanwakkeren.

6 likes

Ik heb gisteren en vandaag een nieuwe serie op Netflix direct afgekeken en nu baal ik heel erg van het open einde. Hopelijk komt seizoen 2 snel!

Tiny pretty things toevallig? If yes, deel ik je gevoel haha

Ik ben een stuk gaan fietsen om mijn lievelingsafwasmiddel te kopen. Ik herken mijzelf niet meer, zo mutsig.

5 likes

Ja! Heb echt genoten van deze serie. I love ballet en vond het ook heel mooi in deze serie maar dat EINDEEEEEE :sob:

Irritant, vooral omdat het ook niet duidelijk is of er een tweede seizoen komt. Nog niks over bekend gemaakt :woman_shrugging:

Is het een beetje een soort Elite achtig? Of PLL?

Ik denk dat ik nog nooit zo lang achter elkaar beroerd ben geweest. En nog nooit zo lang in 9 dagen tijd op de plee heb doorgebracht. Wat een ellende. Wanneer is het maandagochtend 08u zodat ik HA mag/kan bellen :sob:

PLL heb ik nog nooit gezien. Het is wel een beetje te vergelijken met elite denk ik omdat er in het begin een misdaad is gepleegd en op het einde van het seizoen kom je er achter wie hoe wat en wanneer etc.

@mikselke nog niks over bekend? Dat is wel balen! Zal het ook wel lang duren mocht er een vervolg komen door de situatie nu.

2 likes

Het tweede boek moet sowieso nog komen toch?
Ik wil m in de vakantie gaan kijken (haha nu dus ergens), heb t boek in de zomer gelezen

Aw jeetje ben je nog steeds ziek? Wat rot, kan de huisarts niets voor je doen?

Ik heb vandaag van 06:30 tot 21:00 bijna nonstop gewerkt. Ik zit nu al 2 uur op de bank te chillen maar toch check ik elke keer nog mijn mail en social media. Voelt niet helemaal ontspannen zo. Ik denk dat ik zo maar mijn bed in ga

Ik wist niet eens dat het gebaseerd was op een boek joh!

1 like

Ken Elite niet maar zeker wel PLL vibes.

1 like

Misschien ff lekker douchen? Helpt mij meestal wel om de dag van me af te spoelen. En die telefoon uit en een boek pakken!

1 like

Oh dat is wel een goede tip! Dank je wel. Ga ik idd ff doen ff lekker scrubje en zo en dan wat chille muziek aan zetten.

1 like

Haha, zou ik nu ook doen, denk ik.

Hé balen, ik krijg minstens 80 euro minder salaris dan verwacht :slightly_frowning_face:

2 likes

Ze dacht dat het een virus was en 6 dagen was te kort om al ontlasting te testen. Vind het zelf vrij lang voor een virus. Ik kan dus maandagochtend bellen. Heel weekend hiermee weer, wat een ramp :sob:
Ik had vandaag niet veel last maar nu sinds paar uur weer heel erg en wil nu naar bed maar dat kan niet. Zit weer op de plee :+1:t4: Hoera voor telefoons.

2 likes

Ah wat naar zeg! :frowning:

Hoop dat het snel over is.

Toevallig was ik vanavond bij de dierenarts en die zij dat als mijn kat langer dan anderhalve dag diaree had ik al mocht bellen, want bij gezonde kat is er dan meer aan de hand :stuck_out_tongue:

Dus misschien even een arts in een ander spectrum proberen? :stuck_out_tongue:

2 likes

Kan zo wel door voor een huisdier denk ik ja, ga het proberen :crazy_face:

2 likes