Kunnen wij keuren
Waar is de banana for scale?
Haha nee de wasmachine werkt ook goed hoor
Ik vind het zo erg dat Bram is overleden
Op 4 december zag ik hem nog live op SBS6. Dus hij heeft binnen 2 weken corona gekregen en is overleden. Echt vreselijk
Ja, het is bizar snel gegaan. 
Ik vind het ook echt zo zo erg. En dat juist sinterklaas(die niet dood mag gaan) is overleden door die klotecorona
En het dochtertje van Jan DullesšŖ
Jaa dat boek is te gek!
Volgens mij wel ik keek gister even naar iets en toen stond er als je nu besteld komt het 22 dec binnen. Maar er kan altijd vertraging zijn hou daar rekening mee
Ik heb net een klein kindje uitgescholden voor kutwijf
Een groepje kinderen was mān training aan het verpesten door steeds met hun fietsjes en stepjes vlak langs me heen te gaan, mān pad te blokkeren en proberen mij te laten schrikken. Was uiteindelijk zo geĆÆrriteerd dat ik zonder nadenken begon te schelden.
Nouja het waren wel degelijk kutkoters en dan leren ze zo tenminste wel nieuwe woorden nu school dicht is. Beter dit dan hun kutstepjes de sloot in smijten. Voor hun dan
Omg wat erg
Pindakaas met muisjes is lekker
Ik heb mijn vriend beloofd dat ik vandaag de was zou doen maar
ik
heb
geen
zin
Ligt eraan wat het is! Soms staat er bij morgen in huis bijv, en soms staat er verzenden pas vanaf 28 december oid

Bah wat een rare en verdrietige dag zo.
En er gebeurde me net iets stoms, ik had mijn postbus leeggehaald, zag er een paar kerstkaartjes tussen zaten dus super leuk. Ik heb mijn post in mijn tas gedaan en ben boodschappen gaan doen, wilde ik net de kerstkaartjes gaan bewonderen, zitten ze niet meer in mijn tas
hoe dit nu weer kan begrijp ik echt niet en ik vind het ook stom van mezelf dat ik nu die kaartjes kwijt ben geraakt.
Heb je ze misschien even uit de tas gehaald (omdat ze op de bodem lagen) toen je de boodschappen in de tas wilde stoppen? Dat zou echt mij zo kunnen overkomen.
Ja ik vrees dat het inderdaad zoiets moet zijn⦠ik zou even kunnen bellen maar dat voelt ook zo gek
ik hoop stiekem dat als ik ze wel vlakbij huis ben kwijtgeraakt, iemand nog zo lief wil zijn om ze in mijn postbus te doen maar ik betwijfel of ik die kaarten ooit weer ga zien
Ik voel me zo stom. Heb iets besteld en gekozen voor brievenbuspakketje zonder track en trace. Nou staat het al sinds dinsdagavond in de PostNL app als post die naar mij onderweg is, maar ik heb het nog steeds nietā¦
en post en brievenbuspakketjes die later in de app stonden zijn er al wel 
Kun je niet je route naar de supermarkt even teruglopen/fietsen om te kijken? Jammer!
Ondanks de drukte zou ik toch nu even een belpoging wagen. Dan heb je het iig geprobeerd en zit je niet straks met āwat als ik dat wel had gedaanā? Maar balen.