Ben jij stiekem gierige Gerda
ssst
omg nee Sinterklaas
Ik had gisteren een zoom borrel met een collega en heb toen te veel gedronken. Ik heb eigenlijk nooit katers nadat ik te veel drink, maar ik voel me echt al de hele dag kut. Wat een ellende en het is volledig m’n eigen schuld.
En ik had expres lekkere dingen in huis gehaald voor 't weekend en het begin van de vakantie en nu heb ik daar helemaal geen zin in
Ik ben kerstcadeaus aan het inpakken en ik heb echt het allermeeste voor mezelf gekocht en ben het er 100% mee eens. No shame in my treat-your-self-game dit jaar.
Er gaan bij mij dit jaar best wat dingen mis, maar hierin ben ik ook goed.
Kunnen wij keuren
Waar is de banana for scale?
Haha nee de wasmachine werkt ook goed hoor
Ik vind het zo erg dat Bram is overleden Op 4 december zag ik hem nog live op SBS6. Dus hij heeft binnen 2 weken corona gekregen en is overleden. Echt vreselijk
Ja, het is bizar snel gegaan.
Ik vind het ook echt zo zo erg. En dat juist sinterklaas(die niet dood mag gaan) is overleden door die klotecorona
En het dochtertje van Jan Dulles😪
Jaa dat boek is te gek!
Volgens mij wel ik keek gister even naar iets en toen stond er als je nu besteld komt het 22 dec binnen. Maar er kan altijd vertraging zijn hou daar rekening mee
Ik heb net een klein kindje uitgescholden voor kutwijf Een groepje kinderen was m’n training aan het verpesten door steeds met hun fietsjes en stepjes vlak langs me heen te gaan, m’n pad te blokkeren en proberen mij te laten schrikken. Was uiteindelijk zo geïrriteerd dat ik zonder nadenken begon te schelden.
Nouja het waren wel degelijk kutkoters en dan leren ze zo tenminste wel nieuwe woorden nu school dicht is. Beter dit dan hun kutstepjes de sloot in smijten. Voor hun dan
Omg wat erg
Pindakaas met muisjes is lekker
Ik heb mijn vriend beloofd dat ik vandaag de was zou doen maar
ik
heb
geen
zin
Ligt eraan wat het is! Soms staat er bij morgen in huis bijv, en soms staat er verzenden pas vanaf 28 december oid