Ik heb een dilemma…moet ik nou een agenda kopen voor volgend jaar of niet? Normaal heb ik altijd een papieren agenda maar t is niet alsof ik m vol heb gekregen t afgelopen jaar.
Oh yes sterren NL is weer begonnen 
Geen vriend, wel een ex die een lange baard had. Hij gebruikte met wassen een speciale baardshampoo en daarna een olie (mijnbaard . nl) Baardspullen van de drogist vond hij niet fijn en had een uitdrogend effect waardoor hij schilfertjes op zijn kin kreeg. Een zachte bordstel is een must en een kammetje zal ik ook aanraden. Verder had hij ook altijd pommade oid om het in “model” te krijgen.
Nee zou ik niet doen, ben dit jaar overgestapt op een digitale agenda en dat is prima bevallen, hoefde er toch bijna niks in te zetten haha.
Arganolie en jojoba olie wordt wel aangeraden
Edit: “echte mannen” mijn reet maar ok het gaat om de informatie in het artikel
Heb ik wel gedaan, wel voor werk. Maar dat is puur omdat ik altijd een beetje verstrooid ben en dan helemaal geen structuur meer hebt.
Voor het sociale zou ik het ook niet doen.
Nooo de “echte” Sinterklaas is overleden. 

Aan Corona hoor ik net. Pff
Nohh een icoon uit onze jeugd :o
Verdrietig voor zijn familie. Zouden ze dit bij het Jeugdjournaal behandelen 
Ja aan Corona
einde van een tijdperk…
Ah jemig, hij had laatst nog in een interview over Corona gesproken en dat hij bang was dat als hij het zou krijgen het niet mild zou zijn. 
Pfff even klagen. Mn jaar was op zn zachtst gezegd heel heftig. Nu aan t einde van het jaar verhuizen (over een paar dagen) en direct de dag erna weer werken. Ik heb echt even een mental break down. Naast het verhuizen zelf, inpakken en de stress daarvan. Is het ook écht de afsluiting van een pijnlijk hoofdstuk op zoveel manieren. Als een blok op mn maag 
Hmm ik heb een kerst kaartje gekregen gericht aan Gerda . Heb veel variaties gezien op mn naam maar Gerda komt niet eens in de buurt.
Ben jij stiekem gierige Gerda
ssst
omg nee Sinterklaas 
Ik had gisteren een zoom borrel met een collega en heb toen te veel gedronken. Ik heb eigenlijk nooit katers nadat ik te veel drink, maar ik voel me echt al de hele dag kut. Wat een ellende en het is volledig m’n eigen schuld.
En ik had expres lekkere dingen in huis gehaald voor 't weekend en het begin van de vakantie en nu heb ik daar helemaal geen zin in 
Ik ben kerstcadeaus aan het inpakken en ik heb echt het allermeeste voor mezelf gekocht en ben het er 100% mee eens.
No shame in my treat-your-self-game dit jaar.
Er gaan bij mij dit jaar best wat dingen mis, maar hierin ben ik ook goed.