Wat je even kwijt wil #45

Hoe irritant ik verkoopers aan de deur vind, gunde ik de krantenjongen die net wel wat extra’s. Zie hem elke week zijn rondje doen en vind het knap dat hij op die leeftijd al bezig is met geld verdienen.

Is toch geen boeiend topic dus maakt niet uit joh :crazy_face:

12 likes

Jaa je hebt gelijk, veel te onrealistisch inderdaad. Ga nu eerst iets in mijn huis doen zodat het iets minder rommelig is en dus hopelijk ook in mijn hoofd. Dan ga ik douchen en naar buiten, moet nog iets wegbrengen en die wandeling is dan sporten en goed voor mijn gesteldheid tegelijk. En dan ga ik zoals een normaal mens achter mijn bureau studeren en niet dubbelgevouwen op de bank :grimacing:. En dan vanavond serie en wijn want het blijft weekend.
Dankje!

2 likes

Even aan vraag namens mijn vriend, hij dacht dat jullie forummers hem vast wel konden helpen. Of ja, jullie vriend eigenlijk haha
Hij is bezig met zijn baard laten staan en nu zoekt hij goeie en fijne baardproducten :joy: Dus meiden die een vriend hebben met een baard, hebben jullie tips? :grin:

2 likes

Dutch Beards is erg fijn. Je kan daar ook een proefpakket bestellen met verschillende geuren van baardolie.

Mijn ex kocht altijd dure baardshampoo en olie, dat was toen een keer en toen gebruikte hij mijn shampoo en haarmasker en dat vond ie helemaal top dus ik zou m aanraden jouw spullen te gebruiken. En hij gebruikte een baardolie van Guardanza en had zo’n zachte babyborstel om het te kammen.

Een kammetje! Was bijna therapeutisch ook als ik m’n vriend moet geloven haha. En zoals eerder aangegeven werkte mijn cremespoeling en haarmasker net zo goed, werd het lekker zacht van.

Ik heb een dilemma…moet ik nou een agenda kopen voor volgend jaar of niet? Normaal heb ik altijd een papieren agenda maar t is niet alsof ik m vol heb gekregen t afgelopen jaar.

2 likes

Oh yes sterren NL is weer begonnen :dizzy:

Geen vriend, wel een ex die een lange baard had. Hij gebruikte met wassen een speciale baardshampoo en daarna een olie (mijnbaard . nl) Baardspullen van de drogist vond hij niet fijn en had een uitdrogend effect waardoor hij schilfertjes op zijn kin kreeg. Een zachte bordstel is een must en een kammetje zal ik ook aanraden. Verder had hij ook altijd pommade oid om het in “model” te krijgen.

Nee zou ik niet doen, ben dit jaar overgestapt op een digitale agenda en dat is prima bevallen, hoefde er toch bijna niks in te zetten haha.

Arganolie en jojoba olie wordt wel aangeraden

Edit: “echte mannen” mijn reet maar ok het gaat om de informatie in het artikel

2 likes

Heb ik wel gedaan, wel voor werk. Maar dat is puur omdat ik altijd een beetje verstrooid ben en dan helemaal geen structuur meer hebt.

Voor het sociale zou ik het ook niet doen.

1 like

Nooo de “echte” Sinterklaas is overleden. :pensive:

11 likes

:disappointed_relieved:

Aan Corona hoor ik net. Pff

Nohh een icoon uit onze jeugd :o
Verdrietig voor zijn familie. Zouden ze dit bij het Jeugdjournaal behandelen :thinking:

Ja aan Corona :disappointed_relieved: einde van een tijdperk…

Ah jemig, hij had laatst nog in een interview over Corona gesproken en dat hij bang was dat als hij het zou krijgen het niet mild zou zijn. :disappointed_relieved:

Pfff even klagen. Mn jaar was op zn zachtst gezegd heel heftig. Nu aan t einde van het jaar verhuizen (over een paar dagen) en direct de dag erna weer werken. Ik heb echt even een mental break down. Naast het verhuizen zelf, inpakken en de stress daarvan. Is het ook écht de afsluiting van een pijnlijk hoofdstuk op zoveel manieren. Als een blok op mn maag :confounded:

Hmm ik heb een kerst kaartje gekregen gericht aan Gerda . Heb veel variaties gezien op mn naam maar Gerda komt niet eens in de buurt.

16 likes