Wat je even kwijt wil #45

Hoe ik het begrijp is dit niet de kleding die @MevrouwMand eerder aan haar gegeven heeft.

Lol m’n vogels zijn bang voor de kerstboom :joy: De ene cirkelt er steeds omheen en durft er niet op te landen en de andere verstopt zich achter een balk van de kooi en gluurt er af en toe overheen naar de boom.

18 likes

Awww :pleading_face::heart:

4 likes

Hahaha de mijne houd er ook niet van. Had eigenlijk verwacht/gevreesd dat ie er gelijk in zou zitten en alles zou mollen maar hij wijkt idd steeds opzij als ie genoeg moed heeft verzamelt om die richting op te vliegen.

4 likes

Zo grappig om te zien hù? :stuck_out_tongue: We hebben ook een nieuwe koelkast en hij durft er nog niet op het landen. Dan vliegt ie heel stoer er recht op af en als ie er boven zweeft dan draait ie direct om “oh nee toch maar niet”.

4 likes

Ik heb wat besteld en het zou gisteren aankomen maar dat lukte niet, en nu wordt de track & trace steeds niet geĂŒpdatet? Het is gewoon een brievenbuspakketje dus hoe moeilijk is het. Ik ga vanavond voor 2 weken weg dus ik wil het ook gewoon nu hebben :cry:

Ik ben bezig met een zaak waarin de woonplaats Peñíscola voorkomt, en diegene schrijft het steeds als Penis Cola

24 likes

Best veel mensen die Animal Crossing spelen hebben hun eiland Pen Island genoemd, en hoe kinderlijk het ook mag zijn, iedere keer moet ik daar nog hard om lachen als ik het weer zie.

13 likes

Ben echt aan het niksen, te zenuwachtig voor presentatie om 3 uur. Moet een vaca voor gym schrijven en heb alleen ‘oeh ah ochtendgymnastiek’ getypt

13 likes

Schrijf er nog even “oeh ah fanatiek” bij

20 likes

The end. Klaar om te plaatsen

3 likes

haha rob jetten is nu live op insta met arie boomsma

1 like

In de categorie wanneer je denkt dat 2020 niet gekker kan

2 likes

:joy::joy: schijnbaar in de Parool

98 likes

Oh god. Ik wil weer kleding maken maar dan ook helemaal met een patroon op eigen maat. Maar nu heb ik ook een boek over lingerie gezien. Dus dat wil ik ook doen. En ondertussen zit ik videos over leren tassen te kijken.

4 likes

Maak voor mij even een leren tassie :sunglasses:

1 like

Het is de laatste dag voor mijn vakantie en ik ben echt niet vooruit te branden. Heb ook het gevoel alsof ik geen reet meer hoef te doen

2 likes

Snap dat het vervelend is, maar het is nu bij de post gewoon echt mega druk. Zeker door alle kerstkaarten en doordat alle winkels gesloten zijn waardoor iedereen bestelt. Oke dit weet je vast wel maar ik wil gewoon even opkomen voor de postbodes haha.

5 likes

Koop voor mij ff een leren naai machientje dan maak ik voor jou een tassie haha.

1 like

Houd ik mij aan als ik de loterij dit jaar win (maar dan koop ik er ook 1 ) en gaan we samen op cursus. :joy:

1 like