Wat je even kwijt wil #45

Mijn Picnicbestelling voor de hele kerstvakantie is binnen en ik ben direct drie stappen gestegen op de ladder van succesvol volwassene. Heb gewoon een gezonde gevulde koelkast en hoef vooral NERGENS MEER HEEN.

37 likes

Kut het is aanstaande week al kerst. Daar gaat mijn plan.

Ik lig op de bank en moet naar de wc. Maar alles doet zo’n pijn :tired_face: en ik lig onder een verwarmd dekentje.

Ik ben volgens mij nog nooit zoveel op het forum geweest dan afgelopen week. Deze nieuwe lockdown valt me echt even zwaar, maar ben nu zo blij met jullie gezelschap :kissing_heart:

23 likes

Ik bestel een messenset , krijg een waterkaraf geleverd en de winkel snapt niet wat er mis gegaan is.

7 likes

blegh ging een stuk door het park wandelen om me beter te laten voelen maar zag bijna niemand alleen wandelen, allemaal gezinnen en vriendinnen met koffietjes. voel me er alleen maar (meer) eenzaam door :upside_down_face: maar wel flink wat stappen gemaakt dus voel ik me minder slecht over wat ik allemaal naar binnen werk terwijl ik op de bank hang

2 likes

Hier hetzelfde: het gaat even niet zo lekker, maar vind het heerlijk om mijn mening te geven en dingen van anderen te lezen.

3 likes

Ik verveel me echt. Ik wilde m’n balkon schoonmaken en de ramen, maar ik ben de oplader van m’n karcher kwijt. Ik zou samen met m’n vriend een week vrij zijn, maar nu moet hij toch werken dit weekend en de rest van de week :rage:

1 like

Ik ben een beetje coronamoe (en daardoor in een dipje) maar mijn verzameling kerstballen kan me oprecht gelukkig maken. Geluk zit in de kleine dingen :laughing:

3 likes

Oh no… dat zal heerlijk ruiken :nauseated_face:

Dit is ook echt alleen iets wat katten houders kan overkomen, geen idee waarom we van die kleine assholes houden.

1 like

Ik heb lekker ouderwets een Sinterklaasgedicht aan de zijkanten verbrand (brandrand) en nu heb ik een heerlijk nostalgisch gevoel naar de basisschooltijd

En handgeschreven

14 likes

Ja, triest he…

Pffff die geur van verbrand papier had ik ook echt gemist. Brengt me meteen terug naar schoolkamptijden rondom kampvuur en dat je je dan zo stoer voelde dat je nog met je klasgenoten “zo laat op was” en dat er dan spontaan zo’n soort liefde ontstond voor elkaar ?? en dat er dan ook altijd ff liefdesdrama was en gejank en dat je dat drie kamers had waar die Shit altijd gebeurde en je was stoer als je op die kamer lag. Damn, ik ruik ook de muffe geur van die kamers met stapelbedden

NOSTALGIE

12 likes

Ik ben helemaal verslaafd aan het youtubekanaal pasta grannies, zo wholesome om te kijken :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Kom per toeval Mr Bean tegen op tv, haha zit zo hard te lachen, ken bijna al die afleveringen uit m’n hoofd volgens mij.

12 likes

Volgens mij heb ik net de eerste echte date van mijn leven gehad en twijfel nu of het date-leven toch iets voor mij is. Kan ook zijn dat ik gewoon behoefte heb aan face to face contact.

4 likes

Oh…wat verschrikkelijk…

Wat een klootzakje

Ohhh zo leuk! Had er een aantal op video band. De scène die ik mij het beste kan herinneren is dat hij van de duikplank wil gaan springen haha.

1 like