Wat je even kwijt wil #45

Houd ik mij aan als ik de loterij dit jaar win (maar dan koop ik er ook 1 ) en gaan we samen op cursus. :joy:

1 like

Briefpost doet er 3+ werkdagen over. Iedereen bestelt nu vanwege kerst en natuurlijk corona. PostNL heeft ook al paar keer aangegeven dat het onmacht is door drukte.
Helaas :frowning:

1 like

Ik heb stage gelopen bij tassen designers haha dus die cursus krijg je dan van mij!

1 like

Ik speel sinds vorige week WordOn op de app met mijn oma, is ze helemaal blij mee en trots :star_struck: Maar ze vroeg gister wat m’n gebruikersnaam is, want vrienden van haar spelen het ook. Dus nu speel ik WordOn met allemaal vrienden van m’m oma haha, wel cute :thumbsup:

19 likes

Dan wil ik wel als eerste tas zo’n eentje maken:

image

Vind het nog steeds gemeen van mijzelf dat ik deze niet mag kopen.

10 likes

@Clancy
Jaa snap ik ook hoor hahah, het is ook niet alsof ik hun klantenservice ga stalken, en ik begrijp ook dat het druk is. Ik vind het alleen zo jammer dat zelfs track & trace gewoon niet werkt nu dus ik geen idee heb wanneer/of m’n pakketje komt :sob:

Denk dat het systeem echt overbelast is. Ik kreeg nu na drie dagen zojuist notificatie dat de bezorger vanaf nu tot 15:00 kan komen. Al betwijfel ik dat ook nog xD

1 like

Het lijkt echt alsof ik twee keer in de maand ongesteld ben (is niet zo), nu alweer ongesteld. Voor mijn gevoel was ik er net vanaf.

1 like

Herkenbaar! Ik check steeds m’n agenda om te zien of het klopt. De tijd gaat sneller dan ik denk. :upside_down_face:

1 like

Weet niet of jouw model ertussen zit maar er is sale:
https://www.idenza.nl/sale?filter_collectie_multi=599

1 like

Bij Footway zijn ze beide in de aanbieding! @anon46421473 :smile:

2 likes

Jezus ik ben zo moe vreselijkkkk. Straks ook nog voor het eerst weer sporten in de woonkamer :face_vomiting:

Oke ik ben nu echt door mijn werk heen. Dan mag ik wel gewoon uitloggen toch?

Ja dat klopt!

1 like

Behalve dat je wel meer belasting gaat afdragen dus netto klopt het geloof ik niet!

1 like

Withwendy (op youtube) heeft echt een leuke video over zelf een bh naaien met een soort pakketje waar dan alle materialen inzitten!

Jaa die had ik gezien en was daardoor geinspireerd. Er zijn ook nederlandse websites die zulke pakketjes hebben. Alleen helaas allemaal voor kleine maatjes. Maar ik vond een boek voor grote maten dus als ik langer dan een week gemotiveerd ben met kleding maken dan mag ik die kopen van mezelf haha.

1 like

Wow desigual went OFF en nu wil ik eigenlijk iets van hun nieuwe collectie kopen??

17 likes

Ze hebben al een klein jaar best vaak leuke dingen (maar die kosten dan wel duurder dan hun gebruikelijke dingen). Zo zag ik een tijd geleden een soort netpanty shirt van ze met een wereldbol achtig pattern.

1 like

Oh wow, die tweede helft van de zin zag ik niet aankomen. Grotere shock dan het vakantiepark van de Huismuts.

10 likes