Wat je even kwijt wil #45

Ahhh de broek van die middelste vind ik echt tof

1 like

Er vliegen hier ineens 2 van die grote helicopters boven de stad. Nu ben ik echt te nieuwsgierig wat ze zoeken :sweat_smile:

1 like

Hahahaha dit is zo kapot droog
De vergelijking gaat natuurlijk niet echt op maar hahaha

22 likes

Nah dit is de styling :sweat_smile:

Ik heb net Geen Spoed, Wel Politie gebeld en nu hangt er een politieheli boven mā€™n huis :flushed:

11 likes

wow!? watskebeurt!?

@Enthusiasm dit is echt geweldig, super droog op zijn fietsje :joy:

1 like

Ik stond mā€™n auto uit te laden en toen keek ik recht in het gezicht (of nou ja niet dus) van twee jongens met bivakmuts op en vond dat toch een beetje onprettig, dus heb een melding gemaakt.

Edit; maar blijkbaar vond de heli het leuk om te gaan vliegen ofzo? Amsterdamse politie heeft niks te doen denk ik. :joy:

6 likes

well dat is ook best wel gek natuurlijk! of ze denken dat een bivak ook wel kan als mondkapjeā€¦

O gatsie daar zou ik ook van schrikken. Was het een grapje van ze ofzo?

Ja dat hoop ik maar, ik dacht heel kort even dat ze mij zouden overvallen, maar ze liepen gewoon door. De politie belt me net dat ze iemand staande hebben gehouden dus hopelijk kunnen ze verklaren waarom ze een bivakmuts ophebben op klaarlichte dag.

3 likes

Ik dacht even dat je in mijn stad woonde. Aangezien er hier net 2 chinooks of hoe die dingen ook heten rond aan het vliegen waren haha

Oh en best wel creepy natuurlijk zo overdag!

Zo ik had echt in mā€™n broek gepist. Goed dat je gebeld hebt

3 likes

Mijn vogel wil heel graag bij het konijn in de nek liggen, met zijn hoofd onder/in haar oor. Maar het konijn beweegt te veel. Hoor de hele tijd een verontwaardigde piep en een chagrijnige kop van de vogel :rofl:

11 likes

Ik heb mā€™n afwasmachine op het heetste programma gezet met een bakkie azijn erin. Such adult.

7 likes

Ja heb ook nog wel adrenaline in mā€™n lijf haha!

Ik dacht dat er ergens een klustopic was, maar kan het niet vinden :thinking: weet iemand of dat er is, of heb ik dat zelf bedacht?

Deze is er wel, maar weet niet of je die bedoelt

1 like

Ja! Thank youuuu

2 likes

Nee ik vind die mesh tops en broeken (is een pak geloof ik) oprecht tof

2 likes

Examen map ingeleverd, laatste presentatie gedaan.
Ik ben gewoon klaar met school.
Gewoon echt klaar na 2.5 jaar werken en leren.
Wat een fucked up tijd om een diploma te halen

41 likes