Wat je even kwijt wil #45

Zo fijn! Gun het je echt na al die retail ellende!

7 likes

Ik heb echt een hekel aan koken en als ik toch moet, doe ik dit ook met een glas wijn of een borrel on the side, haha biedt me troost.

6 likes

Lief :purple_heart:

1 like

Klopt idd. Dit is weer een nieuwe lichting miskopen :relieved: @PizzaFunghi

Ik heb haar gezegd dat ik de spullen nu gewoon verkoop ipv weg geef.

4 likes

Heel goed! Hopelijk vat ze het een beetje goed op

Mijn vriend doet echt veel te weinig in het huishouden. Hij is de hele week vrij en ik overdag veel weg, ik ga gewoon helemaal niks doen en niks regelen qua schoonmaak of boodschappen. Eens kijken hoe het gaat en of we de hele week brood eten :joy:

18 likes

Of mijn vriend op vakantie wil naar Dubai met de hond? Ja klopt

20 likes

Waarommm al dat schijtvuurwerk door kleine kinderen?! Echt geen categorie 1. Ga weg

5 likes

Ugh m’n bestie heeft corona, zou d’r eindelijk zondag weer zien na een paar kutmaanden voor haar dus we hadden een heel plan gemaakt voor een gezellige dag, was al een beetje afgekalfd door de lockdown maar toch. Echt sneu voor d’r dat ze precies nu ze eindelijk even vakantie heeft in quarantaine moet en ziek is, geen feestdagen niks. Ze woont ook in een andere stad dus kan niet ff langs met een survivalpakket ofzo

1 like

Nawhh wellicht met de post versturen?? Echt klote! Hopelijk voelt ze zichzelf snel beter!


Ik ben vanmiddag begonnen met het opruimen van de horror zolder, al best een stuk verder gekomen. Kerstborrel live bijgewoond, leek wel een soort 24 kitchen (ze gingen worstenbroodjes maken) en een interview programma. Lol. Wel grappig. En nu na maanden weer eens stardew opgepakt :heart:

5 likes

Ja dat is wel een goeie, ga kijken of ik een leuk opbeurpakket naar d’r kan opsturen!

Bah vind het zo sneu voor d’r. Hopelijk knapt ze gauw op en kan ze alsnog even haar familie zien daarna, en toch een beetje bijkomen als er nog wat vakantie over is. Jij ook beterschap @tijgerlelie! Overgeven is echt kut.

1 like

Dat vind ik ook zo lekker! Lekker oordopjes in met n fijn muziekje en glas wijn naast t fornuis :ok_hand:

1 like

Ik heb 4 gluhwein met amaretto gedronken op een lege maag en bijna in mn broek gepist van het lachen, nu lekker love actually kijken in bed.

36 likes

Ik had eten besteld maar ik vind het niet lekkerrrrrrrrrrrr dus nu maar zien of er nog iets eetbaar bijeen valt te schrapen in mijn keuken :frowning_face:

1 like

Ik heb een masker op mn gezicht, drink Hugo (want moet op) en kijk Geer en Goor. Mijn avond kan niet meer stuk

12 likes

Ik heb 2 weken vrij en mijn god I’m out of ideas

Oh god uiteraard weer veeeeeels te laat (lees: vandaag) begonnen met secret santa dingen regelen die ik a.s. maandag online vier

:woozy_face:

Ik ga zondag 20 km enkele weg fietsen om het af te leveren maarja eigen schuld had ik maar op tijd moeten beginnen

3 likes

Verveel me dodt, zin om uit te gaan

11 likes

Jongens hoe lang gaat Gerard Joling nog door!! Zit ie weer bij Beau met z’n glitterjas

2 likes

Ik zag vandaag echt buitenproportioneel veel loslopende mannen met baby’s in draagzakken/wagens en ik kan nu officieel zeggen dat het een turn on for me is :fire::comet:

21 likes