Ondanks de drukte zou ik toch nu even een belpoging wagen. Dan heb je het iig geprobeerd en zit je niet straks met ‘wat als ik dat wel had gedaan’? Maar balen.
Vaak wel. Er staat bij veel artikelen bij wanneer je het kan verwachten. Maar zou dan wel echt niet te lang wachten.
Lief! Ik pak eerst de belangrijkste dingen in. De sleuteloverdracht duurt nog even. Maar toch heb ik er stress van. Waarschijnlijk niet eens het meeste van het inpakken maar meer het mentale stukje van dingen loslaten
Ik kijk the Princess switch maar krijg nu al uitslag van dat nep accent van die prinses van montenaaaahhhhhroow
Bij ons is dit ook al twee keer gebeurd in december, maar kwam het vanzelf!
Ook echt dat je post die later in de app kwam al wel ontvangen hebt?
Want dat is waarom ik me vooral druk maak, want ik snap natuurlijk dat het druk is maar die andere post is er al wel
Ja!
Ja heb ik ook! Kan goed dat het op de ene plek vastloopt door drukte en op de andere niet, waardoor sommige dingen vertraagd zijn en andere niet.
Ik ben klaar om naar buiten te gaan: sjaal om, dikke jas aan. Gaat mijn vriend naar de wc
Mooi moment om naar buiten te vluchten toch
En @Twonights
Ooooh stelt me voor nu echt gerust wat jullie zeggen! (Dit klinkt op de een of andere manier sarcastisch maar zo is het niet bedoeld haha)
Ik zag mezelf namelijk alweer verwikkeld in een discussie met de webshop en PostNL zonder dat ik een poot heb om op te staan
Dan ga je deel 2 nog leuker vinden
oh man normaal besteed ik altijd 2 of 3 dagen aan het struinen door een koude/natte/sneeuwachtige stad om kerstcadeaus voor al mijn familieleden te zoeken
nu heb ik in anderhalf uur alles online in een mandje geflikkerd en besteld
KLAAR! wat een ver-a-de-ming zeg
omdat ik zo tevreden ben ook voor mezelf maar een cadeautje erbij gedaan
Iemand zou iets gratis komen ophalen maar die is ondertussen al drie uur ’ te laat’ . Best wel irritant, reageer dan gewoon niet als je weet dat je toch niet komt.
Anyhow verder de hele dag al stardew aan het spelen
Mijn Picnicbestelling voor de hele kerstvakantie is binnen en ik ben direct drie stappen gestegen op de ladder van succesvol volwassene. Heb gewoon een gezonde gevulde koelkast en hoef vooral NERGENS MEER HEEN.
Kut het is aanstaande week al kerst. Daar gaat mijn plan.
Ik lig op de bank en moet naar de wc. Maar alles doet zo’n pijn en ik lig onder een verwarmd dekentje.
Ik ben volgens mij nog nooit zoveel op het forum geweest dan afgelopen week. Deze nieuwe lockdown valt me echt even zwaar, maar ben nu zo blij met jullie gezelschap
Ik bestel een messenset , krijg een waterkaraf geleverd en de winkel snapt niet wat er mis gegaan is.
blegh ging een stuk door het park wandelen om me beter te laten voelen maar zag bijna niemand alleen wandelen, allemaal gezinnen en vriendinnen met koffietjes. voel me er alleen maar (meer) eenzaam door maar wel flink wat stappen gemaakt dus voel ik me minder slecht over wat ik allemaal naar binnen werk terwijl ik op de bank hang