Ik heb een ring op m’n verlanglijstje staan voor m’n verjaardag en ik krijg al een tijdje steeds sponsored posts met ringen dus ik hoop dat dat komt omdat mijn man daarop zit te zoeken
Ik denk dan toch de borduur spullen en de iPad!
Elektrische deken
Oh ja dit heb ik ook allebei gekocht en veelvuldig gebruikt! Ook heeele goede aankopen. Was bijna vergeten dat dat ook in 2020 was, dit jaar duurt eeuwen zeg
Ik dacht bij jou je muurverf
Goeie trailrugzak met extra (grotere) waterzak, echt onmisbaar gebleken met zelfvoorzienend lange afstanden hardlopen en op de valreep van dit jaar het borduurpakket met wat accessoires dat heeft me nieuwe hobby gegeven.
Ik denk toch m’n Airpods, gebruik ze elke dag en vind ze zoooo chill tijdens wandelen, koken, opruimen, schoonmaken - tijdens alles eigenlijk. Oh en ook als ik langer moet bellen of ergens lang in de wacht sta!
Ik zit te twijfelen tussen mijn glitterende (!!) waterkoker of mijn Nintendo switch.
Sowieso mijn Nintendo Switch mét Animal Crossing!
De verf was een goeie aankoop, de rest van het drama niet god nondeju. En dan te bedenken dat ik de zolder wil gaan schilderen…
Ik heb het idee dat mijn huis mega droog is. Wat raar is want altijd raam open in de slaapkamer, huis is klein, veel planten, badkamer is aan de woonkamer. Maar heb hele droge keel steeds en 's ochtends echt helemaal. Heb nu luchtbevochtiger maar weer neergezet.

Edit: shoutout naar mijn theeverzameling in de achtergrond, heb nog geen praktische theedoos waar 20+ smaken in kunnen.
Ik heb net de haren van mijn man geknipt, nou ja eigenlijk geschoren Zijn afspraak stond voor de dinsdag, tot hij klachten kreeg. Dus nu heb ik het maar gedaan haha
Koop van onze eerste koopwoning!
Weet jij dan:
Hou maar op, ik blijf erbij, dat jij, met mij…
Leuke vraag! En gefeliciteerd bij mij denk ik mijn nieuwe huis en dat m’n vriend afgestudeerd is (en al een baan heeft!). Beide in deze laatste maand haha, dus 2020 nog goed afgesloten
Dat de formule 1 in Zandvoort niet doorging zie ik wel als een highlight.
Wil zingen in een meidengroep!
Klassieker, het mag wel iets moeilijker!
Dat ik na jaren solliciteren aangenomen werd en het ondanks corona gewoon doorging
Ik loop met een been op de stoep