Wat je even kwijt wil #45

Ik vind het zielig voor het huis, als je begrijpt wat ik bedoel
@Krabsalade en deze dan?

2 likes

Huh haha deze snap of ken ik niet, maar ik gok een Dodo.

1 like

Huizen hebben ook gevoel.

2 likes

Loop de hele dag te zingen en te…? Weet het niet meer :rofl:

1 like

Oeh yes ik overtrof mezelf. Ik zie dat meisje die dat Dodo-liedje zong zo voor me, ze had ook een Dodo-pak aan volgens mij.

1 like

Fluiten. Toch? Haha

Ik zong vooral altijd ā€˜ha haha je vader, ja je vader die is gek’

2 likes

Ow ja tuurlijk!
Je bent zelf niet zo lekker, maar je vader die is gekker, ja je vader die is gekkerder dan gek. Hou je bek!

2 likes

Ik krijg tieten.

2 likes

Vind het hartstikke top dat boeren ons eten verbouwen, maar dat charme-offensief waardoor ze toeterend en met blĆØrende sirenes op dit moment door de stad aan het rijden zijn hoeft echt niet hoor

3 likes

@Krabsalade Ik lijk wel gek, ik heb een handje zand bewaard
Ik nam het mee van t’ strand waar 'k met hem heb gelegen.

Ken je deze nog nog nog

2 likes

Ik deed mee aan een lokale quiz. En nu is er een bekende apres ski dj bezig met een set en ik zit m’n quizgenoten nu kapothard te negeren want ik vind dit zo kut :upside_down_face:.

JEAN-PIERRE

2 likes

Jaaaaa dit is mijn favo.

ā€˜Ze staan er echt, die zeven kruizen bij zijn naam. Hij is dus heus op mij want kruizen dat zijn kuuuuhuuussen!’

1 like

Dit is mijn wijnglas nu. Need dis

Edit: hierop is niet eens duidelijk hoe vol het is, echt bijna tot de rand vol XD

7 likes

Er zijn goeie kinderen voor kinderen nummers?

Alleen maar!

Ja, ze zijn nu doorgereden. Hoop niet dat ze bij de bejaardenflats stonden, maar gok van wel.

Starten met mijn bedrijf!

4 likes

Als ik bij mijn vriend ben is er amper iets te snacken maar als hij hier is eet hij de kast leeg dus ik heb dit weekend alle lekkere dingen uit Duitsland en uit kerstpakketten verstopt. :rofl: Wil er gewoon lekker van genieten in mijn vakantie. :see_no_evil:

9 likes

Ik moest altijd huilen bij De Lek, want mijn vader rookte ook zwarte shag :sob:

3 likes