Hier hetzelfde: het gaat even niet zo lekker, maar vind het heerlijk om mijn mening te geven en dingen van anderen te lezen.
Ik verveel me echt. Ik wilde mân balkon schoonmaken en de ramen, maar ik ben de oplader van mân karcher kwijt. Ik zou samen met mân vriend een week vrij zijn, maar nu moet hij toch werken dit weekend en de rest van de week
Ik hoor de kat in de kattenbak en een seconde later zie ik âm naar de eettafel rennen, erop springen en met zijn kont over de tafel schuiven. Ligt er een fucking grote drol op tafel. Gadverdamme. Wtf is er mis met die beesten
Ik ben een beetje coronamoe (en daardoor in een dipje) maar mijn verzameling kerstballen kan me oprecht gelukkig maken. Geluk zit in de kleine dingen
Oh no⌠dat zal heerlijk ruiken
Dit is ook echt alleen iets wat katten houders kan overkomen, geen idee waarom we van die kleine assholes houden.
Ik heb lekker ouderwets een Sinterklaasgedicht aan de zijkanten verbrand (brandrand) en nu heb ik een heerlijk nostalgisch gevoel naar de basisschooltijd
En handgeschreven
Ja, triest heâŚ
Pffff die geur van verbrand papier had ik ook echt gemist. Brengt me meteen terug naar schoolkamptijden rondom kampvuur en dat je je dan zo stoer voelde dat je nog met je klasgenoten âzo laat op wasâ en dat er dan spontaan zoân soort liefde ontstond voor elkaar ?? en dat er dan ook altijd ff liefdesdrama was en gejank en dat je dat drie kamers had waar die Shit altijd gebeurde en je was stoer als je op die kamer lag. Damn, ik ruik ook de muffe geur van die kamers met stapelbedden
NOSTALGIE
Ik ben helemaal verslaafd aan het youtubekanaal pasta grannies, zo wholesome om te kijken
Kom per toeval Mr Bean tegen op tv, haha zit zo hard te lachen, ken bijna al die afleveringen uit mân hoofd volgens mij.
Volgens mij heb ik net de eerste echte date van mijn leven gehad en twijfel nu of het date-leven toch iets voor mij is. Kan ook zijn dat ik gewoon behoefte heb aan face to face contact.
OhâŚwat verschrikkelijkâŚ
Wat een klootzakje
Ohhh zo leuk! Had er een aantal op video band. De scène die ik mij het beste kan herinneren is dat hij van de duikplank wil gaan springen haha.
Ik vond mr bean eigenlijk altijd alleen maar heel zielig. Kon en kan er echt niet om lachen. En die scène waarbij een tank over zân auto rijdt en hij net lekker een taartje eet staat echt in mân geheugen gegrift. Zo zielig voor die auto en voor mr bean ĂŠn het taartje dat op de grond valt.
HHahahahahaha ik moet zo lachen om deze omschrijving alleen al
Ja die ken ik ook nog! Haha ik moet meteen denken aan die in het ziekenhuis, in de wachtkamer op de SEH. En die met het ijsje in het park.
Cold as ice.
Hahaha ja dat gevoel roept het ook meteen bij me op, maar nu ik er nu naar zit te kijken was het zelf ook een enorme asshole, hahaha.
Edit: hij rijdt bijv heel aso in zân autootje, rijdt hele tijd zoân driewieler van de weg af.