Wat je even kwijt wil #45

Haha ahh, als je iets vergeet te scannen is dat ook geen probleem hoor! Heb ik wel eens gehad, dan scannen ze daarna ook de rest van je tas en als verder alles wel gewoon gescand is is er niks aan de hand. Als dan blijkt dat 3/4 van je spullen niet gescand zijn heb je wel een probleem denk ik haha maar dat zal je niet doen :stuck_out_tongue:

2 likes

Het is gebeurd, ik heb een potje blistex volledig opgemaakt. Normaal ben ik die dingen al lang al kwijt en koop ik maar weer een nieuwe.

9 likes

Mijn ervaring is ook dat ze niet moeilijk doen hoor. Loop ook regelmatig met een tas vol Lidl dingen in de Jumbo en dan gaan ze mij checken bij de kassa maar ze gaan echt niet alles helemaal nakijken waar wat wegkomt.

1 like

Heb je voor al deze methodes een fitbit/activity tracker nodig of kan het ook met een app op je mobiel?

Ja super leuk! Ik heb ook asr Vitality en gebruik ā€˜m in combinatie met mijn Fitbit. Al €100,00 al bol-bonnen mee verdiend!

3 likes

Staat toch in die afbeelding, kan ook met apps

1 like

Misschien zit je niet op dit te wachten maar dit is een onderwerp waar ik me persoonlijk best over opwind, over korting op zorgverzekering/beloningen etc

13 likes

Kan niet lezen dus geen idee of ik er op zit te wachten

1 like

Kwam net een vriendin met haar kindjes een kerstkaart in de bus doen en ik hoorde ze voor de deur praten dus toen hebben ze nog ff binnen wat gedronken. :blush:

5 likes

Ik weet dat ik vandaag een kerstcadeautje van mijn date in de brievenbus zou moeten krijgen, dus ik sta om het kwartier verwachtingsvol in de gang te kijken over er al iets op de deurmat ligt. Terwijl ik weet dat brievenbuspakketjes 9/10 keer niet door mijn brievenbus passen, dus waarschijnlijk gaan ze toch wel aanbellen.

7 likes

Ugh ik haat bezoek. Moet ik m’n huis opruimen. Laat me gewoon met rust zodat ik langzaamaan kan verdwijnen in een vuilnisbelt

6 likes

Ik moet een manier vinden om bffs te worden met Alessandro Michele. Heeft iemand zijn nummer?

Stalken via Insta? Jij weet tenminste hoe het niet moet :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben volgens mij al eens in zn dm geslide. Ik had ook ooit een tinder dude te pakken die voor Gucci werkte. Maar ook weinig succes. Wss omdat ik meer interesse toonde in Gucci dan in die gast…

3 likes

Ik snap wat je bedoelt hoor! Moet eerlijk zeggen dat het me ook aantrekkelijk leek tot ik me er wat meer in ging verdiepen.

Het artikel gaat er voornamelijk over dat gezondheid op deze manier heel erg wordt geĆÆndividualiseerd, terwijl het eigenlijk een complexe mix is van sociaal-economische factoren en natuurlijk soms puur geluk of juist pech door erfelijke factoren. Daarnaast zijn er mensen die nooit een stappenteller kunnen betalen en dus op die manier altijd uitgesloten zullen worden van dit soort dingen. Kijk, nu is het natuurlijk nog relatief onschuldig door mensen te ā€˜belonen’, maar zo geef je wel meer macht aan de zorgverzekeringen en veel mensen betogen dat het dan makkelijk van kwaad tot erger kan gaan (dingen als, ben je te zwaar? Ga eerst maar 20 kilo afvallen voor we je deze vergoeding geven etc)

Dit is bijvoorbeeld een ander artikel wat daarop ingaat, ook met betrekking tot privacy
15 likes

:joy: hoe kan het dat zo iemand in de supermarkt werkt maar geen idee heeft dat dit soort producten bestaan haha.

2 likes

Ik heb een fitbit, niet speciaal hiervoor gekocht, had em al

Door dit te lezen ben ik wel blij dat ik gewoon bij een simpele zorgverzekering zit

1 like

Überhaupt ademen.

Stahp it.

2 likes

Ik heb net gewoon de kofferbak van een vreemde opengemaakt, klaar om mijn boodschappen erin te doen (terwijl de bestuurder er gewoon inzat) :sweat_smile:. Was echt precies hetzelfde model, mijn auto stond ertegenover, gelukkig kon hij er wel om lachen. Heb keyless entry dus hoefde ook niet eerst de auto open te maken.

34 likes