Wat je even kwijt wil #45

Ik vind de hoeveelheid ingrediënten voor de bodem echt als heel veel klinken. Maak je dan een vierkante meter bodem? Of is het een dubbele bodem.

Sorry ik wil het recept niet eens maken, maar ik ben wel nieuwsgierig. Vooral de combinatie met weinig vulling wekt mijn interesse.

1 like

Mn nieuwe favoriete chips :sob::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Ja het recept wekt bij mij ook vragen op, daarom ben ik ook op zoek gegaan naar een ander recept. In het cafe zelf zag de taart er normaal uit(vergelijkbaar met een cheesecake qua verhouding). De taart had geen dubbele bodem.

Er was vanmiddag een klein kerstpakketje binnengekomen van een of ander bedrijf voor de vorige bewoonster (is ondernemer, dus zal wel iets van een relatiegeschenk zijn). Geïnspireerd door het opbiechttopic maar gewoon zelf opengemaakt, want ze woont hier al twee jaar niet meer dus zo goed zal de relatie ook niet zijn als ze het nieuwe adres niet hebben. Zit het dus vol met Tony’s Chocolonely mini’s :heart_eyes::heart_eyes: omg jackpot

58 likes

Jaaa ik ben vanmiddag gebeld door het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb en ben uitgenodigd voor een 2e gesprek!!

72 likes

Heb even helemaal opgeschreven welke outfits ik voor Harry styles en Lil nas x ga ontwerpen voor het met gala zodat ik het dan niet vergeet. Stel ze vragen mij om hun outfits te ontwerpen dan ben ik inieder geval voorbereid.
#dreambig #loa #visionboard

14 likes

Ah ik wist niet waar het recept vandaan kwam. Klinkt eerder iets voor vijf bodems. Dat andere recept klinkt wel goed!

@Memphis

Toch geen mondkapjesruzie
3 likes

Nou ik heb net voor het eerst in m’n leven de huisartsenpost gebeld. Voelde me vet schuldig maar ik had al een paar uur druk en pijn op m’n borst en begon er toch wel een beetje zenuwachtig van te worden, maar ze waren superlief. Ik werd teruggebeld door een dokter en die concludeerde dat het in ieder geval niet m’n hart is en dat ik gewoon kon proberen te gaan slapen👌🏻nouja sorry lekkere dagboekpost weer dit, moest het even van me afschrijven

23 likes

Alleen maar goed dat je gebeld hebt! Liever teveel dan te weinig. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

1 like

Echt zin om vandaag niks uit te voeren

7 likes

Ik wil ook niks doen maar moet gewoon vandaag en morgen nog werreke :pleading_face:.

1 like

Same girl. Same

1 like

Ik sluit me aan bij je club

1 like

Moet vandaag mijn scriptie inleveren en ga dood van de stress en zenuwen. Voel me er gewoon misselijk door.

12 likes

Ahhh ik ken het gevoel. Succes vandaag! Goed getimed dat je het lekker voor kerst opstuurt ook!

Er is een clubje opgericht :speaker:

Blegh ik ook, maar omdat iedereen anders we vrij is, is er echt niets te doen. Verveel me kapot

Dankje! Jaa dat is wel echt fijn! Lekker ultiem relaxen tijdens de kerstdagen. Mijn vriend komt om 17u waarschijnlijk ook al met wijn om het eventjes te vieren.

1 like

Succes met de laatste loodjes! Daarna welverdiend chillen :sun_with_face: