Wat je even kwijt wil #45

Jezus hoezo testen ze ook niet eerst even of ze moeten trekken of duwen. Wat een randdebielen.

1 like

Ja echt fucking idioten, ze stonden met z’n 2e ook bij de poort van :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

1 like

Alsof je zelf ook niet zou weten hoe je eigen poort open moet? Wat een ellende. Goed dat je een klacht hebt ingediend

2 likes

Omg wat heb ik een hekel aan ALLE geluiden die kinderen produceren.

Zelfs wanneer ze drinken, gadverdamme, niet gewoon normaal een slok nemen, maar slurpen alsof ze 3 jaar geen drinken hebben gehad en eindelijk een waterput zijn tegenkomen.

76 likes

Ja, ik gebruik het sinds een jaar.
Het bevalt me goed en ik blijf het volgend jaar ook gebruiken. Je kunt op 2 manieren je punten verdienen; aantal stappen dat je wandelt, en je hartslag voor een bepaalde tijd. Er is ook een berekening die je kan doen voor wat voor jou de hartslag is die je dan moet hebben en voor hoe lang.
Bijv met 10.000 stappen krijg je 100 punten. 15000 is 200 punten. 7500 is 50 punten.
Nu weet ik ook vab mezelf: als ik een uur fiets op de hometrainer is mn hartslag zo dat ik precies na n uur 200 punten heb.
Ik heb dus bijna altijd mn weekdoel gehaald. Behalve wanneer ik ziek was of toen er een hittegolf was in de zomer.
Je weekdoel wordt ook aangepast, als je het haalt wordt het iets hoger en als je t niet haalt lager.
Ik betaal 3.50 per maand ervoor maar heb dus wel bijna elke maand 16.50 winst.
Je krijgt een seintje dat je het behaald hebt en dan mag je een cadeaubon uitkiezen. Voorheen koos ik altijd het tegoed sparen vooe bol.com bonnen (dat was 20 euro dus je moet dan 4 weken tegoed opsparen) maar nu kies ik zalando, dat is 10 euro dus heb je na 2 weken al. Je hebt best veel keus. Ik ben er erg blij mee iig. Als je nog vragen hebt laat me maar weten

5 likes

Zoo maar echt en dan tussendoor zo keihard ademen.

3 likes

Ah fijn! Echt een goede service van ze.

1 like

Brb even de zaadleiders van mn date doorknippen.

9 likes

Goedzo!!! Niet te geloven, wat een losers.

@anon44347600 Hebben jullie allebei een Fitbit? Ik heb een tracker die niet kan synchroniseren dus zou het dan via google fit of Strava moeten doen. Weet niet hoe en of dat dan werkt

Wilde bij de bakker wat lekkers halen, hij zei ‘ik heb alleen kerstkoeken’ maar ik verstond kersenkoeken dus dacht ait zin in kersen.
Was het zon vies mokkading :thumbsdown:

2 likes

Pff een vrouw bij onze aldi is zon act.
Iemand vroeg om flatbread toastjes. En zij zo " WAT VOORN DINGEN??"
En toen ging ze heel overdreven dr collega bellen " Weet jij waar die dingen liggen jaa ik dacht ook al wat voorn beest hahahaaa"
En toen ging ze helemaal tegen die klant die ze hielp " Weet jij wat dat zijn flatbread toastjes echt nog noooit van gehoord "
En toen ze ons hielp scande ze de lychees en zei ze " Wat is dit nou weer".

Ik had echt een soort omgekeerde cultuurshock.

48 likes

beest? ahhahaha jeezz

5 likes

Vanmiddag zouden m’n verstandskiezen worden getrokken maar zojuist afgebeld door die nieuwe maatregel. Jammer van m’n eigen risico dat al op was maar hey, nu geen kerst met alleen maar soep

2 likes

Ja dit heb ik gezien. Dus via Strava maar ben benieuwd of dat werkt en of ik dan Strava ook steeds aan moet zetten etc

Ah mijn vriend heeft Mortal Kombat gekocht zodat ik ook een keertje samen met hem kan gamen bij hem thuis. :heart: Ik heb niet veel met gamen eigenlijk maar een potje vechten vind ik wel leuk (of racen).

1 like

In zo’n geval loop ik altijd even naar de servicebalie en geef ik of mijn tas daar even af of ik meld dat ik producten in mijn tas heb die hun ook verkopen. Doen ze nooit moeilijk over.

2 likes

Hier heb je nu niets meer aan, maar bij de Appie (of winkel met een servicebalie) vraag ik dan meestal of ik mijn boodschappen daar even neer mag zetten en dat vinden ze altijd prima!

2 likes

Idd voor een volgende keer: ik doe dat best vaak en nog nooit problemen mee gehad! Ook wel eens gecontroleerd bij de zelfscankassa dat het nog in m’n tas zat en toen heb ik gewoon gezegd “oh dat heb ik net bij de Kruidvat gekocht dus die niet scannen” en toen was er niks aan de hand, ze hoefden niet eens een bon te zien. :woman_shrugging:t2:

1 like

Volgende keer gewoon doen! Of gewoon alleen melden want dat weet dat meisje ook dat jij al dingen in je tas hebt, mochten ze toch controleren bij de kassa dan kan dat meisje bevestigen dat je het al had.

1 like