Wat je even kwijt wil #45

Dat kan ! Maar je moet er best wel wat van in doen. Dus zorg dat je of minder melk of iets doet of meer droog spul haha

1 like

Ik ga denk ik slaap oordoppen op maat laten maken, die van HEMA floepen er iedere keer uit. Zijn best groot en ligt niet zo lekker op de zij. Maar slaap wel een stuk beter er door. Iemand ervaring er mee met op maat laten maken? Denk dat ik morgen even de beter horen bel sowieso maar ervaringen zijn fijn :heart:

80’s zijn terug! Want!!
Dit droeg ik ook vroeger maar dan met heftigere kleurtjes.
Zat wel erg lekker trouwens.

1 like

Deze dag lijkt geen einde aan te komen, wat een ellende zeg. Verveel me ook kapot. Hoop dat ik vanavond vroeg kan slapen en morgen een betere dag wordt

3 likes

Ik heb festival oordoppen op maat laten maken, volgens mij is dat precies hetzelfde principe maar wordt er alleen een ander filter ingezet. Nou dat is destijds dus echt de aankoop van het jaar geweest, ik heb er ontzettend veel plezier van gehad. Het is het geld helemaal waard. Hopelijk kan ik er volgend jaar ook weer heel veel plezier van hebben. :grin: Ik gebruik ze ook wel eens om te slapen, maar mijn filter natuurlijk bedoeld om wel te dempen maar ook juist gelijkmatig muziek door te laten dus dat werkt niet heel goed. Ze blijven wel altijd goed zitten, vallen niet uit en ik heb ook geen pijnlijke oren na een nacht dragen. Je kan ook gewoon op dat oor liggen zonder dat je er last van hebt. Ik overweeg wel eens om ook nog oordopjes aan te laten meten speciaal voor het slapen want het is wel heel fijn.

Die standaard oordopjes bleven nooit goed zitten en ik had na een avond altijd pijn aan mijn oren omdat ze te strak zaten enzo. Dat is nu helemaal over, ik kan ze de hele tijd dragen zonder last te krijgen en ze vallen ook niet meer uit. Het aanmeten gaat ook heel makkelijk en snel. Ze doen een soort kneedgum/klei in je oor om de vorm op te meten, dan blazen ze er nog even lucht doorheen om te kijken of ze echt goed luchtdicht zijn, en als dat zo is halen ze het er uit en gaan ze ze voor je maken. Al met al ben je misschien een half uur binnen. Je kan ook zelf kiezen van welke kleur en materiaal je het wil hebben, dus als je keuzestress hebt misschien iets langer, haha. Die van mij zijn doorzichtig met zilveren glitters. :sparkles: Oh en je initialen en naam worden er op gedrukt, en links/rechts. Heel handig en het voelt fancy haha. Ongeveer een week later zijn ze klaar en kan je ze ophalen, dan ben je er nog een een kwartiertje om te controleren of ze echt goed zitten. En dat is het! 10/10 would recommend.

10 likes

Na mijn avondeten had ik nog zoete trek en had nog een reep Tony’s liggen. Nu natuurlijk een halve reep op en misselijk :roll_eyes:

4 likes

Ik hoor allemaal mensen op straat juichen en schreeuwen, is er weer een of ander protest gaande?

Dit klinkt echt fantastisch! Waar heb je dit laten doen en wat kost het ongeveer?

1 like

wooow dit was echt precies waar ik naar opzoek was! Dankjewel dombo <3 heb je het bij een beter horen of iets laten doen?

1 like

Gisteren Kerstgezel.nl aflevering 1 gezien, echt lekkere serie wel. Zit genoeg tempo in en ook wel humor

@Clancy

Ik heb het bij de lokale audicien laten doen! Ik denk dat dat bij elke audicien wel kan en de meeste steden en dorpen hebben dat wel. Ik heb gewoon gebeld en gevraagd of ze dat hadden en toen kon ik meteen een afspraak maken. Ik was geloof ik zo’n €150 kwijt, er zit dan ook een soort garantie op dat als je er bijvoorbeeld eentje kwijt raakt je gratis een nieuwe krijgt.

Naast dat het lekkerder zit beschermt het je oren ook veel beter tegen harde muziek. Met die standaard oordopjes had ik toch vaak na afloop van een festival een pieptoon, omdat het dan net niet helemaal past en dus toch wat doorlaat. Sinds ik deze oordopjes heb heb ik dat nooit meer gehad :blush:

Ohja nog een toevoeging: het oordopje is dus zelf van een soort siliconen gemaakt en daar in zit een tunneltje met het filter. Je kan kiezen welk filter je wilt en als het niet goed is kan je dat later gewoon nog aanpassen voor een ander filter als je wil. Ik heb gekozen voor 25 dB demping, maar stel dat ik daar toch niet tevreden mee was dan had ik dat later ook kunnen aanpassen naar 20 of 30 db. Ze kunnen je daar ook heel goed in adviseren, als je zegt waar je het voor wilt gebruiken krijg je een advies welke demping zij denken dat voor jou geschikt is.

7 likes

haha die piep zit er bij mij standaard, maar oo ben zo blij om dit te lezen. van dit soort dingen kan ik mijzelf van binnen opvreten for no reason eigenlijk. Heb nu echt helemaal zin om morgen even te bellen met ze. Kwam ook een blogpost van Sint tegen en die was ook 150 kwijt! Dus ik houd zoiets gewoon in gedachten. echt super bedankt voor je lange posts :smiley: <3

1 like

Lol, vandaag was een collega aan het videobellen met iemand en toen ze ophing vroeg ze of ik hem kende, want het was wel wat voor mij. Maar ik had hem nog nooit gezien, dus toen zij ze: oh ik bel hem wel even op voor een onzinnige vraag, ga maar even uit beeld staan. Dus dat deed ze :joy:

Vond hem helaas niet zo knap :frowning:

8 likes

Mijn sollicitatiegesprek ging (na wat technisch gestuntel) echt goed en ik heb een heerlijk kerstpakket gekregen van mijn werk, deze meid is blij

31 likes

Ik had een Etsy-verkoper wat gevraagd en ik kreeg antwoord met als afsluiter:

Breast regards
:’)

En nee, het ging niet om een tietgerelateerd product

27 likes

Oh een kennis van mij is aan het oefenen met tattoo’s zetten maar het is echt dramatisch. Nu blijft ze vragen wanneer ik er een kom zetten :flushed: uhh

10 likes

Nooit?
Of als pasen en Pinksteren samenvallen en Jezus is neergedaald op aarde

10 likes

@grace wat zijn jouw gedachten bij de afsluiter ‘met warme groet’?
(en meer specifiek als ie onder een ontzettend kloterige mail staat?)

2 likes

Mijn portemonnee is leeg dus ik denk dat ik alles voor kerst binnen heb. In ieder geval genoeg drank

Nu nog op zoek naar elfjes die de zooi hier komen opruimen

3 likes

Huh werd net gebeld door een vrouw. Het ging heel snel, dat iemand een verrassing voor mij heeft geregeld. Het zou vanavond worden langs gebracht, maar het werd te laat. Of ik morgenochtend thuis ben. Ik heb niet goed verstaan hoe ze zich voorstelde /met welke bedrijfsnaam. Ik zit nu echt me hoofd hierover te breken wat het kan zijn. Moet ik ook nog tot morgenochtend wachten.

2 likes