Wat je even kwijt wil #45

Je kunt volgens mij niet meer dan 800 punten per activiteit halen dacht ik! Een vriendin van mij heeft de app ook, en ‘klaagt’ wel eens dat ze voor 100km racefietsen evenveel punten krijgt als 10.000 stappen zetten op een dag.

1 like

Nou haha ik zat hier maar te wachten op mijn Hema pakket, is het gewoon afgeleverd bij mijn ouders.
En nee, ik heb niet mijn ouders adres op gegeven. We hebben heel toevallig hetzelfde huisnr (in de 200 ook nog eens dus mega toevallig), en natuurlijk dezelfde achternaam…
Dus de DHL man dacht van o, dit pakket moet ik ook even afgeven hier (ze wonen gelukkig ook maar 2 straten verderop :rofl:)

Nee 200 :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Bedankt! Hmm als ik mijn huidige streak van 15k per dag volhoud dan zou dit wel wat voor mij zijn.

Alleen ik kan echt niet hebben dat het ineens 20k per dag wordt dan sterf ik, dus wilde dat even checken.

Pff, krijg net een appje van mijn vriend dat de vader van zijn beste vriend corona heeft. We hebben die vriend beide vrijdag nog gezien, uiteraard wel met afstand. Waarschijnlijk loopt het allemaal wel los want die vriend heeft tot nu toe nog nergens last van, maar knijp hem ineens wel een beetje :pensive:

De tv is vastgelopen op een Netflix film en dan moet ik altijd even de stekker eruit trekken maar ik heb me net geïnstalleerd op de bank. Opstaan met een zwangere buik is ook geen makkie dus nu staar ik maar naar een zwart scherm.

Oké mijn man kwam eraan en kon de stekker eruit halen maar had geen tijd om tien seconden te wachten om hem er weer in te doen. Dan maar wachten tot zijn vergadering over is.

Holy shit ging net kerstboodschappen doen en het was echt fucking mayhem gewoon, ben gesloopt.

Het goede nieuws is wel dat ik zowel sneeuwmannen als kaneelsterren heb kunnen scoren en een 2literpak chocomel, rum én slagroom dit keer om de kerstdagen door te komen.

17 likes

Heeft iemand nog tips voor een online sollicitatiegesprek? Ik heb er zometeen een en heb dit nog niet eerder gedaan, ben van mezelf ook redelijk ongemakkelijk dus ik stress hem wel :joy:

Gadver echt? Ik had wel gehoord van steekpartij bij een supermarkt, zag de heli enzo dus al naar genoeg, maar met deze aanleiding… (er even vanuit gaande dat het dezelfde supermarkt was maar mag toch hopen dat er maar een zo’n incident was vandaag)

Zet je laptop op een standaard of stapel boeken zodat je niet zo’n gekke onderkinview hebt. En verder is het eigenlijk best wel hetzelfde als normaal. Ontspan, komt vast goed! Succes

2 likes

Zorg voor een nette achtergrond, goede belichting en dat je recht in het scherm kijkt ipv schuin of van onder oid. En eventueel oortjes met een microfoon op standby houden mocht het geluid niet goed zijn. Heel veel succes!

2 likes

Mijn moeder haalt vega en vegan steeds door elkaar dus nu zegt ze dat ze langs drie verschillende supermarkten is geweest voor ~onze~ vegan kaas en weet ik veel wat. Nou dat wordt een plantaardig kerstmaaltje dussss (wel lief van dr hoor, maar ik wil kaas).

5 likes

Ah gadverdamme wat een narigheid

omg ik word echt GEK van mijn moeder op instagram. Ze probeert een soort van interieur-insta te hebben en heeft nu in haar bio staan ‘DM for collab’ :upside_down_face: (ze heeft 500 volgers ofzo)
en ze tagt mij ook de hele tijd in allemaal dingen, net nog in een post van een vriendinnetje van vroeger die ik echt nooit meer spreek? Heel awkward dus nu heb ik haar geblokkeerd, sorrynotsorry

62 likes

Ik zie veel van zulke jassen nu… maar hij doe je ze dan aan? Je trekt het over je hoofd?

In november heb ik ergens 2 weken gewerkt. Daarna kreeg ik een andere baan aangeboden en heb ik ontslag genomen per 1 december. Dit was voor iedereen het makkelijkst en zo hoefde ik ook geen salaris terug te betalen over november en kon alles voor december worden stopgezet. Krijg ik gister opeens een heel maandsalaris over december. Dus ik heb direct m’n vorige baas gebeld; helemaal verbaasd zegt ie: ja, je was ook opeens weg, was allemaal onduidelijk wie wat nou moest doen. Terwijl ik of had nagevraagd of ik HR oid nog extra moest mailen, maar “dat was allemaal niet nodig”.

Nu hoop ik maar dat ze t snel regelen, en ik wel mijn opgebouwde vakantiegeld krijg, en dat ze een juiste jaaropgave maken en ik dus geen gedoe krijg met de belastingdienst en geen toeslagen enzo hoef terug te betalen. In theorie zou dit natuurlijk allemaal niet hoeven, maar zo net op de grens van 2020-2021 vrees ik t ergste :grimacing:

Ja

7 likes

Zou je die Monin siropen ook gewoon door de browniemix kunnen gooien? Of proef je dan niks

Nog belangrijker: hoe trek je dit uit zonder je trui mee omhoog te trekken en iedereen en z’n moeder je boobs te flashen??

11 likes

Niet

4 likes