Wat je even kwijt wil #45

Die kaneelsterren zijn echt veel te lekker

7 likes

Wij hebben sinds kort een zwerfkatje bij ons appartement rond lopen en die gaat dan onder het gebouw zitten waar alleen grond en palen zitten want daar zit ergens een gat waar ze door kan.

Nu heb ik gisteravond een mandje en voer en eten op ons balkon gezet en ik zag vanochtend dat ze alles opgegeten heeft :two_hearts:

30 likes

Wat is jullie favoriete quiche/hartige taart? Liefst niet met geitenkaas want wil een salade geitenkaas/peer als sidedish. Hit me uppp

1 like

Omg hahah laatst ging er ineens KEIHARD vuurwerk af, het was enschede vuurwerkramp over again. Nee natuurlijk niet maar het klonk echt zo hard. Zat toevallig met mn vriend aan de telefoon en ik zei omg!! En hij zei hello hello?! Mn bff zat naast me en toen besloten we te doen alsof het een soort echte bom explosie was. Misschien moet dit in het opbiecht topic maar ik moet er zooo hard om lachen telkens. Hahaha. Mn vriend kan er nu gelukkig ook hard om lachen. Oke dit is helemaal niet grappig als ik schrijf.

2 likes

In Nederland staan de horende gebarentolken live naast de sprekers. Dus daar zit niemand tussen.

2 likes

Spinazietaart :heart:

1 like

Broccoli brie quiche! Is een recept van allerhande

1 like

Ja broccoli heeerluk

Ik vind de hoeveelheid ingrediƫnten voor de bodem echt als heel veel klinken. Maak je dan een vierkante meter bodem? Of is het een dubbele bodem.

Sorry ik wil het recept niet eens maken, maar ik ben wel nieuwsgierig. Vooral de combinatie met weinig vulling wekt mijn interesse.

1 like

Mn nieuwe favoriete chips :sob::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Ja het recept wekt bij mij ook vragen op, daarom ben ik ook op zoek gegaan naar een ander recept. In het cafe zelf zag de taart er normaal uit(vergelijkbaar met een cheesecake qua verhouding). De taart had geen dubbele bodem.

Er was vanmiddag een klein kerstpakketje binnengekomen van een of ander bedrijf voor de vorige bewoonster (is ondernemer, dus zal wel iets van een relatiegeschenk zijn). GeĆÆnspireerd door het opbiechttopic maar gewoon zelf opengemaakt, want ze woont hier al twee jaar niet meer dus zo goed zal de relatie ook niet zijn als ze het nieuwe adres niet hebben. Zit het dus vol met Tony’s Chocolonely mini’s :heart_eyes::heart_eyes: omg jackpot

58 likes

Jaaa ik ben vanmiddag gebeld door het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb en ben uitgenodigd voor een 2e gesprek!!

72 likes

Heb even helemaal opgeschreven welke outfits ik voor Harry styles en Lil nas x ga ontwerpen voor het met gala zodat ik het dan niet vergeet. Stel ze vragen mij om hun outfits te ontwerpen dan ben ik inieder geval voorbereid.
#dreambig #loa #visionboard

14 likes

Ah ik wist niet waar het recept vandaan kwam. Klinkt eerder iets voor vijf bodems. Dat andere recept klinkt wel goed!

@Memphis

Toch geen mondkapjesruzie
3 likes

Nou ik heb net voor het eerst in m’n leven de huisartsenpost gebeld. Voelde me vet schuldig maar ik had al een paar uur druk en pijn op m’n borst en begon er toch wel een beetje zenuwachtig van te worden, maar ze waren superlief. Ik werd teruggebeld door een dokter en die concludeerde dat het in ieder geval niet m’n hart is en dat ik gewoon kon proberen te gaan slapenšŸ‘ŒšŸ»nouja sorry lekkere dagboekpost weer dit, moest het even van me afschrijven

23 likes

Alleen maar goed dat je gebeld hebt! Liever teveel dan te weinig. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

1 like

Echt zin om vandaag niks uit te voeren

7 likes

Ah de muis op mijn dak is zooo actief ā€˜s nachts, de hele nacht. Ik slaap nu met oordopjes maar wordt er soms alsnog wakker van. Hij is veel aan het knagen, ik ben bang dat ie door de zolderbalken heen knaagt en dat ie straks binnen zit. En dat m’n dak instort :’)