Wat je even kwijt wil #45

Ik ben aan het kijken naar huizen op funda. Voor het geval ik de staatsloterij win. Elk jaar trap ik er weer in en elk jaar ben ik weer teleurgesteld :sweat_smile:

8 likes

Ik zit te wachten op de uitslag van m’n coronatest en de koelkast is leeg. Dat wordt dus 4 dagen Thuisbezorgd en niet koken. Wat jammer nou

6 likes

Wat is jullie allerlievelings albert heijn wijn?

Lindemansss

2 likes

fantimi

1 like

Ik ben bij mijn ouders voor kerst en mijn vader vertelt net dat ze laatst samen zooo’n leuke serie hebben gekeken. Iets over Parijs ofzo. Hebben ze dus met z’n tweeën Emily in Paris zitten bingen hahaha heb in tijden niet zo hard gelachen. Heb wel verteld dat het niet per se bekend staat als een goeie serie, maar ze vonden het echt geweldig leuk hahaha zo schattig dat ze dat hebben gekeken en er nu zooo enthousiast over zijn.

61 likes

Ik heb nog steeds geen cyclus terwijl ik al vanaf maart anticonceptiemiddel vrij ben :sob::sob::sob:

Ik haat mijn werk omdat ik gepest wordt :sob::sob::sob:

Het is mentaal zwaar op t moment :frowning:

Omdat mijn vriend en ik vanaf morgen iedere dag bij familie zijn, vieren we vanavond al kerst met zijn tweeën. We beginnen zo al met voorbereidingen voor het koken en als we borrelhapjes op tafel zetten, hebben we ook wat cadeautjes voor elkaar! Nu al zoveel zin in :heart:

10 likes

Ben nog vrij productief geweest. Nu even pauze met popcorn :joy:

1 like

Berberana :heart:

2 likes

de puglia is nu in de bonus, maar de sangiovese is ook echt :two_hearts:

2 likes

Deze is lekker!:

Puklavec & Friends Sauvignon Blanc - Pinot Grigio

1 like

Undurruga/ Aliwen inderdaad en vind Mesta lekker, vooral de Verdejo

1 like

Word je gepest op je werk? Door volwassenen? Jeetje wat naar. Kan iemand je daarbij helpen op je werk?

Ja ik raad wel af om echt vettige dingen te eten, zoals oliebollen of frituur. Gewoon even gezond om de darmflora een handje te helpen. Maar vooral ervan genieten dat je weer kunt eten zonder bang te zijn de hele dag op de wc te zitten.

1 like

Haha ik ging hardlopen maar had vanaf eerste sec al het gevoel dat ik in drijfzand liep. Een dag ertussen is niet genoeg en twee minuten warmlopen al helemaal niet. Lesson learnt.

Gebeurt vaker dan je denkt

4 likes

Oh wauw wat fijn, hier dus echt niet! Maar goed had me daar mentaal al op voorbereid :rofl: Rest haalt mijn vriend maar lekker hoor, helemaal klaar mee nu haha

1 like

Wow mijn vriend heeft twee kerstpakketten in een grote doos gehad. Dus allemaal eten. Nu heeft hij heel specifiek dingen er uit zitten zoeken wat mijn ouders lekker vinden en dat mag dan daar heen. Omdat vorig jaar een hoop naar zijn ouders is gegaan :joy: wel schattig. Nu heeft hij een bult met vreten en ik een hoop gevaar in huis.

2 likes

Deze zijn heeeel lekker en in de bonus :money_mouth_face:

3 likes