Lekker weertje weer vandaag
Hang Youth! Dus waarschijnlijk sta ik na een kwartiertje ook weer buiten haha
Ik kijk 3fm serious request op tv en wow superslim dat ze een qr code in beeld zetten om te doneren
Jij ook super veel succes! We kunnen dit Straks lekker genieten van de feestdagen en eventjes helemaal niets hoeven.
Haha ja! Ik kreeg een ‘dankjewel pakket’ van radio NH. Vriendin had mij opgegeven. Superlief, niet verwacht.
Succes ik hoor dat hier bij t winkelcentrum verkeersregelaars staan.
Nou ik ga terug naar bed denk ik, kom net vab de fysio en doet me nu toch veel pijn omg en ben ook nog ongesteld dus alles pijn jezus haha.
Ohnee moet op de bank wachten op mn secret santa pakketje
Met chocola en een dekentje dan maar
Ik keek zo op tegen boodschappen doen vanwege alle berichten hier maar er waren vijf andere klanten in de hele winkel en bij de kassa’s zelfs niemand
Mijn vriend is kerstboodschappen aan het doen. Word ik elke 5 seconde geappt welke zalm? Welke roomkaas? Bedoel je dit of dat?!
Ik heb alles binnen voor m’n kerstdiner!! Rij stond tot om de hoek maar ging best wel snel en binnen kwartiertje stond ik weer buiten
Ik zag en stukje dat maan ging optreden en de dame op gitaar het even kwijt is. Dat ze haar op weg helpen. Ik ben zo gespannen en gestresst dat ik moest huilen van dit lieve moment.
Voor mensen met een gezicht
Ik moet voor kerst een salade maken, ik ben alleen zo’n noob met salades. Het moet naast een witlofquiche. Iemand een briljant idee hier misschien?
Zat laatst al te zeiken over de hoeveelheid tijdschriften in mijn huis en was er klaar mee. Alles erbij gepakt een doorgelezen en in een mapje gestopt wat ik wil bewaren voor inspiratie etc. En zometeen ga ik een doos vol brengen naar de papiercontainer, yay. De rest gaat naar de kringloop en dan blijft er alleen nog een stapel Linda’s en een mini stapel van de Vogue over. Super chill.
Ik moet zo naar de supermarkt en ik zie er zo tegenop. Ben echt bang gewoon voor de drukte die er gaat zijn.
Meestal als je rond lunchtijd valt het wel mee.
Ligt aan je supermarkt, ik ben zelf omgekeerd
Haha hier absoluut niet!
Ohh jaloers! Ik was te laat Wel een heerlijk vooruitzicht ja!
It’s payday en ik heb zo’n zin om lekker kerstcadeaus voor mezelf te kopen van m’n eindejaarsuitkering heb kapot hard gewerkt de afgelopen maanden, dus vind dat ik het verdien.
Als er nog iets is waarvan je denkt: dit. moet. je. hebben. Let me know . Mag alles zijn, spelletjes, beautyspul, schoenen, tas, pyjama’s, sieraden, decoratie.