Ik ben m’n wereldberoemde gravad lax met bietjes, dragon, dille, gin en citroen aan het maken en nu pas voel ik me feestelijk!
Ik heb patat en een broodje kroket gehaald en dat eet ik nu op de bank met een ijskoude liefmans erbij. Een van de betere beslissingen uit mijn leven
Ja ze zijn wel heel leuk maar ik zie mezelf ze niet steeds aan en uit trekken haha!
Ik heb al de hele dag last van koopdrang. Ik wil iets kopen maar ik weet niet wat.
Koop een cadeau voor mij, ik wil wel graag een auto
Die moet ik ook nog kopen maar helaaaaaas.
Ik ook niet, echt bij elk huwelijk is dat de dresscode. Lekker dertien in een dozijn, meid.
#blackclothesmatter
Neet oét Lottum staat op 1 bij serious request
Ik heb echt zo’n tyfushekel aan dresscodes. Hoezo denk je dat je het recht hebt iets te zeggen over hoe ik eruitzie. Bemoei je met je eigen
Jup pastel is voor saaie huwelijken en vrouwen van 30+ die helemaal into schattige tekenfilmachtige shizzle zijn.
Zolang het geen beige thema is, is het nog enigszins te verhapstukken #veenlijkkleding
Omg mijn huis wordt in februari verbouwd, ik krijg vloerverwarming, een nieuwe keuken, nieuwe vloer, alles en mijn huur wordt niet verhoogd. En mijn huisbaas regelt vervangende woonruimte en “het mag mij niks kosten”. Deze huisbaas lijkt te mooi om waar te zijn??!
Je was je tijd ver vooruit toen je die Harry-avatars voor me maakte. Ik mis m’n Harry-avatar wel, had ik hem nu weer een kerstig pakje aan kunnen doen.
En terecht na al die ellende met de vorige huurbaas! Ben zo blij voor je!
Je brengt me op een idee haha
lollll (het is wel in een vakantiehuisje though, gelukkig lopen ze alleen in het park hahaha)
Ik ben echt een bodemloze put vandaag. Meer eten graag
Je leven wordt nóg beter als het een kerstbrood van de bakker is (als je dat nog niet had)
Mijn bakker doet nog wat amarena kersen onder het spijs en een laagje witte chocolade er bovenop