Wat je even kwijt wil #45

Gewoon bij de appie!

1 like

Ik speel Beverbende met m’n ouders, maar m’n vader heeft door MS oa geen korte termijn geheugen meer dus je kan gewoon niet verliezen van hem hahaha. Snap niet waarom hij het nog leuk vindt om te spelen.

19 likes

Hahaha ahhh

1 like

Ik moest daarnet naar de Albert Hell en het viel me 100% mee voor 24 december. Mijn werk ook trouwens, slechts 2.5 uur overgewerkt vandaag.

5 likes

Mijn vriend is soms zo’n drol. Krijgen we net een brief dat zn auto niet meer verzekerd is. Alle mails daarvoor kwamen op een e-mailadres dat hij amper nog gebruikt… :expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless:

2 likes

Vriend komt zo naar me toe voor kerstavond, maar z’n band is lek dus hij is een uur later. Sneu voor hem maar vind het stiekem wel fijn want nu kan ik nog even opruimen en douchen, het is hier namelijk echt een zooi :speak_no_evil:

2 likes

Ik ga nu naar mn bff. En we denken allebei dat we zwanger zijn wat nergens op slaat. Want we moeten allebei gwn veel schijten :joy: Merry xmas…

15 likes

:heart_eyes:

1 like

Ik zou ze nu uir de oven halen ze zijn al mooi goudbruin.

44 likes

Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen toewensen. :heart::christmas_tree:

26 likes

Dat blaadje sla ook :smiling_face_with_three_hearts:

Oh ik heb hier al meerdere goede verhalen over gehoord!! Ben heel benieuwd nu, ben over het algemeen fan van al hun biertjes

Vandaag ontknoping bij…
Stay true to Rudy!! :v:t2:

1 like

Ik moet wederom huilen bij serious request, waarom ben ik zo overemotioneel deze week pfff

3 likes

Same

1 like

Uur voor uur, dag voor dag, komt goed :relaxed:

2 likes

Heb je geen krant of oud tijdschrift?

1 like

Ik heb een ā€˜kerstdiner’ gemaakt voor mezelf en m’n vriend met van die AH Excellent producten en ik vond het verrassend lekker

3 likes

Oooh zo cute :heart:

Wooh ik had ook voor vanavond zonder goed te kijken iets meegenomen bij de AH, maar het was megalekker! Vraag me af of het de andere dagen lekkerder is, als iemand er echt zijn best op heeft gedaan. :sweat_smile:

1 like