Wat je even kwijt wil #45

Heb je Sander gezien die met zijn opa belt? :sleepy:

2 likes

Is de verrassing er al?

Ik heb zojuist m’n eerste concertticket voor 2021 gekocht en ik ben nu al sikeddd :star_struck: Gelijk uitverkocht natuurlijk want maar 30 zitplaatsen maar ok. Geen idee hoe het er dan voor staat misschien kan het niet eens doorgaan maar gewoon 't idee alleen al maakt me blij

14 likes

Waarvoor?

Bij elke post zie ik het kerstmutsje van stand veranderen en het lijkt wel alsof het langzaam zakt :santa:

1 like

Ik ben blij dat ik voor een bepaalde stream geen 20 dollar heb neergelegd. Een optreden van 37 minuten die je slechts enkele dagen kan terugkijken vind ik niet bepaald punk. :joy:

Als mn vriendin morgen avond als ik bij haar ben zegt “Ohja ik ga zo ff de boodschappen halen” word ik leip.

2 likes

Lekker weertje weer vandaag :upside_down_face:

Hang Youth! Dus waarschijnlijk sta ik na een kwartiertje ook weer buiten haha

2 likes

Ik kijk 3fm serious request op tv en wow superslim dat ze een qr code in beeld zetten om te doneren

Jij ook super veel succes! We kunnen dit :muscle:t3: Straks lekker genieten van de feestdagen en eventjes helemaal niets hoeven.

1 like

Haha ja! Ik kreeg een ‘dankjewel pakket’ van radio NH. Vriendin had mij opgegeven. Superlief, niet verwacht.

11 likes

Succes ik hoor dat hier bij t winkelcentrum verkeersregelaars staan.

Leuk!

Nou ik ga terug naar bed denk ik, kom net vab de fysio en doet me nu toch veel pijn omg :sob: en ben ook nog ongesteld dus alles pijn jezus haha.

Ohnee moet op de bank wachten op mn secret santa pakketje :heart_eyes:
Met chocola en een dekentje dan maar :innocent:

3 likes

Ik keek zo op tegen boodschappen doen vanwege alle berichten hier maar er waren vijf andere klanten in de hele winkel en bij de kassa’s zelfs niemand :star_struck:

10 likes

Mijn vriend is kerstboodschappen aan het doen. Word ik elke 5 seconde geappt welke zalm? Welke roomkaas? Bedoel je dit of dat?!

23 likes

Ik heb alles binnen voor m’n kerstdiner!! Rij stond tot om de hoek maar ging best wel snel en binnen kwartiertje stond ik weer buiten

2 likes

Ik zag en stukje dat maan ging optreden en de dame op gitaar het even kwijt is. Dat ze haar op weg helpen. Ik ben zo gespannen en gestresst dat ik moest huilen van dit lieve moment.

2 likes

Voor mensen met een gezicht