Wat je even kwijt wil #45

Ja je hebt ook gelijk, ik zal ze morgenochtend allebei ff appen en dan zien we wel🤷‍♀️

1 like

Wie vroeg er laatst ook alweer om oude telefoons voor een goed doel ofzo? Ik heb net een oud kastje opgeruimd en heb er 6 oude telefoons uitgetoverd haha.

2 likes

Oh gelukkig :heart::heart:
Ik wens jullie een hele fijne kerst samen :kissing_heart:

2 likes

@joe had hier over gepost in het durf te vragen topic!

1 like

O ja gevonden, dankje!

1 like

Ik ook niet dus je bent iig niet de enige :woman_shrugging:t2: Ga vanavond een kerstfilm kijken en koekjes versieren in de hoop dat dat het wat aanwakkert

Ik voel de kerst ook niet zo. Gisteren kerstkoekjes gebakken en vanavond cadeautjes uitwisselen met mijn vriend, maar meh. Volgend jaar beter.

Sowieso, want dan ga ik gewoon de hele familie uitnodigen in ons net gekochte huis :+1:

3 likes

Ik ben nu al weer helemaal klaar met dat show me a picture of. Heb zin om overal te reageren met ‘Je kut’

39 likes

@Vaiana @tessel @TantePollewop @clairdelune @Hippe_kikker @California @Falkor @Geranium @macaron
Thanks voor jullie lieve berichtjes! :two_hearts: :kissing_heart:

Heb net even lekker een rondje gelopen met m’n zusje door het bos en ga nu nog even lekker een boek lezen. Voel me gelukkig een stuk relaxter dan een uur geleden!

10 likes

Ik ben tinderen in het dorp van mn ouders en alle vrienden van mn broertje zijn zooo goed opgedroogd :hot_face: nu ik nog

15 likes

M’n moeder en ik hebben ieder jaar moeite met kerst maar doen wel ons best om er alsnog wat van te maken. De afgelopen tijd was het alleen zo druk met werk/mijn aankomende verhuizing dat we al een week een poging doen om de kerstboom op te tuigen, maar er telkens geen mentale én fysieke energie voor hadden.

Nu, op kerstavond, staat ie nog steeds helemaal kaal in een hoek van de kamer. Dieptepunt wel dit :woman_facepalming:t4:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: als iemand zich niet schuldig moet voelen ben jij het wel! Makkelijk gezegd, I know. Maar je staat altijd voor iedereen klaar dus tijd nu (letterlijk) voor jezelf! Hopelijk kun je vandaag lekker plannen zoals jij wilt en er echt van genieten want dat verdien je echt

1 like

:joy:

1 like

Pffff janken

1 like

Het cadeau wat ik van mn man zou krijgen zou niet op tijd aankomen want komt uit Engeland en het valt net TOCH door de brievenbus
Wat een Christmukkah miracle dit

10 likes

Waarschijnlijk zeggen ze dat ook over jou :heart:

2 likes

zooo die Ijndejaars van brouwerij t’ij is echt :ok_hand:

2 likes

:heart::heart: lief

Ik ga ff stuk lopen buiten dat helpt vast

:kissing_heart::kissing_heart:

1 like

It’s your lucky day, ik wou net karton en papier gaan weg brengen maar ik heb hem net op tijd voor je uit de bak gevist. Stuur me even een pm :blush:

2 likes

Ik was net in twee supermarkten en het was…rustig?

Not complaining!

3 likes