Wat je even kwijt wil #45

Ik heb het ookal twee keer moeten doen. Met zweethanden haha.
Alleen zijkanten met tondeuse, de overgang is wel lastig naar het wat langere haar.

Laatste keer viel wel mee hoe het eruit zag.

Tip, begin niet meteen te kort, je kan altijd korter gaan.

Hahah succes!! Ik wil ook heel graag het haar van m’n vriend knippen, volgens mij durft hij het nog niet aan maar ik denk dat het een kwestie van tijd is tot hij het zelf ook te lang vindt worden. Ik geef het 2 weken :full_moon_with_face:

Laatste verzend dag van bestellingen voor de kerst. Ik ben echt zoooo moe maar ondertussen ook echt zo trots op mezelf dat ik het voor het grootste gedeelte alleen heb geflikt afgelopen weken.
Alleen die laatste loodjes zijn loodzwaar :joy:

10 likes

Ik moet straks wat kleine boodschappen halen en ik zie er tegenop. Echt geen idee hoe laat ik het beste kan gaan ook.

Ik wil dus vang 09:30u beginnen met werken. Ik ben alleen zo moe dus zit nog lekker op de bank.

Ochtenden zijn juist vaak druk vind ik!
Ik ga meestal uit mijn slaapdienst boodschappen doen en dat valt vaak tegen hahah. Maar nu met corona en bijna kerst en vakantie zal het nog wel extra druk zijn helaas

Echt fijn dat alleen boodschappen moeten doen, kan mijn vriend lekker naar de winkel terwijl ik op de bank blijf liggen

4 likes

Ik was vanmorgen om 7 uur in de supermarkt want ik had het hetzelfde plan als blijkbaar iedereen en het was verschrikkelijk. De winkel was nog geen 5 minuten open en zĂł veel mensen. En ze hadden ook nog niet alles dus ik moet nog een keer naar een andere vandaag. Daar ben ik me nu mentaal op aan het voorbereiden, lol.

Join the club! Ik vond mezelf al zo lief voor mezelf dat ik volgende week vrij heb genomen (doe ik normaal nooit), maar wil alleen maar slapen, wijn drinken, koekjes bakken en kerstkaarten schrijven deze week.

1 like

Ik zorg voor het toetje met eerste kerstdag bij m’n zus. Dus ik heb net een monchou taart staan maken en stuurde een foto naar m’n zus: nou, hopelijk overleeft deze een uur in de auto morgen!
Krijg ik terug: eeeh, je weet dat het overmorgen eerste kerstdag is? :sweat_smile:

:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3: Mijn brein, jezus.
Nu hoop ik dat de taart en de autorit overleeft en overmorgen nog lekker is :joy: Ik vind monchou taart de 2e dag het lekkerst dus beetje jammer dit.

Edit: sorry @macaron, geen idee waarom ik op jou reply

9 likes

Monchoutaart is altijd lekker, zelfs na 3 dagen. En anders moet je m nu zelf opeten en voor vrijdag een nieuwe maken, wat moet dat moet he.

20 likes

Hahaha, ik duim iniedergeval voor je dat alles goed komt met de taart!

1 like

Ik denk dat ik vanavond om 20.15 ofzo ga. Hopelijk is het een beetje te doen. Heb geen speciale dingen nodig, maar kan echt niet meer tegen drukte.

1 like

Shit ik wilde de supermarkt vermijden maar heb echt fietslampjes nodig (en wattenschijfjes maar soit) want zit ook niet te wachten op een boete
 ik probeer het rond 12.00 wel

Ik mis de tijd waarin ik op Utrecht CS wachtte om een goede vriendin of vriend op te halen en wij elkaar een omhelsden terwijl de wereld voorbij raasde. Het goede leven staat stil en alleen covid-19 neemt nog de sneltrein. :confused:

23 likes

Jezus wat is met me aan de hand? Oudere uurtje bij serious request. En ik zit weer te janken.

7 likes

Ja ik heb eten nodig voor vanavond dus ik moet wel vanmiddag


@GEEZ haha ik heb al heel vaak een traantje weg moeten pinken :’) zo emo de laatste tijd

1 like

Ik ben vanochtend twee keer gebeld door een anoniem nummer, echt ik hĂĄĂĄt dat. En laat dan tenminste een voicemail achter

6 likes

Preitaart! Kan je meteen met je prei paraderen

2 likes

Heb je Sander gezien die met zijn opa belt? :sleepy:

2 likes