Wat je even kwijt wil #45

Mijn vakantie bestaat uit in bed liggen en op de bank zitten. Heerlijk :joy:

3 likes

Aarghhh ik ben nog steeds aan het uitstellen. Oke ik ga nu! Het regent dus hoop dat de mensen van suiker wachten tot het droog is.

1 like

Ugh ik ga ook nu :sweat_smile: succes!!!

Ik was te laat met kerstkaarten kopen maar nu heb ik hele leuke kaartjes en allemaal vet mooie stickers besteld om in januari naar mā€™n vriendinnen te sturen. En dan misschien ook nog een theezakje en een droogbloem ofzo erbij, heb er helemaal zin in al.


@morale wat vet!

7 likes

Ja en natuurlijk begon ik ook weer te janken :sob:

2 likes

Ik zit ook al zo lang op de grond en heb pas 4 cadeaus ingepakt :broken_heart: ik haat cadeautjes inpakken ik zie gewoon niet in hoe het handig kan, ik gebruik altijd zo veel papier en plakband

1 like

Een vriendin van mij is haar beide opa en oma verloren deze week en ik heb met een paar vriendinnen een kaart en cadeau opgestuurd. Ze heeft dit gekregen, ik ben zoooo boos en Greetz is onbereikbaar

Oh echt?? Welke winkels dan? Ik kijk uit op de Lidl en daar lijkt geen hond te zijn

Vervelend dat het is misgegaan, maar een foutje kan gebeuren toch. Zeker als het zo druk isā€¦ Wordt vast wel opgelost en je vriendin kan het idee wat jullie hadden vast waarderen!

14 likes

Succes! En sterkte :sweat_smile:
Denk aan dat fijne gevoel als je weer thuis bent met al je boodschappen haha.

1 like

@macaron ben al terug en het was rustig! En alles wat ik nodig had was er nog :smiley:

2 likes

Ik vind het bij een condeolance kaart echt niet kunnen eigenlijkā€¦ stel dat Hans die nu krijgt, dat is toch ook supervreemd

Oh super chill! Ik moet alleen nog bagels hebben want die zijn tot nu toe overal op, en was op zoek naar van die kleine tulbandjes met poedersuiker maar die hebben ze dit jaar volgens mij nergens. Maar wel heel veel kaasjes, misschien vanavond meer geluk.

1 like

Oke ik kan niet aanraden om naar de supermarkt te gaan nu. Mijn god, de AH XL was echt zoooo vol. Ben er super snel doorheen gevlucht voor mā€™n pakje boter en eieren :weary:

2 likes

Zou niet moeten kunnen nee, maar kan me voorstellen dat het in deze drukte toch gebeurt. Vraag me ook af of het voor Greetz een andere kaart is dan een felicitatie, qua afhandeling bedoel ik. Denk eigenlijk dat daar voor hen geen verschil in zitā€¦ Is weer anders dan een overlijdensbericht met een rouwenvelop, daar is echt zichtbaar dat het om een rouwkaart gaat.
Maar idd, zou niet mis mogen gaan!

17 likes

Ik ging net door de wasstraat met mijn kleine oude bakkie en rekende het goedkoopste wasprogramma af. Maar ik kreeg de allerduurste met allemaal fancy wax en bandenzwart enzo. Mijn auto voelt nu helemaal chique.

8 likes

Ja er stond hier ook een rij, inclusief dranghekken.
Closest Iā€™ve been to festivalvibes this year though

14 likes

Omg dag nr 11 van mā€™n nonstop werken marathon is voorbij, nu nog de laatste kerstboodschappen en ik heb vakantie!
Alleen hoor ik net dat mā€™n schoonouders een beetje een bende hebben gemaakt van de planning dus waarschijnlijk zitten we 3 dagen samen thuis, echt zo suf. Mijn familie is allemaal in het buitenland dus het wordt een hele rustige kerst zo. Echt een domper zo last minute.

ooh ik had nog geen kerstcadeau voor mijn vriend en nu liep ik net langs een koreaans afhaalzaakje en ze hebben gewoon een soort feestelijk kimchi pakket!! Hij houdt zo van kimchi, echt top dit

18 likes

@Dombo echt super bedankt nog voor je post van gisteren. Heb hier contact opgenomen met de hoor winkel en heb 11 januari afspraak (duurt wat langer vanwege rona omdat ze dicht op je moeten staan) moet van te voren ook mijn oren laten checken of ze niet verstopt zijn, dus gelijk huisarts gebeld en die gaat ze morgen ff checken :sunglasses: heb nu echt al zin in die doppen :clap:

4 likes