Wat je even kwijt wil #45

Ik heb net ergens wat besteld maar ik krijg geen bevestigingsmail irritaaaaant

@August Dat klinkt ook echt als veel en zwaar
 Kun je even je rust pakken of iets doen om bij te komen? Huilen, iemand bellen, in bad, schrijven of slapen? Of je ziek melden een paar dagen? Sterkte!

Kutkutkut ik heb net via fb een leuke jas gekocht via een advertentie. Nu check ik die site en het ibannummer, blijkt het geen zuivere koffie. Heb voor de zekerheid mijn spaargeld naar mijn andere bankrekening gestort maar kunnen ze nu geld van mijn rekening waarmee ik heb betaald halen? Misschien een hele stomme vraag hoor, maar hoor ook zo vaak vage verhalen over dat 1 cent overmaken en vervolgens een lege rekening.

Iemand hier verstand van Spotify? Ik heb echt iets heel irritants, hij stopt na ongeveer 40 minuten mijn playlists
 ik moet dan helemaal uit de app gaan en alles weer opnieuw aanzetten. Baal echt want heb het nodig voor werk en kan er maar niet uitkomen waar t aan ligt :expressionless:

Heb je misschien een sleep timer ingesteld? Als je het afspeelscherm (dus de albumfoto en waar je kan pauzeren enzo) dan staat er rechts een maantje.

1 like

Een scene van 4 minuten en ik huil tranen met tuiten. Omg ik ben zo lichtgeraakt met films en series.

Zsm contact opnemen met je bank voor advies denk ik?
Hopelijk valt het mee, succes iig!

1 like

Ik ga morgen gelijk bellen. Kreeg net ook al een mail met “Hey Daan, dank voor je bestelling” ik heet geen daan :roll_eyes:

Voor zulke zaken zijn banken in principe 24/7 bereikbaar, ik zou meteen even bellen als ik jou was! Better safe than sorry

3 likes

De meeste banken hebben ook een fraude-nummer, dat je buiten openingstijden kan bellen. Misschien gelijk even doen als je nu tijd hebt?

2 likes

Kan je niet nu alvast je rekening blokkeren oid in je app?

1 like

Ik heb al 2 dagen een stijve nek ben er zo klaar mee :sob: zit nu maar te wachten tot mijn pijnstiller wat werkt zodat ik hopelijk met niet al te veel pijn kan gaan slapen

Een jongen die ik nog kende van het begin van mijn studietijd heeft zich de afgelopen jaren langzaam ontpopt tot FvD-fan, inclusief lange verhalen op social media. Ik kijk af en toe op zijn socials om te zien wat voor woordenkots hij dan weer online heeft gezet, was nu vooral benieuwd hoe de ondergang van Thierry Baudet hem is vergaan. Maar hij heeft zijn account op privé gezet dus ik kan niet meer stiekem kijken en er om lachen :frown: daar gaat mijn koffiepauzemomentje

10 likes

nee helaas niet :frowning: Maar lees nu in de krochten van internet dat meer mensen sinds deze week last hebben, dus misschien moet ik gewoon even afwachten


Ik heb zojuist ABN geprobeerd te bellen via hun 24/7 nummer maar krijg een bandje dat ze zijn gesloten :roll_eyes: Heb ik weer

Haha m’n vriend lag al in bed, kom de slaapkamer in, hij lag helemaal onder de deken, met de tv nog zachtjes aan, dus ik loop in het donker voorzichtig om het bed heen naar mijn kant, wil gaan zitten op bedrand, LIGT HIJ DAAR, hahaha schrok me helemaal kapot. :joy::joy::joy: Was mijn kant aan het voorverwarmen - thanks.

34 likes

Lig al anderhalf uur te woelen in bed terwijl ik juist vroeg naar bed was gegaan omdat ik mijn ogen niet kon openhouden toen ik op de bank zat. En mijn buurman laat net thuisbezorgd bezorgen hoor ik, haha. Zal ik erbij gaan zitten, ik wil ook wel eten

Omg goals

1 like

Krijg net bericht van een verkoper van Etsy over mijn bestelling.
Ze stuurde vanmiddag al dat het wellicht 25 dagen duurt voor ik het in huis heb.
En of ik voor $17 extra Express shipping wil doen.
Geef aan dat normaal versturen prima is.
Nu net weer of ik toch niet de Express shipping wil doen. En dat ik geen geld terug krijg als het laat is.
Nee, het geeft niet als het net na kerst binnenkomt. Als het ĂŒberhaupt maar binnenkomt

Omg heb voor in januari zo’n leuk weekend weg geregeld voor m’n vriend. Hotel met diner en wellness in Rotterdam en lasergamen + pannenkoekrondvaartboot.

27 likes