Wat je even kwijt wil #45

Ik voel me tegenwoordig zo alleen savonds. Zeker nu het zo vroeg donker is en ik niet naar werk kan is de avond zo lang :unamused:

Dit is manier van oplichten, goed dat je er niet op ingaat.

1 like

Ik heb een postzegelcode voor 20-50 gram gekocht voor een stuk dat 51 gram weegt :smiling_imp: ik ga geen euro meer betalen voor 1 gram (ahhhh daar betaalde ik pre-corona zo 50 euro voor, times have changed)

8 likes

Dit klinkt ook wel als een dropshipper die het nog even van Ali moet halen… vind het zo stom dat die steeds vaker op Etsy zitten

Ik krijg het altijd voor elkaar om voor de drukste dag van mijn hele week het slechtste te slapen. Nu al zin in vanavond

Wij hebben het weekend van de jaarwisseling een huisje gehuurd aan zee. Echt zin in, voelt het toch nog als iets bijzonders zo zonder feestjes en vuurwerk enz :blush:

13 likes

Omg ik sta online in een wachtrij om me aan te melden voor vakken voor volgend semester. Alsof ik concertticketsga kopen, throwback naar pre-corona

13 likes

Ik mis dat soms nog fysiek in de rij staan bij het postkantoor voor een Lowlandskaartje. :’)

11 likes

Voor het aantal shit op een dag wat ik over me heen krijg:

Vandaag in mijn beoordelingsgesprek maar eens aangeven dat als andere mensen hun eigen werk doen, en ik mij kan focussen op mijn werk, dat het een hoop werk druk scheelt. En dat ik gelukkig ook sinds begin mei al niet werk voor 3 man doe, op 1 persoon :slight_smile:

Oh hey 18 minuten in, dat duurde best nog lang. #rant

4 likes

En net als bij concerten natuurlijk alle chille plekken al vol zodra je aan de beurt bent. Goede start van de dag dit

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag van mijn nieuwe baan. Vanwege corona werken we allemaal thuis en ik heb de training dus ook online gehad. Maar heb écht zo niet het gevoel dat ik goed voorbereid ben en het goed ga doen vandaag… zie ook al dagen tegen deze werkdag op :pensive:

Hahahaha ik stuurde precies dit op snap vanochtend
2019: queueing for Eurovision
2020: queueing for course registrations

4 likes

Thanks! Ik werd vandaag gelukkig alsnog aan een buddy gekoppeld, dus we zijn nu nog even wat taken en informatie aan het herhalen voordat we zo echt beginnen. Heb er gelukkig weer wat meer vertrouwen in!

How times have changed haha

Oke ken jij mij? Want dit is precies wat ik er ook nog onder zette op mijn snap

Dan krijgt degene naar wie je het stuurt waarschijnlijk wel een kaartje om extra te betalen (of jij als je er een afzender op hebt staan). Dat heb ik met mijn werk ook een keer gehad!

Ik wil lijstjes zien!!! Of is er een top2000 topic?
edit: ja! Oke doei

ik ga zo sintsnoep hamsteren omdat ik heb gehoord dat de winkels bijna niks meer hebben
omg op mezelf

oeps dit was niet als reply bedoeld

1 like

Ik heb net denk ik koffie zonder nieuw cupje gedronken. Toen ik de laatste slok nam dacht ik: bah wat een vieze smaak. En toen ging ik twijfelen of ik er wel een nieuwe in had gedaan.:weary:

Eet smakelijk wijffie!!!

1 like