Wat je even kwijt wil #45

Shit ik ben gewoon de verjaardag van een goede vriendin vergeten… denk er net pas aan. Of ja ik had in m’n hoofd dat ze zondag pas jarig was, zo stom.

Ik kan niet goed tegen karig boodschappen management (aka er is te weinig vreterij in huis) dus ik ga morgen alsnog naar de supermarkt voor borrelhapjes en witte wijn

4 likes

Godver, ik had op m’n telefoon al m’n e-mails geselecteerd omdat ik lui was en wilde op “mark all as read” klikken, maar blijkbaar zit het “move all to junk” knopje er precies onder. Je raadt het…

Ik heb nu 32.000 e-mails naar m’n spamfolder verplaatst. Je kan het niet op dezelfde snelle manier ongedaan maken. Ik ben nu via gmail het handmatig terug aan het zetten… alle 32.000. Vrolijk kerstfeest :cry:

5 likes

Voor wie zich nog kan herinneren dat ik mijn enkel iets meer dan twee maanden geleden gebroken heb. Ik kan vrijwel alles weer en het doet bijna geen pijn meer.
Had niet verwacht dat het zo vlot zou gaan want ik zag het (mede dankzij de ‘optimistische’ gipsverbandmeester) nogal somber in qua herstel.

Eerste feestje van 2021 gaan deze voetjes van de vloer. :clinking_glasses:

18 likes

Omg nee ik heb een gat in m’n wenkbrauw geknipt

1 like

Ik heb vandaag weer 9 uur stardew gespeeld. Het is echt all or nothing jeetje. :sweat_smile::joy:

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #45 (Deel 3).